Onsdags-skravlis

lenemor

Forumet er livet
Ja, så er man her igjen... alene igjen... hva gjør dere alle sammen hle dagene egentlig? [:D]

Jeg har vært i møte med elektriker ute i huset i dag, og så har jeg gjort en sårt tiltrengt oppdatering av bloggen min, og så sitter jeg og fryser og lurer på hva jeg skal finne på... har ikke lyst å finne på noe som helst egentlig. I ettermiddag er det møte på jobb, så jeg må lage noe middag som er enkel å varm eller tilberede etter møtet... kanskje jeg skal lage kjøttkaker i dag?

Ja, prat med meg da

Jeg kan prate jeg! Jeg var litt opptatt med Sculpt an tone Zumba skjønner du.. [:D]
I kveld skal jeg på jobb, så jeg skal i grunn bare dusje og ordne litt i huset før jeg går.. Og i morgen kommer sambo hjem!! [:D] Så vi gleder oss masse alle sammen.. [:D]
Jeg har hatt deilig frokost, nemlig egg og bacon..! Eller.. Jeg spiser jo det hver dag til frokost egentlig, men det er supergodt uansett! [:D] Må jo lage meg noe godt å ha med på jobb og.. Hmm.. Må planlegge litt her..

Tittei [:D]

Her er det atter en nydelig dag....ute![8|] Men jeg og Linnea sitter inne...
Ho har feber på 3. dagen nå, og det er kjedelig!
Trodde ho skulle være tilbake i bhg idag siden ho ikke hadde feber i går på dagen,
men så kom den igjen på kvelden, og idag var den på 39,9 igjen [&o]

Ho ligger nå på sofaen og ser på TV, under et pledd. Har ikke spist annet enn litt is,
så får se om vi finner noe i skapet som kan friste litt [;)]
Så får vi se om jeg får gjort noe av det jeg egentlig skulle idag, nemlig husvask [&:]
Med den formen ho sin, så er det jo mulig jeg har et par dager til hjemme å gjøre det på...[&:]

Håper alle andr barna er friske for tida [:)]
Ha en strålende dag alle sammen [:D]

høres ut som om det blir hjemmedager på deg resten av uka ja... da blir det kanskje mulig å vaske litt. Skulle egentlig svingt meg litt her jeg også, men har null lyst... jeg tror jeg tar det i morgen i stedet.

Først så måtte jeg sove litt etter ungene var avlevert i barnehagen. Malte er utrolig klengete for tiden og våkner om natta og blir rasende hysterisk hvis mannen går inn. MOAR, MOAR, MOAR hyler han. Håper ny-babyen er en lille sove-baby for jeg har ikke kapasietet til 2. Ellers må jeg "avvenne" Malte fras meg. Men er ikke så nemt å tenke styrategi når man er stuptrøtt rundt midnatt og det kommer en mammadalt ruslende inn. Suuuuk.

Og nå har jeg prøvd å ta knekken på min rygg ved å bedrive den underlige disiplin golvvask. Er ikke skapt for det for tiden. Er godt brukt i ryggen nå. Men skal bake litt brød og ellers hekle på sofaen. Og så er det kor i kveld.

I dag var det faktisk ganske mye kaldere enn det har vært ute de siste dagene. Men nå skinner solen som bare det, og det er jo bare super flott vær. Har levert unger i barnehagen, vært på nav .. og sovet [&:] Føler det er det eneste jeg gjør om dagen, men det endrer seg nok snart [:)] Har i grunn ingen andre planer enn å vaske kjøkkenet i dag - selvom det frister lite så må jeg gjøre det [:-]

God bedring til Linnea [:)]

God Onsdag jenter
I dag har jeg har lunsj med ei vennine som er vedlig føde klar om dagen.
Tror det kommer en lite jente til uka hun vent dagen siden hun har planlagt KS men vil ikke si[;)]
Ellers så har jeg vært på bailine i dag blir spennede å se skal veies og måles neste gang.
Har funnet ut at jeg spiser for lite ligger rund 900-1100kcal om dagen.
Driver å skriver matdagbok.

Så har jeg kjøpt speiderman dress til Christian han har ønsket seg dette veldig,og siden han har vært så flink til å slutte med beleie om natta.Så får han det som gave.
Ikke helt faen av disse heltene men men.

God bedring til Linnea, håper formen blir bedre snart

Back
Topp