Onsdagponsdag 020311

Looney

Forumet er livet
VIP
Mer VM i dag[:)]

Nicholas er levert i bhg, og der skulle de ha VMdag med ski, aking og grilling av pølser. Sikkert stas[:)] Han er jo s fin den storebroren om dagen. Han takler kjempe fint at det må tas hensyn til lillesøster, og da særlig i går nr hun var syk. I kveld skal storebror prioriteres[:)]

Josephine ligger i sengen og jeg håper hun sovner igjen nå etter mat for da tror jeg t jeg kanskje skal gjøre det samme. I dag skal vi prøve å få gått en lang tur.

I kveld er det mer jegerkurs for samboeren så da er jeg alene med begge to. Men det går fint[:)]

Trening har liksom utgått nå som Josephine var syk, kanskje prøve få det til i morgen[&:]

ORIGINAL: Looney

Mer VM i dag[:)]
 juhu!!!

skulle egentlig få besøk i dag, men hun har visst spydd hele natta så da kommer hun ikke. like greit kanskje det da.

men da får jeg kanskje gjort noe i dag, fint det å!

Ikke noe vm her hvertfall! Kunne faktisk ikke tenke meg noe mer kjedelig[8D]

Har hengt ut dynene, hevet sengetøy på vask og ryddet litt. Mer rydding og støvsuging gjenstår før jeg skal kjøre lillemor på kardemommebyteater med barnehagen. Hun har fri i dag, men hadde fått med seg at det var så heldigvis fikk jeg lov å kjøre henne slik at hun og fikk det med seg. Får ta med meg en bok, for jeg må vel sitte i bilen og vente imens det er.

Bra J er bedre! Har rett og slett vært litt forstoppet hun stakar

Josephine er fortsatt slapp, men absolutt i bedre form i dag. Så da skal vi gå en tur etterpå. Men snuppa spiser oftei dag, og det er ikke rart når hun valgte å ikke spise i går[&:]

Burde hentet takkekortene etter fødselen på JapanPhoto men vet ikke om jeg gidder gjøre det i dag.

Oh lord, for en dag! Ungene våkna i god tid før hanen feis, altså rett over kl 6. Gjeeeesp! Etter det brukte de et par-tre timer på å være trøtte, og når de to er trøtte, så krangler de. Måtte skille dem fra hverandre flere ganger, snakk om kamphaner! [>:]
Kl 9 dro vi på trening, jeg skulle lufte vettet mitt litt! På vei dit klarte så klart Tobias å tryne øverst i en skråning, og ene lekebilen han absolutt skulle drasse på fløy halvveis neddi skråningen, midt der buskene var som tykkest. NICE!! Så da måtte jeg leke Falck og redde den teite bilen da! Var IKKE enkelt, og jeg var IKKE et nydelig syn! [&:] Kom meg omsider på trening da, heldigvis...
Nå ser trøttingene på Dora, jeg skal straks dusje, og så er det lunsj og legging av lillemann. Tror jeg skal se Northug i dag også, jeg hater egentlig alt av sport på tv, men kjekt å se på mens jeg driver med hobbyting har jeg merka...
I ettermiddag blir jeg trebarnsmor, lille nevø kommer. Skal spise middag tenkte jeg, også hiver jeg ungene i badekaret etterpå. Mine elsker jo å bade, og nevø har ikke badekar hjemme, så da får de kose
seg der litt. Enkel underholdning!

Ha en fin dag dere! [:)]

Åh, nå kom jeg på at jeg irriterer meg litt over Ida i dag. Hun er så stygg i munnen, og kommer stadig med nye trusler!! Hun fikk ikke en ny tyggis istad da hun spytta ut den gamle, og da skulle hun ringe politiet og få meg fengslet, for jeg var en skikkelig slemming og hun hata meg! Koselig!

og der forsvant dataen min på rep[&:][>:] har jo bare vært tull og fanteri siden dei skulle fikse den[>:] men nå som dei tok den med seg må det vel bli en årnings[:)]
Ute er det KNALL sol og jeg er på jobb[:-] men skal ta meg en skitur, alene.... Men med min flaks så snør det vel i mårra
Ellers skal jeg se en film i kveld og legge meg tidlig..... merker jeg lever ett kjedelig liv om dagen[X(] jobb, jobb, jobb, sitte hjemme og kjede seg..... blæhhh

jeg elsker ski, VM og northug[:D][:D] så jeg har sett alt!!! spennende altså! syns jentene var imponerende flinke jeg, de er jo så unge og skal være med lenge. HEIA NORGE!!! åsså ola da, han er jo så søt[:)] mellomrom mellom tenna og litt blyg[:)][:D] haha, jeg koser meg med VM[:D]

Stille kveld her i huset[:)] Og det er deilig. Jeg skal se "Livet på vent" i kveld, og kanskje lure med gubben . Mine eneste planer for kvelden bortsett fra å få de to søte små i seng.

Hadde begge barna i seng klokken 20.10. Josephine sover allerede, mens storebror sovner vel snart[:)]

Deilig[:)][:)][:)]

Back
Topp