ONSDAG!

.::Tiiine::.

Forumet er livet
God morgen alle sammen [:)]

Her har jeg sovet godt i natt og samboer sto opp med Oliver å vekka meg kl 7 så er ikke såveldig trøtt i dag heldigvis! Venter forsatt på penger fra nav for jeg vil SHOPPE i dag!!! Ellers så skal jeg trille tur med Oliver i det fine været før jeg rydder å lager middag her hjemme :)

Ha en strålende dag alle sammen!

Har vonde mensen smerter[:@] håbe de snart går øve..

Spise frokost nå før eg ska levera gutten min i bhg og så ska eg hjem å rydda litt før eg ska på jobb kl 1...

Dagen starta som vanlig, rett på do å spy[:'(]
Og nå skal jeg skifte bæsjebleie kjenner jeg,så da blir det nok enda engang.. Når skal kvalmen gi seg da???

Skal på 1årskontroll med snuppen idag, håper formen min bedrer seg så jeg holder meg et par timer. Etter det skal snuppen til bestemor, usikker på om jeg skal jobbe eller bare slappe av. Dårlig samv for jobb, men samtidig er det ikke gøy når jeg flyr på do hele tida..

Ble bare sutter dette, skjønner sambo er lei[8D]

Håper alle sammen får en super dag!![:)][:)]

jeg har nettopp karret meg ut av sengen, og luftet hundene.
Må prøve meg på jobb idag også, håper jeg holder ut! [&o]

Skal på butikken og fikse noen smågreier før jobb, og etter jobb er det nok rett i sengs, selv om klokken da ikke er mer enn 20.00... jeg er sååå utslitt og shabby!

Håper alle får en herlig dag!!

I går sov jeg nesten hele kvelden, og i har sovet til nå i dag..  [:)]
men trett enda da.. [8D]

vi holder på med flytting, så jeg skal nok rydde...   også skal jeg på jobb halv 4..

Vært hos legen i dag og tatt den siste blodprøven.. Nå skal jeg være vrak frem til i morgen, da får jeg resultatet på min hcg...

Back
Topp