Onsdag!

lenemor

Forumet er livet
Og her sitter jeg mens huset vasker seg selv... det føles i alle fall sånn, for jeg har fått husmorvikaren min i hus... nå holder hun på oppe og skifter på senger... etterpå skal hun vaske badene og gulv i hele huset.  August ligger i senga si og grynter og truer med å våkne, i mellomtiden sitter jeg og spiser frokost og ser ut på en fantastisk fin himmel... dette kan bli en fin dag.

Og siden det er onsdag, og det begynner å nærme seg helg, så må jeg minne om en ting: farsdag.. og så går jeg og lager en egen tråd om farsdagen bare for å ha noe å skravle om i dag [:)]

God morgen.

Marcus har sovet urolig i natt, holdt meg våken. Vi har vært oppe en time alt, spiser frokost og ser på Disney Channel.

I dag er planen, vaske tøy, ordne med skattekort, treffe ei venninne. Og i kveld skal jeg bort, sambo skal være hjemme med Marcus.

Ja, her sitter vi.. Den ene mer snørrete en den andre.. [8D] Urk.. Men men.. Mor har fått frokost og kakao, mens Sindre ikke var noe særlig på mat.. Men han sitter nå å spiser et pølsebrød nå da.. [:)] Maren er i fin form, men  ho snørrer noe veldig.. Men ingen hoste..

Her blir det vel å holde ut til Maren skal legge seg, for så å sløve i stolen, mens storebror ser på barne tv.. [8D] Mamma er og hjemme pga lungebet., men ho begynte å komme seg, så kanskje ho skulle komme opp å holde oss med selskap..

Her våknet Mina kl 0515, MEN det er fortsatt natta i følge mammaen. Så jeg ga henne litt drikke og la henne ned i senga igjen og gikk ut. Og vet dere hva??? Hun sovnet igjen og sov til 0815

Jeg var fornøyd med den kan man si[:D][8D][;)]

Så stod vi opp og dro til barnehagen.

Idag må jeg få kommet lenger med fagteksten min[&o]

Så deilig at Mina sovnet igjen oslojente!! Tenker det var noe dere trengte begge to. Lykke til med skriving i dag!

Almyrida; fortsatt god bedring til dere - slitsomt å gå og hangle slik

Nå har husmorvikaren min reist, så huset er skinnende rent. Hun har skiftet på alle senger, tørket støv og vasket gulv i begge etasjer, vasket begge bad og støvsugd tepper og sofaer. Deilig! August og jeg tok oss en tur på butikken da hun holdt på i første etasje, for jeg følte meg litt i veien - så nå er middagen i boks, her blir det lakseform med pasta i dag... og så fikk jeg to pakker med fårikålkjøtt til bare 30 kroner pakka fordi de går ut på dato i dag... genialt, jeg slang dem bare i fryseren jeg, de holder seg fint en stund til der (den ene blir forresten brukt i helga, for det er slikt kjøtt jeg skal ha til mitt "pinnekjøtt light")

Nå er lunsj inntatt, og jeg skal finne meg noen kjeks og en kopp kaffe og sløve på sofaen mens August sover - deilig!! [:D]

God dag, damer

I natt måtte jeg opp med Mari for å mate i firetiden. HUn hadde kastet opp all maten sin i går kveld, og nektet å spise, så jeg regnet med det. Men det var slitsomt likevel, hehe. Jeg er så godt vant nå, hehe.

Mari og jeg stod opp i ellevetida, og så ordnet jeg til lunsj. Hadde den faste lusnjgruppa her i dag. Det var koselig.

Nå har vi spist middag, og så skal M ta med seg Maja på trening mens Mari og jeg putler hjemme.

Og i kveld blir det avslapping på meg mens M er på trening

Ønsker dere en god kveld

God ettermiddag.

Marcus og jeg har ordnet med skattekort te meg, spist lunsj med ei venninne, handlet middag. Og nå er vi hjemme igjen, og koser oss.

Har spist middag og nå leker gutta på gulvet.

Jeg skal bort senere i kveld, gleder meg sånn at gutta får litt alene tid, dem trenger det.

Høres deilig ut med husmorvikar lenemor, hvor lenge får man benytte seg av noe slikt da?

Her våknet lillemor halv 7 som vanlig, men jeg var i noe laber form så mannen måtte stå opp med ungene. Etter hvert fikk vi kommet oss bort så snuppa fikk tatt influensavaksina, og så samlet jeg krefter til en tur på kjøpesenteret her for vi hadde lovet is og nytt smykke når hun var ferdig.

Resten av dagen har jeg sittet i sofaen og påstått at det var veldig kaldt her i huset, og er så kvalm at jeg drømte at jeg var gravid da jeg sovna[8|][8D]

Nå blir det litt data og tv så er det natta for min del, jeg hater å være kvalm så jeg er nok dårlig selskap i kveld[&o]

i utgangspunktet får jeg det frem til jul tror jeg - og ja, det er jammen deilig!!

Nå er g oppe og legger en trassig datter - hun har vært så blid og medgjørlig de siste dagene, men det er hun ikke i dag! [:@] Lillebror ligger og ynker og ynker seg og er ganske misfornøyd med tilværelsen. Gaper og geiper og skal ha pupp, og når jeg legger han til ligger han bare og småsutter og halvsover - ikke så veldig interessert allikevel. Får se om det hjelper å få ut litt luft kanskje

morsomt med trassige barn lenemor.. kjenner til den der. [8D]

dagen i dag har vært slapp!!!! jeg har ca ingenting overskudd om dagen.. men det er i grunn ikke noe nytt[8D] men har fått vasket en hel haug med klær da.. så det er digg.. det har hopet seg opp litt.. kjenner jeg er litt misunnelig på husmorvikar altså.. skulle ønske jeg hadde det kjenner jeg!!![:D] men..............får bruke m i stedet..[8D]

ellers har jeg lest litt til eksamen i dg.. har vists snart to stk.. arg.. angrer nå på at jeg meldte meg opp.. men skal være lykkellig når det hele er over til jul... siste er 11 des.. og julebord med bvjentene er 12 des.. såååå det er perfekt timing!!![:D]

Back
Topp