Onsdag!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Lille-lørdag i dag!

Hva bringer dagen?

Her våknet vi ganske nylig. Holder fortsatt på med første kaffekoppen.
I dag er det time hos legen. Hurra. :/
Værmessig har det nettopp regnet litt, men ser ut til å lette. Jeg synes å ane litt blå himmel mellom skyene.:)
* æpp'n *

Kjempefint vær her, satser på det kommer til deg etterhvert ;-) Her har vi nettopp stått opp. Fått på meg sommerkjolen og spiser frokost med snuppa. Snart ut i sola og leke. Så må jeg bake kake til bursdagen til broren min i dag. Skal i bursdag til kjæresten til Dani og så tull broren min i kveld:-)

Nettopp våknet, heldige! Her va d morgen kl 6 mn fikk han til og sove til rett over syv. Her er det knall vær. Mn skal skye til idag:/ får besøk av en venninne litt senere, så skal jeg "flytte" hjem til mamma idag i noen dager, får se hvor lenge d blir.

Hei:-) her nyter vi morgen alle sammen! Jeg drikker kaffe og dessverre litt sjokkolade ( gøtt te kaffen), hjelper vel ikke at den er økologisk;-). Lillegull sover på sofaen sammen med hunden og mannen hører musikk og drikker kaffe ( familieidyll)<3 idag skal vi på 4 mnd kontroll og gleder meg masse til det, mye spm denne gangen.

Kjempefint vær her, satser på det kommer til deg etterhvert ;-) Her har vi nettopp stått opp. Fått på meg sommerkjolen og spiser frokost med snuppa. Snart ut i sola og leke. Så må jeg bake kake til bursdagen til broren min i dag. Skal i bursdag til kjæresten til Dani og så tull broren min i kveld:-)
Hvis ikke du har fått det flotte været vi hadde i går.. har skyet godt over nå, men er små gløtt av sol. Deilige norske sommeren.:confused:

* æpp'n *

Aner ikke hvordan været er her, for jeg har ikke stått opp enda :P lille våknet halv seks i dag å, men fikk henne til å sove igjen faktisk :) sov til halv åtte, da fikk ho mat og så sto bestemor (min mamma) opp med henne! Luksus! Køllet meg bare sammen og sov videre!
I dag skal mamma og jeg på shopping (hvis humøret til lille tillater det).. Fikk penger i bursdagsgave som jeg skal bruke på nye klær nå når vekta har gått ned så mye som den har :) på fredag kom jeg nemlig inn i en bukse jeg nettopp hadde slanket meg inn i før jeg ble gravid :D
Håper på en super dag!

Hvis ikke du har fått det flotte været vi hadde i går.. har skyet godt over nå, men er små gløtt av sol. Deilige norske sommeren.:confused:

* æpp'n *
Nei, var strålende her også i går, litt mer skyer i dag, men fint likevel:-) Skal henge bleiene ut til tørk:-):-)

Snart blir vi vel helt koko og henger tøybind til tørk også.:p

* æpp'n *
Har vurdert det, men etter jeg begynte med de nye pillene holder det med truseinnlegg og da gidder jeg ikke å bry meg med tøy:-P

Det finnes i tøy, det også! :p

* æpp'n *
Ja, det vet jeg, ser bare ikke vitsen:-P Truseinnlegg er jo ikke så ubehagelig som bind:-P Skal innom nøstebarn i Trondheim på tirsdag, så vi får se hva som skjer;-)

Herregud!!!! Hadde 2 års bryllupsdagen igår... Glemte det vi!! :-/ snakk om å være i tåka både den ene og den andre!
Fantastisk;-) Tror vi må gifte oss på en dag som allerede er en happening så vi ikke glemmer det;-)

Fantastisk;-) Tror vi må gifte oss på en dag som allerede er en happening så vi ikke glemmer det;-)
Haha:-) og jeg som er så opptatt av å feire ulike markeringer! Får prøve å huske den til neste år da;-) Ble ingen stor rosebukett i år da;-/

Haha:-) og jeg som er så opptatt av å feire ulike markeringer! Får prøve å huske den til neste år da;-) Ble ingen stor rosebukett i år da;-/
Du får kjøpe roser likevel ;-)

Her sitter jeg og kikker i kalenderen og innser at jeg skal begynne å jobbe igjen om 95 dager!!! VIL IKKE! Noen som har gode forslag på hvordan jeg skal komme meg ut av den knipen? Min første tanke er å vinne i lotto... Kan evt la være å spise og bo i telt, men har en følelse av at mannen vil være litt uenig o det...

Her sitter jeg og kikker i kalenderen og innser at jeg skal begynne å jobbe igjen om 95 dager!!! VIL IKKE! Noen som har gode forslag på hvordan jeg skal komme meg ut av den knipen? Min første tanke er å vinne i lotto... Kan evt la være å spise og bo i telt, men har en følelse av at mannen vil være litt uenig o det...
Lotto er planen her også. Jeg har under en mnd igjen:-(

Hei.
Her sov vi til kl 10 i dag, herlig! :) Vi har bare slappetav på sofaen i dag, og vasket litt klær! Skal på hyttetur med svigers i helgen så må passe på at vi har nok rene klær å pakke med! :)

Lotto er planen her, men det har vært planen i mange år det... Er sikker på at jeg skal vinne hver gang. Og skuffelsen blir desto større. Bah

Back
Topp