Oh lord, for en dag! Ungene våkna i god tid før hanen feis, altså rett over kl 6. Gjeeeesp! Etter det brukte de et par-tre timer på å være trøtte, og når de to er trøtte, så krangler de. Måtte skille dem fra hverandre flere ganger, snakk om kamphaner! [>:]
Kl 9 dro vi på trening, jeg skulle lufte vettet mitt litt! På vei dit klarte så klart Tobias å tryne øverst i en skråning, og ene lekebilen han absolutt skulle drasse på fløy halvveis neddi skråningen, midt der buskene var som tykkest. NICE!! Så da måtte jeg leke Falck og redde den teite bilen da! Var IKKE enkelt, og jeg var IKKE et nydelig syn! [&:] Kom meg omsider på trening da, heldigvis...
Nå ser trøttingene på Dora, jeg skal straks dusje, og så er det lunsj og legging av lillemann. Tror jeg skal se Northug i dag også, jeg hater egentlig alt av sport på tv, men kjekt å se på mens jeg driver med hobbyting har jeg merka...
I ettermiddag blir jeg trebarnsmor, lille nevø kommer. Skal spise middag tenkte jeg, også hiver jeg ungene i badekaret etterpå. Mine elsker jo å bade, og nevø har ikke badekar hjemme, så da får de kose
seg der litt. Enkel underholdning!
Ha en fin dag dere! [:)]
Åh, nå kom jeg på at jeg irriterer meg litt over Ida i dag. Hun er så stygg i munnen, og kommer stadig med nye trusler!! Hun fikk ikke en ny tyggis istad da hun spytta ut den gamle, og da skulle hun ringe politiet og få meg fengslet, for jeg var en skikkelig slemming og hun hata meg! Koselig!