Onsdag!

God kveld til dere fine damer!!! Lillemor var så varm og utilpass natt til i dag, så vi ga paracet og henta henne inn til oss. Da blei det baluba og full fest einlita stund, før humøromslaget kom og hun blei overtrøtt, urolig i den lille kroppen og sleit med å sovne igjen.
Mannen blei hjemme fra jobb i dag og har kost seg med jenta si (som er i mye bedre form nå), mens jeg har jobba med den skrivedidaktiske innleveringsoppgaven min.
Jenny har tatt en tidlig kveld og sovna nå nettopp, så nå blir det kaffe og noen form for snacks på oss andre..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så bra hun ble i bedre form idag da :) Da går det fort over iallfall!
Kos dere med kaffe og??? ;)

Her blir det vann til kvelds...ingenting annet som fristet for øyeblikket :P

Ja får sa inderlig håpe du slipper betennelse! Det er så vondt.. god bedring;)

☆★hilsen meg★☆
Bruker som regel å fungere veldig bra å skylle systemet med nesehorn og saltvann morgen og kveld, da får man ut alt slammet som tetner til der oppi ;)

God kveld!
Da er kofferten pakket, stelleveska stappa til randen, matpakke med omelett og frukt smurt og satt i kjøleskapet, vogna er klar, ungen sover i reiseklærne sine og det meste er klart for avreise i morgen kl 04.45! :p
...og jeg har sommerfugler i magen og er reiseuvel allerede :eek: Bruker bare å være det på morgenen før jeg skal reise, men nå har det eskalert, sikkert fordi vi skal stå opp midt på natta o_O
Tenkte at det ville blir så fint med en reise hvor jeg slapp å drasse på flasker, mme osv men du store tid hvor mye mat og snacks man må ha med seg når man reiser med en utålmodig ettåring som skal sitte stille på fly og tok :eek: :P Sånnsett var det enklere da vi bare behøvde et par-tre flasker melk!

Nå disker mannen opp med frukt og te, og så blir det tidlig kveld! Gleder meg masse til å treffe Tea, Eskil, Anna og Asle i morgen :D

hihihi, så søt de er! Og spesielt hun minste som satt SÅ konsentrert...og så oppå bordet :D :P
Kjempefine møbler de har, slike må vi ønske oss den dagen vi har mer plass i huset! :)

Haha ja holdt seg konsentrert i en kort stund :P hehe.. fine minne-bilder:)
Møblene er kjøpt på ikea:) billig, billig, billig :P haha..

☆★hilsen meg★☆

Bruker som regel å fungere veldig bra å skylle systemet med nesehorn og saltvann morgen og kveld, da får man ut alt slammet som tetner til der oppi ;)

Ja har hørt det skal funke bra, men har aldri prøvd selv :) er det ubehagelig å bruke sånt nesehorn? Har hatt bihulebetennelse én gang, og det vil jeg ikke oppleve igjen :P

☆★hilsen meg★☆

God kveld!
Da er kofferten pakket, stelleveska stappa til randen, matpakke med omelett og frukt smurt og satt i kjøleskapet, vogna er klar, ungen sover i reiseklærne sine og det meste er klart for avreise i morgen kl 04.45! :p
...og jeg har sommerfugler i magen og er reiseuvel allerede :eek: Bruker bare å være det på morgenen før jeg skal reise, men nå har det eskalert, sikkert fordi vi skal stå opp midt på natta o_O
Tenkte at det ville blir så fint med en reise hvor jeg slapp å drasse på flasker, mme osv men du store tid hvor mye mat og snacks man må ha med seg når man reiser med en utålmodig ettåring som skal sitte stille på fly og tok :eek: :P Sånnsett var det enklere da vi bare behøvde et par-tre flasker melk!

Nå disker mannen opp med frukt og te, og så blir det tidlig kveld! Gleder meg masse til å treffe Tea, Eskil, Anna og Asle i morgen :D

Haha småunger og reising ja! Man må jo ha med seg halve huset om man bare skal være borte én dag til og med:P
Ha en kjempe fin tur imårra! Kos dere sååå mye med treff:D skulle så ønske jeg kunne bli med!

☆★hilsen meg★☆

Ja har hørt det skal funke bra, men har aldri prøvd selv :) er det ubehagelig å bruke sånt nesehorn? Har hatt bihulebetennelse én gang, og det vil jeg ikke oppleve igjen :p

☆★hilsen meg★☆
hvis man gjør det feil så får man vann nedi munnen og halsen, og det er ikkeno særlig :P Men når man gjør det riktig så går det greit, føles bare litt rart ;)

Innlegg på secret om dere vil lese:)

Idag har jeg vært på foreldresamtale i bhgen:D
Ellers har jeg gjort svært lite. Bare rydda litt og ellers tatt meg av Emmeth og meg selv;) Er ganske sliten og trøtt. Emmeth`n hadde trøbbel med jon blund igjen i natt:p Så eh.. Holdt det gående fra 2-5 i natt! GJESP... Er så lei meg for at jeg ikke får vært med på treff i morgen og møtt Tea, Eskil, Marianne, Hermine, Anna og Asle:( Litt sånn på gråten lei meg:( Hadde sett så fram til det, men når det er treff igjen vil jeg være med, om så jeg har syke barn får mannen ta dem:p Eller så kommer jeg på privatbesøk;):p håhå:D:D Skal ikke se bort ira det, nei;)

Så bra hun ble i bedre form idag da :) Da går det fort over iallfall!
Kos dere med kaffe og??? ;)

Her blir det vann til kvelds...ingenting annet som fristet for øyeblikket :P
Håhåh! Grisejente!!!:D
Jau, no ska du hære.. Det blei litt kaffe før Jenny begynte å gråte, som endte med hosting/brekninger/slim og schpyyy. Ikke helt det du tenkte på eller....? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

hvis man gjør det feil så får man vann nedi munnen og halsen, og det er ikkeno særlig :P Men når man gjør det riktig så går det greit, føles bare litt rart ;)

Haha nei det hørtes ikke noe godt ut:P hvertfall ikke med tanke på hvor det har rent gjennom først :P haha..

☆★hilsen meg★☆

Idag har jeg vært på foreldresamtale i bhgen:D
Ellers har jeg gjort svært lite. Bare rydda litt og ellers tatt meg av Emmeth og meg selv;) Er ganske sliten og trøtt. Emmeth`n hadde trøbbel med jon blund igjen i natt:p Så eh.. Holdt det gående fra 2-5 i natt! GJESP... Er så lei meg for at jeg ikke får vært med på treff i morgen og møtt Tea, Eskil, Marianne, Hermine, Anna og Asle:( Litt sånn på gråten lei meg:( Hadde sett så fram til det, men når det er treff igjen vil jeg være med, om så jeg har syke barn får mannen ta dem:p Eller så kommer jeg på privatbesøk;):p håhå:D:D Skal ikke se bort ira det, nei;)

Tror vi må sende en klage til han der Jon Blund altså, syns han har vært for slurvete i jobber sin i det siste :P
Håper dere får en bedre natt!;)
Uff ja, jeg å har så sykt lyst til å være med på treff:eek::oops: men timingen var lissom så dårlig nå :P

☆★hilsen meg★☆

Tror vi må sende en klage til han der Jon Blund altså, syns han har vært for slurvete i jobber sin i det siste :P
Håper dere får en bedre natt!;)
Uff ja, jeg å har så sykt lyst til å være med på treff:eek::oops: men timingen var lissom så dårlig nå :P

☆★hilsen meg★☆

Han var våken igjen i natt:eek::oops::( så klage er sendt av gårde til Jon Blund, for en luremus:p:cool::cool::eek::D Ja, hadde og selv lyst til og være med på treff, gikk desverre ikke denne gangen heller. Vi får ta det igjen og bli med på neste treff:p;):D:D:D:D Har du hatt en god natt da?

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Han var våken igjen i natt:eek::oops::( så klage er sendt av gårde til Jon Blund, for en luremus:p:cool::cool::eek::D Ja, hadde og selv lyst til og være med på treff, gikk desverre ikke denne gangen heller. Vi får ta det igjen og bli med på neste treff:p;):D:D:D:D Har du hatt en god natt da?

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Uff, så dumt:( er det ubehag/smerter som holder han våken eller? Dumme Jon Blund:mad::p
Ja vi får slå til neste gang:D
Natten har vært god, men la meg litt seint.. trudde Leoh skulle våkne for flaske i 23-tiden, meeen det gjorde han ikke og sov til rundt 3:) så sov vi igjen til kl 6..og nå ligger jeg jammen i senga igjen:eek::p;) haha..

☆★hilsen meg★☆

Uff, så dumt:( er det ubehag/smerter som holder han våken eller? Dumme Jon Blund:mad::p
Ja vi får slå til neste gang:D
Natten har vært god, men la meg litt seint.. trudde Leoh skulle våkne for flaske i 23-tiden, meeen det gjorde han ikke og sov til rundt 3:) så sov vi igjen til kl 6..og nå ligger jeg jammen i senga igjen:eek::p;) haha..

☆★hilsen meg★☆

aner ikke hvorfor han våkner?! Virker som han fortsatt har vondt i halsen, han hoster ganske mye på natta eller så er det den astmaen da, han muligens har!? Jaaah, dumme, dumme jon blund;):p

Ojj, for et lite sovetroll du har<3<3<3 Deilig og ligge og kose seg i senga sammen med lille babyen sin:)<3

aner ikke hvorfor han våkner?! Virker som han fortsatt har vondt i halsen, han hoster ganske mye på natta eller så er det den astmaen da, han muligens har!? Jaaah, dumme, dumme jon blund;):p

Ojj, for et lite sovetroll du har<3<3<3 Deilig og ligge og kose seg i senga sammen med lille babyen sin:)<3

Ja hals og hoste blir jo stort sett verre når man ligger:oops: håper virkelig han blir frisk snart! Har jo holdt på sååå lenge:(

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp