onsdags snikksnakk 12.mai:)

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

nå er jeg lei av å våkne 5-halv 6, det for tidlig når minsten er over 3,5 år..[X(] han får morgensola inn på rommet så dette har pågått siden sola kom etter vinteren. har bare hatt rullegardin til nå, men nå MÅ vi kjøpe noen skikkelig mørke gardiner!!! vi er så trøtte hele tida... kjenner jeg er veldig glad jeg ikke jobber hver dag, da hadde jeg blitt gal.

i dag kommer broren min å forsetter på fasaden her, tar med seg stillaset hjem så i dag skal jeg vaske de nye vinduene utvendig[;)] ellers masse husarbeid som venter, men det tar jeg etter bhglevering.

maria har blitt russ, var på russefest i bhg i går[:D] så søte da[:)] blir vel mer russeknuter i bhg i dag tenker jeg.

MaRtE: ja, det er unødvendig tidlig! [&o][&o] Artig med russe-Maria da! [:D] Ida er helt i 100 over russ for tida, tanta er jo russ, så russ er knall! [:D]

God morgen! [:)]

I dag våkna vi til rett tid, hehe. Ida holder på å kle på seg nå, så skal vi på trening. Etterpå skal jeg på butikken, litt spent på om jeg får med meg alt hjem med vogna... må jo handle inn litt ekstra siden butikken er stengt i morgen.
Ida har stått opp på feil fot hører jeg, hun er så grinete hele tiden!! Hver dag er det bare sutring og gnåling, jeg blir tullete! Hjelper ikke uansett hva vi finner på, hun sutrer like mye! Blæh!!

Har enda en syk beibi så blir inne dag i dag og, skal gå å legge meg igjen når hun skal såve[:)] håper det er snart for jeg er trøtt[8D]

ÅNEEEI!!! mitt verste mareritt!!! vaskemaskina streiker!!! det er jo virkelig krise[:o][:o]

Jeg har trent og skal straks hoppe i dusjen. SÅ skal det leses[:)]

N reiser til pappaen sin i ettermiddag, og vi skal til et vennepar på grilling og øl[:)]

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: MaRtE:)

ÅNEEEI!!! mitt verste mareritt!!! vaskemaskina streiker!!! det er jo virkelig krise[:o][:o]

KJedelige greier! [>:]
Vår er heller ikke i form. Jeg får jo vasket på et vis, men den stopper opp flere ganger i programmet, så må ned å sjekke jevnlig og sette den igang igjen. Blir bare værre og værre! [X(] Den er 12 år gammel, så kanskje nådd pensjonsalder??
Mamma og pappa sin som de hadde fra jeg var liten holdt helt frem til nå nylig, så tydlig at elekstriske ting produsert på 70-80 tallet er mere holdtbart enn dagens!

ja, det vil jeg si meg enig i! den vi har nå fikk vi rett etter thomas ble født, for da streika den andre vi hadde som var fra 2003[8|] neste gang skal vi kjøpe kvalitet, den dyreste som er for det passer aldri at vaskemaskina streiker[:@][:@]
mamma fortalte i helga at hennes var fra 1994, så kvalitet lønner seg nok.

den her er forresten helt død. sikringen går etter 1 sek hver gang jeg skrur på igjen. vi har nye kurser og nytt sikringskap + lagt inn mer strøm til huset, så det skal ikke stå på det.

Lite aktiv her for tiden. Leser jo litt da men har liksom ingenting spennende å skrive da

Men trener jo fast hver dag man-fred Og Vilde storkose seg i barnehagen I dag feirer dem 17 mai i barnehagen..Skulle ha med seg flagg og gå i tog rundt barnehagen Heidi var jo helt i gassen når flagget kom

Skal på interju neste onsdag jeg..Bare 50 prosent stilling. Men jeg trenger jobb og gidder ikke å gå hjemme lengre...så får vi se hva som skjer

Vilde er blitt så aktiv på gulvet.. Helt utrolig hvor fort tiden går...Nå åler hun seg rundt overralt..I morges laga jeg frokost på kjøkkenet og plutselig kjende jeg noe som dro i buksa mi...Og det var Vilde hehe hun hadde åla seg i fra stua til kjøkkenet flinke jenta mi

Så i dag nå etter treningen har jeg  brukt dagen til å støvsuge og vaske alle gulv grundig...Mpt Vilde så er det  trygges for hennes del

Ble vist litt dette ja

Kjipt med vaskemaskinene deres suki og MaRtE! [&o] vår har faktisk holdt lenge synes jeg, den er 6 år nå i sommer, og var ikke dyr. bruker den jo minst en gang om dagen også, noen ganger helt opp til 3 ganger, så skal være fornøyd med at den holder enda!

buffi: Har ikke akkurat noe spennende å fortelle vi andre heller da, hehe! Bare koselig om du skriver noe! [:)] Flink Vilde har blitt, og du er flink til å trene! [:)]

Fin trening i dag, tok bare styrketrening for meg selv. I ettermiddag kommer søstra til sambo, hun kommer for å veie seg (blitt fast rutine på onsdager det, da kommer hun hit for å veie seg, hehehe!), også skal hun si hadet siden hun drar til Galdhøpiggen for sommeren i morgen. Glemte så klart å kjøpe noe å servere henne, men både hun og jeg er jo på slankern, så får finne frem noe frukt, hehe.

Ingen lesning enda men jeg har skiftet sengetøy, vasket klær og tatt sol i allefall. Men begynner få noia for eksamen nå kjenner jeg[&:]

Vi har funnet ut at vi skal dra til Bergen i morgen, feire 17mai der.
Så jeg må pakke pakke pakke.

Skriver ikke så mye interessant jeg heller, men liker å lese om dagliglivet til dere andre jeg[:)] 

I dag har jeg vært i barnehagen til lillemor og spilt litt, de har hatt 17 mai feiring i dag. Etterpå var jeg hos frisøren, og nå sitter jeg her. Skal lage noe nytt til middag i dag, spent på om det er godt. Er med kjøttdeig, pasta og holidaydip[:)]

etter jeg vaska gulver og vinduer, dro jeg rett på kaffebesøk. så koslig[:)] fikk tlf mens jeg var der om at jeg fikk ny kontrakt til sommeren 2011, 80% stilling. så da er jeg redda enda ett år!

Back
Topp