Onsdag:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Heisann

Nasse sover duppen sin nå, jeg valgte å ha henne hjemme i dag siden hun var så trett og sur. Jaggu sover hun ikke en lenger dupp da:cool:;) Jeg skal forsøke meg på en kort trilletur etter hun har spist lunsj, så hun får litt frisk luft.

Håper dere får en fin dag:-)

Greit og holde de små hjemme fra bhgen når de er litt slitne og trøtte, så lenge man har muligheten til det:) Hørtes koselig ut med en trilletur:) Hvordan går det med bekkenet? Håper du får slappa litt av mens hu sover luren sin:)
Ha en fiin og koselig dag dere også<3

Heisann

Nasse sover duppen sin nå, jeg valgte å ha henne hjemme i dag siden hun var så trett og sur. Jaggu sover hun ikke en lenger dupp da:cool:;) Jeg skal forsøke meg på en kort trilletur etter hun har spist lunsj, så hun får litt frisk luft.

Håper dere får en fin dag:)
Høres koselig ut med hjemmedag :)
Mannen er hjemme med Hermine idag, han har perm.dag ;) Jeg skulle også gjerne vært hjemme, men må få gjort ferdig en rapport og levert den inn før helgen :P Så da er det bare å ta seg sammen ;)

Emmeth er fortsatt like sur og tverr som en sitron på en dårlig dag:o
Så han har det tydeligvis ikke helt greit! Virker som han har veldig vondt i halsen sin, stakkars! Gir han hostesaft 3 ganger daglig, så får vi sen om det hjelper, men virker ikke sånn!? 2 jeksler har nå brukt 7 uker på og komme ut og 2 til er på vei, eller igang med og komme ut! Kan bare innrømme at jeg misliker når de små får tenner ei SMULE nå!!!
Han eier ikke matlyst eller drikkelyst for den saks skyld, verst han ikke drikker. Så prøver alt jeg kan for og få i han noe væske. Mme, kamille-te og varm saft! Fikk i han litt advokado og druer i stad, så er glad for at han fikk bittelitt i magen iallfall:)
Jeg smårydder litt og mulig jeg vasker badet idag, vi får se. Først og fremst ta meg av lillegutten min<3

Ha en koselig dag, jenter:)<3

Greit og holde de små hjemme fra bhgen når de er litt slitne og trøtte, så lenge man har muligheten til det:) Hørtes koselig ut med en trilletur:) Hvordan går det med bekkenet? Håper du får slappa litt av mens hu sover luren sin:)
Ha en fiin og koselig dag dere også<3

Ja det er en av de få fordelene med dette, kan ta mer hensyn til henne:-) Jo, det er ikke på sitt verste i dag, så tror jeg takler en liten tur om vi går saaakte:D

Virker som om snuppa sakte men sikkert stilles inn på vintertid! :D Idag sov hun til 07.05, og det er jo litt bedre enn 06.45 ;) Virker som om dagsovingen dagen før, og nårtid hun blir lagt også spiller inn på hvor lang natt hun har. Så da er det tydelig at kun en lur om dagen er viktig for lang natt, og lang natt igjen er viktig for at den ene luren hennes skal bli lang og god. Så her er det bare å tviholde på rutinene hverdag som helg altså!!! :P ;)

Høres koselig ut med hjemmedag :)
Mannen er hjemme med Hermine idag, han har perm.dag ;) Jeg skulle også gjerne vært hjemme, men må få gjort ferdig en rapport og levert den inn før helgen :p Så da er det bare å ta seg sammen ;)

Ja, tror hun trenger det litja:-) Håper du føler deg litt mindre sliten i dag:-)

Virker som om snuppa sakte men sikkert stilles inn på vintertid! :D Idag sov hun til 07.05, og det er jo litt bedre enn 06.45 ;) Virker som om dagsovingen dagen før, og nårtid hun blir lagt også spiller inn på hvor lang natt hun har. Så da er det tydelig at kun en lur om dagen er viktig for lang natt, og lang natt igjen er viktig for at den ene luren hennes skal bli lang og god. Så her er det bare å tviholde på rutinene hverdag som helg altså!!! :p ;)

Akkurat slik er det her også, viker ikke fra rutinene for noen hehe:D:cool:

Ja det er en av de få fordelene med dette, kan ta mer hensyn til henne:) Jo, det er ikke på sitt verste i dag, så tror jeg takler en liten tur om vi går saaakte:D

Hadde bekkenløsning med de 2 siste og er veldig smertefullt, så synes du er knallflink som går tut, selvom det går sakte:) Godt du har en grei "bekkendag" idag når du har Anette hjemme:)

Emmeth er fortsatt like sur og tverr som en sitron på en dårlig dag:eek:
Så han har det tydeligvis ikke helt greit! Virker som han har veldig vondt i halsen sin, stakkars! Gir han hostesaft 3 ganger daglig, så får vi sen om det hjelper, men virker ikke sånn!? 2 jeksler har nå brukt 7 uker på og komme ut og 2 til er på vei, eller igang med og komme ut! Kan bare innrømme at jeg misliker når de små får tenner ei SMULE nå!!!
Han eier ikke matlyst eller drikkelyst for den saks skyld, verst han ikke drikker. Så prøver alt jeg kan for og få i han noe væske. Mme, kamille-te og varm saft! Fikk i han litt advokado og druer i stad, så er glad for at han fikk bittelitt i magen iallfall:)
Jeg smårydder litt og mulig jeg vasker badet idag, vi får se. Først og fremst ta meg av lillegutten min<3

Huff, stakkars Emmeth! Får helt vondt av ham sånn som han plages :( Ikke greit å vite hva man skal gjøre for å få i de små mat og drikke når de ikke vil :( Kanskje du kan steke vaffler til lunsj? Det er iallfall Hermine veeeldig glad i, og spiser det uansett :P ;)
God bedring til Emmethen!!! ;)

Hermine fikk to jeksler i helgen, eller vi oppdaga da at de var brutt gjennom, men har heldigvis ikke merket noe til det så hun virker ikke plaget av dem. Annet enn at hun har gnisset noe fælt med tennene den siste uken :P

Emmeth er fortsatt like sur og tverr som en sitron på en dårlig dag:eek:

Stakkars liten, skjønner godt dere er lei av tenner nå ja og i tillegg forkjølet:(
Jeg må ærlig innrømme at når nasse hadde vondt i halsen sist, knuste jeg litt halslinser og gav henne, tror det lindret litt.
Masse god bedring i hvertfall.

Virker som om snuppa sakte men sikkert stilles inn på vintertid! :D Idag sov hun til 07.05, og det er jo litt bedre enn 06.45 ;) Virker som om dagsovingen dagen før, og nårtid hun blir lagt også spiller inn på hvor lang natt hun har. Så da er det tydelig at kun en lur om dagen er viktig for lang natt, og lang natt igjen er viktig for at den ene luren hennes skal bli lang og god. Så her er det bare å tviholde på rutinene hverdag som helg altså!!! :p ;)

Samme her, rutiner holdes til punkt og prikke, ellers går det tover nattesøvnen! Søvn avler søvn:)

Hadde bekkenløsning med de 2 siste og er veldig smertefullt, så synes du er knallflink som går tut, selvom det går sakte:) Godt du har en grei "bekkendag" idag når du har Anette hjemme:)

Jeg hadde ikke klart å hatt henne hjemme ellers, så det var god timing:-) Jeg har heldigvis mulighet til å haike med bussen om det stopper opp for oss:-)

Ja, tror hun trenger det litja:) Håper du føler deg litt mindre sliten i dag:)
Jo, takk, det går litt bedre idag! Må bare skyndte meg og skrive ferdig den rapporten nå, før energilageret går tomt ;) :P Må muuuligens begynne med å gå ut av bv :rolleyes:

Stakkars liten, skjønner godt dere er lei av tenner nå ja og i tillegg forkjølet:(
Jeg må ærlig innrømme at når nasse hadde vondt i halsen sist, knuste jeg litt halslinser og gav henne, tror det lindret litt.
hihi, Hermine fikk en halstablett i fruktnettet og GJETT om det var populært :rolleyes: :D :p ;)

Huff, stakkars Emmeth! Får helt vondt av ham sånn som han plages :( Ikke greit å vite hva man skal gjøre for å få i de små mat og drikke når de ikke vil :( Kanskje du kan steke vaffler til lunsj? Det er iallfall Hermine veeeldig glad i, og spiser det uansett :p ;)
God bedring til Emmethen!!! ;)

Hermine fikk to jeksler i helgen, eller vi oppdaga da at de var brutt gjennom, men har heldigvis ikke merket noe til det så hun virker ikke plaget av dem. Annet enn at hun har gnisset noe fælt med tennene den siste uken :p

Kan nok tenkes det er derfor hu har gnissa tenner, kanskje hu har synes det har kjentes litt rart ut, men ikke vondt?:)
Ja, jeg blir nesten lei meg når han har det sånn, føler meg som en dårlig mamma, for ikke og så helt crappy*nesten hylings*
Han er ikke så glad i søtsaker, faktisk:o Litt kjeks eller pepperkaker går ann, men ikke så glad i kaker, men vafler spiser han jo litt av! Tror det er fordi det gjør vondt og spise og drikke og han derfor unngår det!?
Takk for det, søta<3

Jo, takk, det går litt bedre idag! Må bare skyndte meg og skrive ferdig den rapporten nå, før energilageret går tomt ;) :p Må muuuligens begynne med å gå ut av bv :rolleyes:

Sender deg MASSEBOOST av energi din vei:):D men BV trenger deg, just so u know:D;) Eller vi gjrø;):p

hihi, Hermine fikk en halstablett i fruktnettet og GJETT om det var populært :rolleyes: :D :p ;)

Hehehe, kan jeg tenke meg, så ut som det var midt i blinken her også:p

Takk for det:)
Jeg har prøvd og gi han litt knust grønn doc, men virker ikke som det hjelper! Og da veit jeg snart ikke hva jeg ellers kan gjøre for han?! Må bli legetur om det fortsetter, så får vi sen om det er pga virus eller betennelse!

Takk for masse gode råd, jenter:)

Back
Topp