Onsdag....

Bruker763eli

Forumet er livet
Tiden flyr - og vips er vi midt i uka!

Her er det i det minste opphold, men det er kaldt! Jeg tok sjangsen på å kjøre ungene idag - det er så utrolig vanskelig å komme seg fram til barnehagen, på tross av at den ligger rett i nærheten. Det er så dårlig måket på fortauene - så nå er det jo nesten bare isklumper med snø på. Gikk heldigvis helt fint å kjøre, selv om jeg ikke er videre imponert over måking på veiene heller her oppe.

Jeg skal på jobb litt over tolv - tenker jeg skal gå til jobb. Så lenge det er slikt vær som idag så er det bare deilig[:)] Gleder meg faktisk - det er bare en liten halvtime å gå. Har også mange bussavganger her oppe så jeg har mulighet for å ta buss også - men det blir ikke idag i alle fall. Jeg må bare komme meg i bedre form nå kjenner jeg.

Kvelden blir rolig tenker jeg - som vanlig. Skal jobbe til halv fem, og da er det ikke mye igjen av dagen når jeg kommer hjem.

Ha en flott dag, alle sammen![:)]

Jeg holder på å syr ansikt på monsterbuksa til Maja. Senere skal jeg på malekurs. I dag er jeg nødt til å nærme meg bunnen av skittentøyskurven. Men aller først, en dusj. [:)]

I dag skal vi på babysvømming - var ingen stor suksess sist, han skrek mye, men jeg tror at om vi er litt forsiktigere i dag og unngår vann i ansiktet (eller i alle fall hele ansiktet under) så skal det gå bra. Først skal jeg på secret-shopper-oppdrag og kjøpe meg sokker

Jeg holder på og lager eplekake og rundstykker. [8D]
Det er jo iskaldt i dag, var 9 minus i sted. Brrrrr altfor kaldt syns jeg. Usj......men nå titter faktisk sola inn på stua her så man kan vel ikke klage.[:D]

God formiddag.

Marcus levert i bhg, jeg har spist frokost, skal sette på en maskin med tøy, dusje og kose litt med sambo før han drar på jobb.

Pappa er på vei te Riksen, dem venter på han men han har ikke kommet frem enda pga været.

I natt har vi tatt kampen!! Aslak har rett og slett vondt i viljen og våkner av gammel vane! han fikk ikke pupp i hele natt, og jammen meg så gikk det ikke bra til slutt! Var halvannen time (kanskje to timer) hvor han testet grenser, vekket søsteren sin og bare styrte! MEN så kom det seg! krysser fingrene for at det blir bedre i natt! SÅ herlig å slippe å amme!

Solveig ble kjørt i barnehagen av faren i dag. Aslak skulle tidlig på sykehuset for kontroll av ørene pga bakteriene.. De så endelig fine ut! Fantastisk! hva mer kan man ønske seg enn at ting begynner å ta form her hjemme!

Gleder meg til Solveig kommer hjem, for da skal Aslak få være inne med far mens jeg og Solveig kan leke ute i snøen! Har en gedigen haug med snø i hagen som bare skriker etter å bli snøhule![:D]

ORIGINAL: lenemor

I dag skal vi på babysvømming - var ingen stor suksess sist, han skrek mye, men jeg tror at om vi er litt forsiktigere i dag og unngår vann i ansiktet (eller i alle fall hele ansiktet under) så skal det gå bra. Først skal jeg på secret-shopper-oppdrag og kjøpe meg sokker

hvaforno???????[8|]

ORIGINAL: Anjalef

God formiddag.

Marcus levert i bhg, jeg har spist frokost, skal sette på en maskin med tøy, dusje og kose litt med sambo før han drar på jobb.

Pappa er på vei te Riksen, dem venter på han men han har ikke kommet frem enda pga været.

Hvordan går det med faren din Anjalef? Hva er det som er i veien?

ORIGINAL: liki

ORIGINAL: Anjalef

God formiddag.

Hvordan går det med faren din Anjalef? Hva er det som er i veien?

Det er det dem ikke vet enda, han hadde hjertestans på søndag, mandag og tirsdag morran, kom seg fort igjen, utpå ettermiddagen får han brystsmerter under hjerte ultralyden, blodtrykket stiger fort, dem får stabilisert han fort. Så fort han tar av seg maska for å spise litt eller drikke så skjer dette.

Legen på søndag hadde tatt han av BT medisinene hans, han fikk bare dem for brokk i spiserøret, nyrene.

Hvorfor dette skjer vet vi ikke, og jeg håper at legene på Riksen kan sjekke om det er noe som kan gjøres.

Dusjet, det var deilig.

Jeg har ringt avlastninga og hørt om dem har mulighet te å ha han i natt, sånn at jeg kan være på Riksen med pappa i dag.

Bhg ringte nå, 38 i temp, spurte om han kunne være der te T kom og hentet han for jeg har ikke mulighet, venter bare på mamma så suser vi innover te Riksen.

Jeg bruker å vaske tøy på 40 i stedet for 30. Aldri skjedd noe med tøyet.

Anjalef: huff høres ikke bra ut for faren din! Håper han kommer seg fort på beina!

Jeg er ferdig med monsterbuksa til Maja nå.[:)] Jeg er veldig fornøyd. den er litt stor enda, men jeg gleder meg veldig til å prøve den på henne.

ORIGINAL: Actrine

Anjalef: huff høres ikke bra ut for faren din! Håper han kommer seg fort på beina!

Takk, håper vi og. Bare Fredrikstad sykehus skjønner dette så hadde vært fint.

Han blir nok lenge på sykehus nå, selvom vi vil ha han hjem men ikke når han er så syk som han er nå.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp