Onsdagen er her, hva skjer?

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Onsdagen etter rock the sock day. Det er FN https://no.m.wikipedia.org/wiki/Liste_over_FN-dager internasjonale vann dag i dag.

Paul og Pauline har navn dag.

Det er også minnedag etter terror angrepet i Brussel i dag ( 2016)



I dag skal jeg på senteret med lille mann og bestefar. Vi skal handle litt mat og se litt i klesbutikken etter klær til mamma. Da magen min vokser og jeg har ikke alt av klær [emoji14]
 
Jeg jobber fra 9.30-15 ca. Så må vi nedover og handle mat. Og da. Etter at middagen er lagd og fortært så er det snart klart for kveldstell.:)
 
Skal til byen for å bestilt optiker time, så skal jeg møte ei på cafe, hente storesøster i barnehagen og ta bussen hjem med mannen før han drar på jobb. Da er det rask middag og snart legging for ungene.
 
Er alene med barna I dag, så kal egentlig ikke noe spesielt. Eldste skal straks i bhg og er der til ca 15. Kanskje jeg og yngste tar oss en trilletur i løpet av dagen med enten vogn eller baby sykkel.
 
Har levert barna i barnehage, og skal selv til frisøren:) ellers skal jeg ikke gjøre noe mer spennende enn å rydde et par skap med klær siden jeg er hjemme. Og hente barna tidlig i barnehagen tenker jeg:)
 
Akkurat levert vesla i bhg. Skal hente henne igjen klokka 2 :p
I mellomtiden skal jeg på forelesning i jobbe med en innlevering som skal leveres i dag. Fått ny sammarbeidspartner da han jeg jobbet med i utgangspunktet ikke ville sammarbeide mer enn et visst tidspunkt så når vi ikke ble ferdig så ble vi ikke ferdig... og så måtte den som hadde ansvar for innleveringen gjøre resten :p skjønte absoludt ikke logikken hans for å si det sånn..

Så skal jeg hjem og kose med jenta mi <3 og i kveld blir det litt kjærestetid!
 
Har levert barna i barnehage, og skal selv til frisøren:) ellers skal jeg ikke gjøre noe mer spennende enn å rydde et par skap med klær siden jeg er hjemme. Og hente barna tidlig i barnehagen tenker jeg:)
Nate frisør time hørtes digg ut. Men skal ikke ditt før i april
 
Akkurat levert vesla i bhg. Skal hente henne igjen klokka 2 :p
I mellomtiden skal jeg på forelesning i jobbe med en innlevering som skal leveres i dag. Fått ny sammarbeidspartner da han jeg jobbet med i utgangspunktet ikke ville sammarbeide mer enn et visst tidspunkt så når vi ikke ble ferdig så ble vi ikke ferdig... og så måtte den som hadde ansvar for innleveringen gjøre resten :p skjønte absoludt ikke logikken hans for å si det sånn..

Så skal jeg hjem og kose med jenta mi <3 og i kveld blir det litt kjærestetid!
Wow. Tror hanikke hadde mye logisk bak den tanken det hørtes jo bare rart ut. Mdm du for en ny samarbeidspartner da eller?
 
Wow. Tror hanikke hadde mye logisk bak den tanken det hørtes jo bare rart ut. Mdm du for en ny samarbeidspartner da eller?
Han har ikke nok tid til å jobbe med faget. Det er hans logikk. Men han stryker i faget hvis han ikke jobber nok med det så da er det lite poeng i å ta faget.
Ja skrev jo at jeg hadde fått ny :p :) spent på det!
 
Han har ikke nok tid til å jobbe med faget. Det er hans logikk. Men han stryker i faget hvis han ikke jobber nok med det så da er det lite poeng i å ta faget.
Ja skrev jo at jeg hadde fått ny :p :) spent på det!
Rart. Faglig er det kjedelig å ta opp fag man ikke satser på å stå i.... hmmf
 
Rart. Faglig er det kjedelig å ta opp fag man ikke satser på å stå i.... hmmf
Tror nok han ikke har en ringeste anelset om hvor stor jobb det er...
 
Jobber sent i dag pga. snart forestilling. Angrer hver gang jeg tar på meg ansvar for den slags, men så er det jo såå utrolig gøy samtidig.

Nå har jeg en liten pustepause. Vanskelig å slappe av når det er 100 ting som burde vært gjort.
 
Jobber sent i dag pga. snart forestilling. Angrer hver gang jeg tar på meg ansvar for den slags, men så er det jo såå utrolig gøy samtidig.

Nå har jeg en liten pustepause. Vanskelig å slappe av når det er 100 ting som burde vært gjort.
Hvilken utstilling er det snakk om?

Joda har man mye å gjøre så blir det liten tid.
 
Jeg jobber fra 07.00-16.30[emoji5] satser på litt middag og kanskje en liten luftetur sammen med lillingen da[emoji5]
 
Har hatt nok en travel dag på jobb, hentet i bhg, nå ligger jeg og ammer:)
 
Back
Topp