Onsdagens gladmeldinger!

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Her kan vi skrive om positive ting som har hendt i dag [:)]

For min del ble jeg knallhappy da jeg gikk på vekten for første gang etter fødsel.

-10kg og Oliver er bare 4 dager gammel!! [:)][:D][:D]

ORIGINAL: Solstrål

For min del ble jeg knallhappy da jeg gikk på vekten for første gang etter fødsel.

wiiii :Ddet er ikke værst!

- lillegutt ble bedre i magen av å bytte mme :D

- jeg har gått ned 15 kg :D bare 5 igjen til jeg har nådd idealvekta mi :D

Wow, gratulerer[:D]
Håper jeg er like heldig som deg ja!

Vi ble endelig ferdig med barnerommet i går (jippi!!), skal bare ha tak i noen nye gardiner!

Også kom hesten min som jeg hadde solgt tilbake etter en ikke så altfor fin tur til "nye eiere", men nå ha han reist igjen, og det til en helt super eier ute på frøya[:D]

Så her er det egentlig mye å være lykkelig for om dagen[;)]

ORIGINAL: spirelire

Vi ble endelig ferdig med barnerommet i går (jippi!!), skal bare ha tak i noen nye gardiner!

Også kom hesten min som jeg hadde solgt tilbake etter en ikke så altfor fin tur til "nye eiere", men nå ha han reist igjen, og det til en helt super eier ute på frøya[:D]

Så bra! Det er ingentig verre en å omplassere noen en er glad i som havner på en fæl plass. Bra det ordnet seg [:)]

Ja, de 10kg hadde jeg aldri trodd skulle forsvinne så fort, men sambo kommenterte faktisk det dagen etterpå at det var merkbart i ansiktet mitt at noe var skjedd [:)]

ORIGINAL: spirelire

Så bra! Det er ingentig verre en å omplassere noen en er glad i som havner på en fæl plass. Bra det ordnet seg [:)]

Ja, de 10kg hadde jeg aldri trodd skulle forsvinne så fort, men sambo kommenterte faktisk det dagen etterpå at det var merkbart i ansiktet mitt at noe var skjedd [:)]

Nei det er ikke moro når de man er glad i ikke har det bra, og jeg trodde en stund at jeg måtte slakte han.. Så når hun som har han nå dukket opp, ble det en stooor lettelse[:D]

Kan tenke meg den følelsen å gå ned så mye på så kort tid... Må være som å bli født på nytt[:D]

Deilig med slik vektnedgang! [:D]

Glad for at jeg fortsatt har en snill og god lille-gutt jeg! [:D]

mine glad ting i dag
- Amanda har roet seg etter en grusom natt. Så har fått sovet noen timer i strekk selv nå. Deilig [:D]
- god jenten smilte til meg i går 3 ganger! Verdens nydeligste
smil [:)]
- har gått ned 20+ kg etter fødselen (varierer litt fra dag til dag) 5-7 kg igjen til start vekt.

Litt lei meg for at jeg gikk glipp av Bergenstreffet i dag [:(] men det blir nok flere [:D]

• Føsrste skeia med lakserolje er inntatt... -Ja, jeg er utålmodig, men bare det å få flaska i hus hjalp på humøret!!!! [:)]
  • Denne tråden var egentlig ganske genial.. Blitt mange "lei-seg-tråder" i det siste!!!
  • Er en dag nærmere å få ut prinsessa... Blir satt i gang 1 april om det ikke skjer noe før..

ORIGINAL: Lynn87

junior tar endelig smokk [:D]

papirene er sendt i dag til bryllupet, fotografen er bestilt og hotellet som vi skal ha feiringen på og bryllupsnatta på er booket så nå begynner jeg virkelig å glede meg til å gifte meg også :)

Å, så gøy[:D]
Du har virkelig noe å henge fingrene i fremover du nå?[:)]

Kos med slike forbredelser også da[;)]

*I dag har jeg vært på min siste svangerskapskontroll, den neste blir evnt. overtidsvurdering.

* I dag har jeg bestilt og betalt depositum for sommerens ferietur til Toscana!! Nå er det ingen vei tilbake! litt rart å skrive navnet til gutten som ikke har kommet på bestillinga!!

* Jeg har fått kjøpt meg to kule bukser, en vanlig og en capri, som jeg kan bruke etter fødsel. Herlige, bohemaktige bukser som jeg kan bruke uansett, om jeg går ned 5 eller 15 kg den første uka!!

*Vært på kafe med venninne og kost meg!

*Er en dag nærmere å få møte vår lille prins!!

* Og nå skal jeg spise skolebolle og drikke sjokomelk, lese et blad og kose meg litt før familien skal hentes på jobb og skole!![:D][:D][:D][:D]

Koselig tråd :D

* Har vært hos Jordmor og fått konstantert 1-2cm åpning!
* Er også en dag nærmere å få hilse på lille bebifisen:)
* Fornøyd med gårsdagens feiring av samboers bursdag:)

jeg har sammentrekkninger og menssmerter! veldig spent nå på om det er noe som tar seg opp, eller om det bare er forberedelser :)

For en hyggelig tråd [:)]
- Har vært å veid lillegutt, han hadde bare gått opp 50 gram. Men siden det var ny vekt så var visst det greit. Men har en liten følelse på at når jeg ammer, spiser han ikke så mye som når jeg gir det på flaske. Så nå skal jeg pumpe å gi det på flaske. Har sår på begge nipplene, så de trenger en liten pause[8D]
- Så kjøpe vi oss leilighet i går. Så er i lykkeverden. Så nå sitter jeg med brosjyrer på bad og kjøkken. Så dette blir gøy[:D]

Ha en forsatt fin dag folkens[:)] Kos dere masse.

Denne var ikkje dum nei [:D]

-er 39 veker i dag!
-har vore av jordmor i dag, og starta på modningsakupunktur. Nokon andre som har prøvd det? Noko resultat?
-Termin er faktisk i neste veke!!
-Har kjøpt freia sine påskeegg som eg skal kose meg med i kveld til Lost

ORIGINAL: Kihne

gutten min har hatt vont i magen sinn siden jeg begynte med mme..
hvilken type bruker du nå? jeg bruker nan og han klarer så vitt å bæsje og når han er ferdig så er det bare en liten klomp[&:]
var ikke akuratt glad mld men lurer på hvilken du har byttet til?

wiiii :Ddet er ikke værst!

- lillegutt ble bedre i magen av å bytte mme :D

- jeg har gått ned 15 kg :D bare 5 igjen til jeg har nådd idealvekta mi :D

for en koselig tråd!!![:D]
jeg har vært på et utrolig koselig bergenstreff idag[:D]
og det er en dag nærmere til jeg får treffe Celinebabyen min!!
Og jeg tror kanskje hun har snudd seg!![:D][:D][:D]

Hva er mer gladmelding enn et lite under på 3510 g? 15 dager før terminen så skulle jeg få bli mamma[:D]. Har noe sisnsykt vondt, men det veier opp mot prinsessen jeg sitter med her i fanget mitt på barselavd på a-hus[:D][:D]

Back
Topp