OnsdagONSDAGonsdag

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Da er vi oppe vi også. Tobias leker med bilene sine, og Ida skal kle på seg. Hun har brukt 10 min på å finne ut hva hun skal ha på seg, ubesluttsom pyntefrøken dette nemlig!
Tar dem med meg på trening kl 9. Jeg skal ta styrke for meg selv, og de skal kose seg i barnepassen. Etterpå skal vi vel på posten for å hente min nye mobil! [:)] Måtte ha en ny, den gamle lever litt sitt eget liv og sender folk samme melding over 20 ganger, klokka blir plutselig helt riv ruskende gal, noen ganger hører ikke folk meg når jeg svarer når de ringer osv. Og i helga var det tilbud på HTC Desire, så da slo jeg til!
Burde egentlig ringe legen for å få flere betennelsesdempende til ryggen min også, men i dag er den så klart litt bedre enn i går, og jeg vurderer å heller kjøpe Voltarol og heller prøve å fikse det selv... Ubesluttsom jeg også nemlig! [8D]
Har litt som må gjøres her hjemme i dag også, nå har jeg så klart glemt halve, så mulig jeg må skrive meg en liste når jeg kommer på det, hehe. Må bake brød i allefall, det er vel viktigst.

Ha en fin dag dere! [:)]

..

McMor: Men er ikke overrasket. Da jeg var med Nicholas på innkjøring i nye bhg i høst slo det meg at et er tøft å gå i bhg, og mange harde tak der gitt.

Skrållan: du må ta vare på kroppen din for husk at du får ikke kjøpt ny på Ebay.

Jeg har ei snuppe som sover sykt mye enda I går la hun seg kl 18.30 og da måtte jeg vekke henne for mating kl 03.30. Ammet henne men hun blir ikke mett så hun fikk flaske i tillegg. Så sov hun til 08.05. Var våken ca en time og sover nå. Hjelpes meg Vi har i mellomtiden levert storebror i bhg og vært på veiing på hs. Hun veier nå 6760 og har gått opp 150g på 9 dager, og det er ikke sånn halvgærent.

Storebror er i bhg i gul t-skjorte i dag. Barna skulle nemlig være kledd i gult og spise gul påskelunsj

I ettermiddag er det bursdagsmiddag hos barnas oldemor. Også er jeg vel alenemor i kveld igjen for gubben ønsket å finne på noe med en kompis, og det er helt greit for meg for jeg har ingen planer anyway.

Jeg er forresten skikkelig uthvilt i dag for jeg la meg 22.30 i går, og våknet av meg selv 03.30. Så mye sammenengende søvn kan jeg ikke huske sist jeg fikk. Sovnet etter å ha matet sjefsnuppa og sov til 08.00. Det var deilig det Nicholas og samboeren sto opp i sju tiden og det har ikke jeg fått med meg.

[&o]Den ene gutten som skulle vært født i januar, men ble født for tidlig i november kommer til å dø[&o][&o][&o] Tenk hva foreldrene går igjennom[&o] Finnes faktisk ikke ord.

McMor: Herregud, hvordan er utviklingen her i verden?! Stakkars lillemor som ufrivillig måtte se på, og stakkars, stakkars lille jenta som måtte oppleve det der! [:(][:(] Det der er egentlig min skrekk, at noen unger skal være så stygge mot mine unger.
Looney: Nei, det er kanskje dårlig med nye kropper på Ebay? Man må kanskje til kirurgen da?

Og skikkelig tragisk med han lille gutten som snart dør.. [&o][&o] Er det pga at han er prematur at han dør, eller er det noen "tilleggssykdommer" som noe med tarmen, eller hjertefeil eller noe at han dør? Tragisk er det uansett.. [&o]

Måtte gå på trening i dag vi. Sambo hadde skrudd fast hjulet på sykkelvogna så hardt at jeg ikke fikk det av, og fikk bytta det med sykkelstanga. Gjett om Ida hylgråt store deler av gåturen da... herregud, kan bli noget lei av trassen hennes altså!
Fikk lokka dem med meg på Posten også da, det er omvei, så jeg kjøpte en Gomp-eske (jadda, på en onsdag!) på deling til dem, så ble de da med, hehe. Så nå er min nye mobil i hus, men har knapt åpna eska, tenkte å tømme gamlemobilen først, men nå klarer jeg jo ikke å legge over bildene engang! Møkk altså!
Har brød til heving, og har vaska en god del klær. Tok 2 Voltarol i morges, og ryggen har ikke kjentes bedre ut på leeeenge! [:D] Spørs om jeg ikke skal ta med ungene på apoteket etter middag, må kjøpe litt mer. Godt å ta en gårtur også, det er jo 16 grader ute og litt sol innimellom! [:)]

Kost meg i praksis i dag med[:D][:D] Litt trøtt da jeg var i seng 0100 og opp igjen 0600... og jeg tror jeg trenger over normalene med søvn[8D][&:] Såehhh... trøtt ja, men må få laget to oppgaver til i morgen og skulle jo ha pakket også. Flyttet mye til nye leiligheten i går, og resten får vi ta på lørdag!![:D]

Er travelt for tiden[:)]

Jeg jobber ekstra denne uken..Så jobber tirs-fred[:)] veldig kjekt[:)][:)] Men litt uvant å være helt alene med jentene...Har alltid hatt ei fra 9-12. Men hun er i trøndelag i begravelse. Så jeg jobber alene fra 07.15 til 16
Men det går faktisk veldig bra[:)]

I dag har vi hatt sol og sommer[:D][:D][:D] Skyfri himmel, null vind og tja 15 grader i sola[:D][:D] Jeg måtte faktisk ta av meg jakken i dag for jeg hadde fleecejakke under og det ble for varmt i dag gitt[:)]

Jeg har vært skikkelig effektiv fra jeg kom hjem kl 5 Først middag, så en maskinvask, så dusjing av jentene, så bretta masse rene klær nå venter jeg bare på at vaskemaskinen skal bli ferdig[:)]

Og resten av kvelden skal tilbringes på sofaen i lag med tv3[:)]

Spiser rundstykker og ser Hawaii five'O med verdens beste kjæreste

Back
Topp