onsdagsbabbel

LilleBølla

Elsker forumet
Lager onsdagstråden jeg[:)]
Hva skjer i dag da? her skal jeg på behandling, får trykkbølgebehandling for skulderen min..
Mia har hostet i hele natt så er usikker om jeg vil sende henne i barnehagen..Hun har ikke feber
og har utrolig lyst å dra dit.. men jeg vet ikke.. Hun kjennes så varm.. Behandlingen tar ca 4 minutter
+ 15 min med prat så er ikke så lang tid..Mulig jeg parkerer henne på gubben sin jobb så lenge..

Er sol og fint hos oss i dag, herlig[:D]

God morgen.
Her har jeg allerede vært hos fysio å fått litt akupunktur osv.
Sitter å nyter ferske rundstykker til frokost nå. Ellers i dag er det lite som skjer. Skal holde ett partyLite party i morgen så må vel pakke ned litt utstyr osv tenker jeg. Å så er det foreldremøte i bhg kl 1430 for Mariell snuppa.

ORIGINAL: LillPill

Herlig med fri onsdager igjen[:)]

Nå har jeg akkurat vært på samtale i bhg, Jr ble med hjem igjen. Så han sitter og ser på barnetv. Brodern er her en tur og holder meg med selskap mens jeg rydder. Har litt mer å rydde på nå gitt.. I kveld kommer jentene på skravlekveld. Gleder meg veldig[:)] Noen av de har ikke vært her enda heller så greit det er litt ryddig her når de skal se seg rundt.
Men sliter litt med hva jeg skal servere. Tror vi blir rundt 9 jeg. så noen forslag?
Ellers kjøpte vi ny bil i går, spent på om vi blir fornøyd. Litt forandringer fra den vi har... Så nå har vi 2 stk biler tilsalgs her, noen som trenger? hehe.

Jaaa, vi trenger en bil!!! Men den må være stor[8D] minst 7seter[;)]

Har vært på jobb etterfulgt av en tur på legevakta med Tord som hadde falt i barnehagen i dag og kløyvd leppa si stakkaren. Ser ikke godt ut i det hele tatt. En stor bit av underleppa er løs. Den neste timen skal brukes til å gi han litt ekstra kos før legging[;)] Og så snart ungene er i seng skal eg slenge meg på sofaen og kose meg foran tv'en med en godtepose og gjøre fint lite. Har hatt alt for mye på planen i dat siste så nå skal det slappes av

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Har vært på jobb etterfulgt av en tur på legevakta med Tord som hadde falt i barnehagen i dag og kløyvd leppa si stakkaren. Ser ikke godt ut i det hele tatt. En stor bit av underleppa er løs. Den neste timen skal brukes til å gi han litt ekstra kos før legging[;)] Og så snart ungene er i seng skal eg slenge meg på sofaen og kose meg foran tv'en med en godtepose og gjøre fint lite. Har hatt alt for mye på planen i dat siste så nå skal det slappes av

Huff, stakkars Tord, hørtes vondt ut[:(]
Mange klemmer til go'gutten!

Back
Topp