onsdag

Perlemor til to

Elsker forumet
god morgen...

Nå sitter jeg her og skal på jobb om 10 minutter... Er veldig spent på å se hvor mye av den skolen som er igjen...
Jeg har sovet dårlig i natt. Har så vondt i armen min... tror ikke jeg sovna før 4, og vet jeg var våken i 5 tia, sovna igjen og sto opp nå kl 6.[&:]

Tyggi har sovet godti natt, kun våken for litt sia og fikk flaske. Vi klarte jo ikke slutte med den pga de maaange nettene med våken gutt...[:'(][8|]

mannen skal være hjemme i dag, for farmor som passer tyggi er syk, og steffen har planleggingsdag i dag. Skulle ønske jeg og kunne være hjemme... jeg må nok sove litt etter jobb i dag... kommer vel til å dope meg på smertestillende i dag tenker jeg...

vel... dere får ha en fon 2. dag i året da... så får jeg se å komme meg på jobb...[:)]

God morgen
Å så deilig å sove lenge...[:D] Vi har fått sove til 9-10 hver dag hele jula med unntak av en dag da hun våkna kl 7[:)] 
I dag blir det rydding av div julegaver og klær o.l, siden vi ikke kom kom hjem før i går kveld.
Skal nyte disse siste dagene, før jeg begynner på jobb på mandag. Gleder meg til å begynne, men gruer meg til å være borte fra Maja Lovise så lenge på dagen. Men det er nå bare fram til juni, så er det ny mammapermisjon.[;)]
Maja Lovise skal være hjemme sammen med meg og bebisen da et år til[:D]

I dag er været nyyydelig, så vi får ta oss en trilletur, og handle litt. Og så må jeg bake en kake, for i morgen er storegutten vår 7 år[:D] Tenk, 7 år allerede... Synes ikke det er lenge siden han var pitteliten...

Ha en fin dag alle sammen[:D]

Morn morn!
Vetle sov til åtte idag. Han har sovet lenge hele ferien å det har vært så deilig! Jeg sov til halv elleve idag siden jeg skal på natt inatt.
Ellers skal vi bare kose oss hjemme. Siste dag før hverdagen setter inn!

Back
Topp