Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pappa kommet om noen min.. Ligg bare å kuler'n på sofa'n imens..Hva gjør dere i dag da, jenter?
Her er gutta levert på bhg og skole, og nå tenkte jeg å sy sengetøy til lillesnupp Vis vedlegget 19157Vis vedlegget 19158
Det skjønner jeg godt! Så flink du er som jobber littI dag er det arbeidsdag, før sykemeldt- dag i morgen og feriedag på fredag merker at det tar lengre og lengre tid for meg å hente meg inn etter arbeidsdagen- og trenger virkelig en hel dag fri etter arbeidsdagen (jobber tre dager x 5,5 t, og fri tirsdag og torsdag). I kveld skal vi til mamma og pappa for å spise middag, er evigheter siden sist- så gleder meg til å se de
Stille og rolig dag her, skal vaske kjøkkenet i dag, vi har lagt fliser over kjøkkenbenkene, og vegger og gulv skal få seg en vask
Takk for det. Koser meg veldig m sånne sy- og strikkeprosjekter jeg, da. Hører også på radio'n samtidig. Koselig det. P1 her.Så flink du e! Skulle ønske eg og hadde eit kreativt gen i kroppen
Her sitter eg på jobb, drikker kaffi og høyrer på P3...og jobber litt innimellom
Slik ble resultatet.Hva gjør dere i dag da, jenter?
Her er gutta levert på bhg og skole, og nå tenkte jeg å sy sengetøy til lillesnupp Vis vedlegget 19157Vis vedlegget 19158
Ja, ganske enkelt. Bare å sy sammen to stoffbiter i ønsker størrelse og ha en åpning i bunn. Vogndyne 65x80, sprinkelsengdyne 80x100. Sy trekkene et par cm smalere og kortere, så sitter de bedre.Nydelige! enkelt å lage eller?
Å, flinkis. Det skulle jeg også absolutt gjort. Ligger et par år etter...I dag har jeg sendt ca 300 gamle bilder til fremkalling. Driver litt med det om dagen, fremkalle og lime inn i album.
I kveld skal jeg strikke ferdig hentebuksa til tulla.
Koselig med sånne puslerier på sykemeldingsdager synes jeg.
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app