Onsdags planer?

AngeLine

Gift med forumet
Hei hei Jenter! [:)]

Har dere noen spennende planer for dagen?

Jeg er egentlig 100% sykemeldt, men skal på jobben for å ha noen jobbintervjuer.. etterpå skal jeg bare ligge på sofaen og sløve med pc og tv.[;)] Ryggen er ikke helt sammarbeidsvillig enda og jeg MÅ bli bedre til neste helg hvis jeg skal ha noen sjans om å komme meg nordover til påsken! [:D]

Ønsker dere alle sammen en fin fin dag! [:)]

Vel nå sitter jeg bare og surmuler litt.. Skulle ønske det var jeg som var ute og gikk tur med David.. [8D] Har homestart hjelp i dag, trengs virkelig etter et superstunt på mandagen som gjorde meg sengeliggende til i dag.. (gikk en 20 minutters tur).
Gubben kom hjem i lunsjpausen og spiste knekkebrød sammen med meg, virkelig koselig gjort! Glad han jobber rett i "høgget" [:)]
Skal handle inn matvarer for de neste to ukene idag, godt å få det overstått [:)]

jeg burde egentlig begynne med skole oppgava mi... men lurer litt på å ta en lett husvask istedet... så må det jo planlegges middag etterpå... i kveld skal jeg på besøk til venninna mi som har blitt enslig husmor etter at hun har vært samboer md barn i elleve år... er veldig spent på hvordan hun har fått det[;)] gleder meg[:)]

Ej skal til jordmor[:)] Ellers he ej ingen planer.. Lukas e heime fra bhg so oss set å ser tegnefilm me kvart vårt pledd.
Koslig[:D]

Null planer!
Jeg skal straks spise litt lunsj. Også tror jeg at jeg skal sove litt, utrolig trøtt nå merker jeg.
Litt senere skal jeg hente snuppa i barnehagen.
Og før det skal jeg prøve å gå meg en liten tur.
Ja, også har jeg klesvaska som er ferdig som skal henges opp.. det er sååååå kjedelig...

Er heime med Leah i dag og, men ho er snart frisk heldigvis [:)] så leah har hjelpt meg å støvsuge, tørke støv, skifte på senger og vaska rommet hennes. no ligge ho å søve så da tenkte eg gjere meg ferdig med resten av husvasken... ellers så går vel resten av dagen i å leike med leah og vaske litt kle [:)]

ORIGINAL: Christine...

ORIGINAL: MrsPink

Null planer!
Jeg skal straks spise litt lunsj. Også tror jeg at jeg skal sove litt, utrolig trøtt nå merker jeg.
Litt senere skal jeg hente snuppa i barnehagen.
Og før det skal jeg prøve å gå meg en liten tur.
Ja, også har jeg klesvaska som er ferdig som skal henges opp.. det er sååååå kjedelig...

Samme her...gruuuuusomt kjedelig!!

Ja, at den vaska ikke klarer å henge seg opp selv nå.. den burde jo ha lært nå.. hehehe

Her går da i heimaeksamen så skal inn i dag.. [:'(] Men så e da fri resten av veko, så kan ikkje klaga[:)]
Seinare idag ska eg ut å handla litt, og leita ette kommode til barnerommet [:D]

Har fått lagt sammen sikkert 5 klesvasker..var en ganske stoor haug. Syklet 30 min på spinningsykkel vi har hjemme. Ellers bare slappet av. Skal snart hente lillemann i bhg.

Back
Topp