Onsdagens skravletråd..

Lilly

Forumet er livet
Gooood morgen alle!!

Her sitter eg og koser meg i fred og ro... kunne jo alltids gjordt noko vetigt da men[:D]
Elsker å sitte aleine på morningen å slappe av.. så lenge eg er nødt til å stå opp uansett da[:)]
Har fått sendt Markus på skulen.. og Amalie ligger å sover enda..
Makan til sovehjerte.. sove siden kl 7 i går[:D]

Ha ein fin fin dag alle..

Oi.. det var tidligt..
Er din kjære reist no da??

HAter egentlig å stå opp eg da.. men godt å sitte litt aleine når eg først er vaken.

Gaaaad huset ser ikkje ut... og alt eg vil eg å fortsette på scrappinga[:D]

Snille mannen din da gammis.
Du øvelever nok skal du sjå..
Og du har jo oss veit du[:D]

Du får nok scrappa og du tenker eg.. så flink som du er[:)]

Eg laga ei side til konkuransen i går. VAr egentlig fornøyd med at eg har komt så langt eg..

god morgen god morgen!![:)]Her var vi oppe for mat 07.30, og det ar ikke håp om mere søvn etterpå idag nei..
morgenene liker jeg å bare sove, men elsker dem når jeg først har kommet opp..Andrea er alltid blid som en sol, og sambo er på skolen...en god fred over mergenen![;)]
Så forresten at vi har en sånn ikeaklokke på kjøkkenet[:D][:D]men den får bare henge...slenger meg ikke på den klokkebølgen som råder over BV for tiden!!
Nei, idag skal jeg sjekke posten, og prøve å la være å kjøpe alfabet!![:D][:D]
ha en fin dag! "ser" dere vel utover dagen alle sammen...!

God morgen jenter.  I dag skal jeg å kjøpe meg sånn som man gjør kantene på papiret slitt med (utroligdårligforklaring) [:D]

Og så blir det vel å ta meg av min syke sønn som opptar resten av dagen tenker jeg. Kommer nok til å henge litt her også [;)]

ORIGINAL: gammonbaby

ORIGINAL: Lilly

Snille mannen din da gammis.
Du øvelever nok skal du sjå..
Og du har jo oss veit du[:D]

Du får nok scrappa og du tenker eg.. så flink som du er[:)]

Eg laga ei side til konkuransen i går. VAr egentlig fornøyd med at eg har komt så langt eg..

Snill du er[:)] Håper å få gjort ferdig albumet til mamma og pappa, men så har jeg det til min kjæres foreldre igjen... Men har litt prestasjonsangst, for de er så innmari classy, så er litt redd de ikke liker scrappinga mi[&:]

Klart dei kommer til å like scrappinga di..
Uansett så har jo tanken din vert veldig god da om så dei ikkje skulle like det.. men da er dei jammen merklige folk[:D]

Uff eg må få laga dei kalenderene og eg.. shit.. så har eg 6 klokker igjen eg må lage. wææææ.. hjelp. har alt laga 7[:D]
KOffor sitter eg her å slapper av da??? [8D][:D]

Wæææ julekort og må eg lage...
[:D][:D]
Himmel og hav..

har laget ferdig farsdagskortet til min far. må vell lage et for samboeren også, tror ikke han har fått med seg at det er farsdag. hehehe
mini (han er 6 år)lager et selv til pappan. må bare få til å gjøre det i skjul. :D eller kanskje dem lager på skolen!?.....

nå skal jeg scrappe farsdagskort til pappan min...han er på sykehus og ble operert for hjernesvulst på mandag (gikk bra tror vi) -så han fortjener et skikkelig kort i år..pleier være litt sløv på det men vet han er skikkelig glad for å få sånt jeg lager selv[;)] og så må eplebok-julegavene scrappes sammen etterhvert...bra jeg har fri om onsdager!!!

Back
Topp