Onsdag!

Nanna

Betatt av forumet
Hva gjør dere i dag da, jenter?
Her er gutta levert på bhg og skole, og nå tenkte jeg å sy sengetøy til lillesnupp :) ImageUploadedByBV Forum1371629577.400949.jpgImageUploadedByBV Forum1371629594.950923.jpg

Så flink du e! Skulle ønske eg og hadde eit kreativt gen i kroppen ;)
Her sitter eg på jobb, drikker kaffi og høyrer på P3...og jobber litt innimellom :P

Stille og rolig dag her, skal vaske kjøkkenet i dag, vi har lagt fliser over kjøkkenbenkene, og vegger og gulv skal få seg en vask :)

I dag er det arbeidsdag, før sykemeldt- dag i morgen og feriedag på fredag ;) merker at det tar lengre og lengre tid for meg å hente meg inn etter arbeidsdagen- og trenger virkelig en hel dag fri etter arbeidsdagen (jobber tre dager x 5,5 t, og fri tirsdag og torsdag). I kveld skal vi til mamma og pappa for å spise middag, er evigheter siden sist- så gleder meg til å se de :)

I dag er det arbeidsdag, før sykemeldt- dag i morgen og feriedag på fredag ;) merker at det tar lengre og lengre tid for meg å hente meg inn etter arbeidsdagen- og trenger virkelig en hel dag fri etter arbeidsdagen (jobber tre dager x 5,5 t, og fri tirsdag og torsdag). I kveld skal vi til mamma og pappa for å spise middag, er evigheter siden sist- så gleder meg til å se de :)
Det skjønner jeg godt! Så flink du er som jobber litt :)

Stille og rolig dag her, skal vaske kjøkkenet i dag, vi har lagt fliser over kjøkkenbenkene, og vegger og gulv skal få seg en vask :)

Å, morro m nye fliser! Blir støv av muring, ja. Flink du er som vasker :) Jeg prøvde meg på rundvask på kjøkkenet for 2 uker siden. Kom over overflater og vinduer. Tak og inni innredningen står igjen. Både motivasjonen og bekkenet sviktet gitt...

Så flink du e! Skulle ønske eg og hadde eit kreativt gen i kroppen ;)
Her sitter eg på jobb, drikker kaffi og høyrer på P3...og jobber litt innimellom :P
Takk for det. Koser meg veldig m sånne sy- og strikkeprosjekter jeg, da. Hører også på radio'n samtidig. Koselig det. P1 her.

Nommen, så fine! Jeg har vært og kjøpt stoff til siklesmekker. Har en symskin stående, så en venninne skal vise meg hvordan det gjøres i kveld. Har du forslag til enkle babyprosjekt med symaskin?

Ellers har jeg vært på cafe med en venninne, og nå skal jeg ta en liten siesta!

Så fine de blev :) Jeg har først vært halvdag på jobb, etter det var jeg å prøvde akupunktur mot kvalmen min (håper det hjelper) å nå skal jeg slappe resten av dagen...

Nydelige! enkelt å lage eller? :)

I dag har jeg sendt ca 300 gamle bilder til fremkalling. Driver litt med det om dagen, fremkalle og lime inn i album.
I kveld skal jeg strikke ferdig hentebuksa til tulla.
Koselig med sånne puslerier på sykemeldingsdager synes jeg.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Nydelige! enkelt å lage eller? :)
Ja, ganske enkelt. Bare å sy sammen to stoffbiter i ønsker størrelse og ha en åpning i bunn. Vogndyne 65x80, sprinkelsengdyne 80x100. Sy trekkene et par cm smalere og kortere, så sitter de bedre.
Jeg har brukt et gammel og veldig mykt dynetrekk (det rosa), så blir det ikke så stivt. Pyntet med et stykke hardangersøm (broderiet) fra mormor. Kan pynte m blonder eller andre ting og.

I dag har jeg sendt ca 300 gamle bilder til fremkalling. Driver litt med det om dagen, fremkalle og lime inn i album.
I kveld skal jeg strikke ferdig hentebuksa til tulla.
Koselig med sånne puslerier på sykemeldingsdager synes jeg.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Å, flinkis. Det skulle jeg også absolutt gjort. Ligger et par år etter...

Sying er gøy! Jeg koser meg med å sy litt klær,feks dressen som er mitt profilbilde. Men akkurat nå er jeg i Italia,i nærheten av Venezia og koser meg med skikkelig sommer :-D

Back
Topp