Onsdagsbabbel

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hellu!
Nydelig vær her i dag! Og Eskil er litt bedre, så kanskje vi kan gå oss en tur i dag :D
Jeg skal på senvakt i dag og i morgen, så i dag kommer nest eldste søs for å passe Lillebror til mannen er hjemme, i morgen kommer eldste søs :p :D
Fint med familie som kan stille opp :p
Men det har jo blitt mye mer jobbing enn jeg så for meg! Det er faktastisk bra for lommeboka, da.
Men neste fredag skal jeg levere et lite arbeidskrav og jeg er knapt i gang :o
Så det må skjerpes inn, altså :D
Den er heldigvis ikke så stor da!

God Morgen :) Eg ha alerede kommen meg på skola, sett å vent på forelæsarn....ska ha ex.phil i 6 tima :confused:
Nåkka tørt stoff! (førr de som ikje veit det, så e det filosofi)

Han forelæsarn e sååå kjedele...sku tru han ha svelga ein heil pakke mariekjeks før han kom tell timen :laughing001

Veit ikje om eg gidd 6 heile tima i dag og med ex.phil....eg lær like mye av å les det heime....så vi får sjå...
Sku helst ha holdt på med matematikk....DEN syns eg e vanskele....

Gjekk supert å lever FIe i barnehagen førde om ho ha søve litt lite i natt, va litt suttrat, men va ikje nå skriking når eg for :)

God Morgen :) Eg ha alerede kommen meg på skola, sett å vent på forelæsarn....ska ha ex.phil i 6 tima :confused:

Han forelæsarn e sååå kjedele...sku tru han ha svelga ein heil pakke mariekjeks før han kom tell timen :laughing001

Veit ikje om eg gidd 6 heile tima i dag og med ex.phil....eg lær like mye av å les det heime....så vi får sjå...

Gjekk supert å lever FIe i barnehagen førde om ho ha søve litt lite i natt, va litt suttrat, men va ikje nå skriking når eg for :)
Hehe, huff ja ex.phil er noe driiiit!!! Jeg slutta å gå på forelesningene, for skjønte likevel ingenting av det som ble sagt :p så jeg leste på egenhånd og jobba i kollokvie...karra meg til en c ;)

Hehe, huff ja ex.phil er noe driiiit!!! Jeg slutta å gå på forelesningene, for skjønte likevel ingenting av det som ble sagt :p så jeg leste på egenhånd og jobba i kollokvie...karra meg til en c ;)

Ja, det e såå kjedele...håp bære at eg står ;) spent på ke eksamen går utpå....finn sekkert nå eksempla på nette :)

Hellu!
Nydelig vær her i dag! Og Eskil er litt bedre, så kanskje vi kan gå oss en tur i dag :D
Jeg skal på senvakt i dag og i morgen, så i dag kommer nest eldste søs for å passe Lillebror til mannen er hjemme, i morgen kommer eldste søs :p :D
Men det har jo blitt mye mer jobbing enn jeg så for meg! Det er faktastisk bra for lommeboka, da.
Så bra at han er bedre :D
Hehe, ja, jeg er mektig imponert over deg som klarer å sjonglere to barn, jobb OG studier! :) ...selv så har jeg takka nei til arbeid nå i høst, hovedsaklig fordi jeg er så ambivalent til å komme i gang med studier at jeg tror det er en viss fare for at jeg ville utsatt masteren om jeg nå skulle begynt å jobbe for mye i stedet ;) ...så får heller økonomien være litt tight! :p

God morgen!
Koser meg med cappuccino mens ettåringen min leker på gulvet! Hun kjører bil og løper med vogn i full fart :rolleyes:
Mannen er ute en tur for å kjøpe maleutstyr, så skal han sette i gang med å male rommet til Hermine mens hun er i barnehagen. Idag MÅ jeg komme med på Uit og forberede meg litt til møtet med veilederen min i morgen!!! :eek: :p

Ha en fin dag!

Så bra at han er bedre :D
Hehe, ja, jeg er mektig imponert over deg som klarer å sjonglere to barn, jobb OG studier! :) ...selv så har jeg takka nei til arbeid nå i høst, hovedsaklig fordi jeg er så ambivalent til å komme i gang med studier at jeg tror det er en viss fare for at jeg ville utsatt masteren om jeg nå skulle begynt å jobbe for mye i stedet ;) ...så får heller økonomien være litt tight! :p
Ja, det spørs hvor mye jobb det blir ved siden av fra neste år når det blir studier på fulltid. Selvom jeg synes deltidsstudiet nå krever nok :p
Men da har vel Lillebror begynt i barnehage også, da får jeg litt mer tid :)

God morgen!
Koser meg med cappuccino mens ettåringen min leker på gulvet! Hun kjører bil og løper med vogn i full fart :rolleyes:
Mannen er ute en tur for å kjøpe maleutstyr, så skal han sette i gang med å male rommet til Hermine mens hun er i barnehagen. Idag MÅ jeg komme med på Uit og forberede meg litt til møtet med veilederen min i morgen!!! :eek: :p

Ha en fin dag!
Lykke til med forberedelser til veiledning! :D

Endelig fikk jeg ryddet litt her og støvsugd! Det har bare blitt nedprioritert og det plager meg som regel ikke at det samler seg opp litt, men nå var det skikkelig ille :o
Lillebror begynner allerede å bli trøtt. Spørs om jeg skal få lagt han, så får jeg ryddet resten og hengt opp klær :D
Det var greit for han at jeg var opptatt så lenge støvsugeren gikk, det synes han er spennende. Men etter det har han bare hengt i buksebeinet mitt :p

God morgen, jenter:) Vi forsov oss idag:eek: Sto opp kl 7 og fikk i Mathes frokost, ordna håret hennes, pakka sekken og fikk henne av gårde med skolebussen:) Neline fikk vi levert i bhgen og kl 8 var vi på helsestasjonen med Emmeth:) Han fikk vaksinene sine og blei målt og veid:D på 3 mnder har han vokst 3.5 cm og gått opp 600 gram:D Han er blitt 77 cm lang og veier nå 9930 gram:D:D:D:D:D

Endelig fikk jeg ryddet litt her og støvsugd! Det har bare blitt nedprioritert og det plager meg som regel ikke at det samler seg opp litt, men nå var det skikkelig ille :o
Lillebror begynner allerede å bli trøtt. Spørs om jeg skal få lagt han, så får jeg ryddet resten og hengt opp klær :D
Det var greit for han at jeg var opptatt så lenge støvsugeren gikk, det synes han er spennende. Men etter det har han bare hengt i buksebeinet mitt :p

Flinka:D Du står på som bare det, du:) hehe, støvsugeren er super stas her også:p emmeth følger etter og synes det er så gøy med varmlufta som blåser på han;) Har du lagy Eskil? Nå sovet Emmeth sin første lur:) Håper bare det ikke blir noen reaksjoner på vaksina denne gang. Sist blei han ordentlig dårlig og fikk det anfallet med masse slim og atsma:oops: men kan jo hende det bare var en tilfeldighet:)

God morgen!

Ha en fin dag!

Hihi, moro bilen falt så godt i smak:D:D:D så herlig, elsker og male:p;):) Hvilken farge har dere valgt til rommet hennes? Så spennende med morgendagens møte:D Er du spent?:)

Wow, da snakker vi om og sovne i timen:eek::p:cool: Håper Fir sover ei god lur i bjgen og at natten blir bedre uten melk andre gang:):):)

Hellu!

Så godt at han er i litt bedre form :D
Kjempe kjekt med familie som stiller opp;) her er det stort sett mamma som får oppgave å passe på barna :P hun jeg føler meg mest trygg på!
Ha en fin dag/kveld på jobben;)

★Sender fra pipe-gjøken★

DET var digg å bli ferdig. Trappa var nedlesset med alt muligrart, sammenlagte klær, single sokker, poser med skiftetøy...
Men nå ser den slik ut
7A541E8A-70B6-44EB-88EE-0E7F23F60F5C-10227-000009B23B2D9058_zps609405f8.jpg

Har også fått lagt sammen alle klærne nå som Eskil sover, og satt meg endelig ned for å spise og drikke kaffe :D

Flinka:D Du står på som bare det, du:) hehe, støvsugeren er super stas her også:p emmeth følger etter og synes det er så gøy med varmlufta som blåser på han;) Har du lagy Eskil? Nå sovet Emmeth sin første lur:) Håper bare det ikke blir noen reaksjoner på vaksina denne gang. Sist blei han ordentlig dårlig og fikk det anfallet med masse slim og atsma:oops: men kan jo hende det bare var en tilfeldighet:)
Ja, han sover nå :D
Så fine mål på Emmeth! Han er lang!!! :D :D
Håper han slipper unna reaksjoner!

Så godt at han er i litt bedre form :D
Kjempe kjekt med familie som stiller opp;) her er det stort sett mamma som får oppgave å passe på barna :p hun jeg føler meg mest trygg på!
Ha en fin dag/kveld på jobben;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, mamma stiller masse opp! :D
Men tantent til ungene er gull verdt også! De er helt fantastiske og utrolig flinke med ungene :)
Men de har jo barn selv, nest eldste har tre gutter, så jeg prøver å ikke mase så mye da hun sikkert har mer enn nok alene (!!) med de tre ;) Men hun stiller jo gjerne opp da. Og mellomste hennes går sammen med T i barnehagen, så hun henter dem i dag og kommer hit for å passe Lillebror den timen som trengs før mannen er hjemme :D

Liana har begynt å reagere på støvsugeren:eek: blir ikke skikkelig redd, men småfurter og krabber vekk i full fart:oops::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Liana har begynt å reagere på støvsugeren:eek: blir ikke skikkelig redd, men småfurter og krabber vekk i full fart:oops::p

★Sender fra pipe-gjøken★
Åh, hehe, ja det kommer nok det også. Foreløpig stod han i stua og tittet gjennom grinda da jeg støvsugde trappa og gangen. Da jeg kom inn i stua stod han bare og holdt på støvsugeren og halvgliste :p Var rart tenker jeg :D
Han har ikke sett støvsugeren veldig mye, egentlig. Hehe, vi rengjør jo, men bruker mye tørrmopp!

God morgen, jenter:) Vi forsov oss idag:eek: Sto opp kl 7 og fikk i Mathes frokost, ordna håret hennes, pakka sekken og fikk henne av gårde med skolebussen:) Neline fikk vi levert i bhgen og kl 8 var vi på helsestasjonen med Emmeth:) Han fikk vaksinene sine og blei målt og veid:D på 3 mnder har han vokst 3.5 cm og gått opp 600 gram:D Han er blitt 77 cm lang og veier nå 9930 gram:D:D:D:D:D

Wow! Fikk dere gjort alt det på 1 time?:eek: imponerende:rolleyes::D
Også så fine mål på han! :) men kjedelig med disse vaksinene:(:oops::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp