onsdag!!!

Trillemor82

Forumet er livet
Ja, så var vi halvveis i uka da damer!!
Er det ikke herlig??

Nå har jeg levert jentene, og jeg nyter et rundstykke før jeg skal ta fatt på dagens gjøremål. Superberta kommer rundt 10.30, så gidder ikke gjøre så mye før det kjenner jeg.. :P

Begge jentene har styra fælt i natt.. malin tisset seg ut.. nok en natt.. og jeg orket ikke skifte, så hun fikk komme inn til oss.... så plutselig var julie der inneogså... og med en seng på 1,80 og to aktive jenter samt meg og mannen ble det trangt i grunn..
Det har derfor ikke blitt mest søvn i natt, så satser på å ta igjen det litt
etterpå... :) kjenner jeg trenger det.. Julie tuller ekstremt mye om nettene nå.. så bør vel kanskje ta henne til legen for å sjekke om det er noe med øret hennes.. så lurer på om det blir fredagens gjøremål... i morgen tror jeg de har stengt der på kontoret.

ellers har jeg lite planer.. skal nyte en rolig kveld i sofaen, mens mannen trener fotball i kveld.. det skal bli deilig med en kveld alene kjenner jeg:) selv om jeg er alene på kveldene, er det alltid litt ekstra godt å ha litt alenetid på kvelden.. det blir liksom noe helt annet syns jeg. så nyter hver onsdag.

nei.. får vel komme meg opp fra stolen, så rumpa ikke stivner helt.. bekkenet har en tendens til å krangle om jeg sitter for lenge også... lenge leve bekkenløsning!! herlig!! :)

Bra du holder koken herinne Trillemor!

Har en liten mark i sengen om natten. Han heter Felix og jeg tror snart vi må innse at egen seng er et bra sted å sove. Så får jeg nemlig egen seng. Så må mande meg opp og ta kampen. Suuuuk.

Akkurat nå har han gått i dvale i voognen ute. Vi skal snart på barseltreff, så jeg må nok vekke ham og giham litt pupp før avgang...

jeg skal prøve å holde koken vettu.. bekkenet mitt er nemlig meget glad i dette forumet... håper bare noen andre er det også???

Nå har superberta akkurat vært her for å levere litt babyting.. tusen takk!! :)

og jeg har fått impregnert årets vintersko, så nå er vi klar for vinteren..
deilig med alt som er gjort...
har også satt på en oppvasksmaskin, og en vaskemaskin, men lurer på om jeg skal
gå å legge meg litt snart.. sååå trøtt så trøtt...

ja, egen seng er nok lurt om det går utover nattesøvnen... her må jeg bare kjempe videre med Julie.. hun er helt krakilsk på nettene nå... :s men jeg orker ikke ha henne i sengen.. jeg liker i grunn best å sove i sengen uten barn.. så lenge morten er hjemme.. når han er ute og reiser sniker jeg med meg malin inn i sengen..
da er det kos liksom.. men ikke alle vi fire,... :P

Tjoho!!! Det er så deilig med alle innleggene her inne, trillemor, blir litt gira kjenner jeg!

Idag er vaskedagen min! Så nå vasker maskinen klær, jeg har støvsugd og vasket gulvene, laget strikkeliste til julegavene og nå er det en velfortjent lunsjpause.. Etterpå skal jeg male ferdig enda en kjøkkenstol, bare 2,5 igjen nå.. puh..

Jeg har som mål å ta meg selv i nakken, og bli ferdig med ting, jeg har en tendens til å utsette mange kjipe gjøremål...... på kvelden er jeg så lat, vil bare sitte i sofaen og strikke, men nå blir det andre boller!
Og jeg har meldt meg på voksenopplæring, for å få generell studiekompetanse, så jeg har nok å gjøre, sånn egentlig.....

Idag skal snuppa ha med ei venninne hjem, så det blir pannekaker til middag!

ja, vimøtte en meget spent venninne i dag på vei i bhg.. så julie ble helt i ekstase,og ville bli med hjem hun og... :P

det blir nok stor stas for de to snuppene tenker jeg! :)

Ja, det blir litt innlegg her.. jeg prøver så hardt jeg kan å holde liv i forumet nå som jeg har både tid og overskudd... det er deilig..
jeg har sovet litt til nå.. men jeg har så mye mareritt for tida, når jeg sover på dagen,så
blir liksom ikke den helt store hvilen.. men.. jeg får nå iallfall lagt hodet ned på puta.. det er deilig. i det minste.

skal snart begynne å kutte opp grønnsakene til maten i dag tenker jeg.. mannen kommer visst tidlig hjem da han skal til sånn naprapat, så da blir det tidligere middag enn vi pleier. men det er
greit det i grunn!

Nå skal jeg nyte en stor kopp kakao.. nam!! med krem!! enda mer nam!

Jippi, det er så gøy å logge seg på her om dagen, og finne masse innlegg...s ynes jeg har stått for litt for mye av pratingen her den siste tiden, og hadde begynt å innfinne meg med at forumet vårt var gått ut på dato. Heldigvis ser det ut til å ha våknet til live igjen, om enn kanskje bare for en stund

I dag har jeg vært på jobb, og det var personalmøte så jeg var til halv fire - så var det bare å dure av gårde og hente ungene i barnehagen og videre hjem for middagslaging. Nå er vi klare for barne-tv. G har gått ut for å skifte dekk på bilen sin - og i morgen drar han nok og bytter bil. I kveld har jeg helt fri, og i morgen også, og det gleder jeg meg veldig til - det er jammen slitsomt å jobbe så mye synes jeg (og ja, da, mange jobber mer enn meg uten problemer, men jeg trives egentlig med 60% jeg)

jeg skal kun tilbake til en 60% stilling håper jeg... tror faktisk det er det beste for vår familie,så jeg forstår deg godt jeg lenemor... det er slitsomtå være mamma, husmorog ha jobb.. :)

nå er middagen fortært her. og den var god.. nam!! :) jeg er svak for torsk jeg da.. men syns det er en litt kjedelig fisk.. :P men det var godt med en del salt i.. :)

jeg håper ikke forumet vårt går ut på dato.. jeg har bare vært dårlig i det siste.. men har våknet fra de døde nå.. sååå skal gjøre mitt beste for at dette forumet ikke dør.. er jo så glad i dere alle sammen! :)

Trillemor: Det er nettbasert ja.. Norsk, samfunnsfag og historie.. litt i overkant tror jeg! Må nok ta et fag av gangen, og Rasmus må kanskje en dag til i bhg, han går jo bare 60%, men det hadde vært fint å hatt en hel dag til skole i uka..

lenemor: Jeg jobber også 60%, og det er akkurat passe synes jeg! Klarer liksom å få unna det som skal gjøres i huset, i tillegg til at ungene kan ha korte dager og fri innimellom..

Her har jentene kost seg på rommet og herjet med Rasmus i stua.. Barne-tv er unnagjort, og jeg venter egentlig på henting, så snuppa får kommet seg i seng.. Vi skal tidlig opp imorgen..

der ble visst svaret sendt litt fort tror jeg..

Nå er begge i seng her.. de var stupslitne etter en noe tøff natt... :) sååå da er det kvelden i sofaen for min del.. har ikke planer om å gjøre noe som helst fornuftig!! :)
Mannen skulle egentlig spille fotball i dag.. men det ble ikke noe av.. så da er han hjemme.. selv om jeg syns det er deilig at han er borte.. så er det i grunn ok å ha han hjemme også.. har ikke hatt så mye kvelder sammen i det siste pga jobben hans...
Så da blir det vel jobb/pc for han sin del.. og tv for min del...

kanskje jeg skal driste meg til å ta en stratois også.. jeg vet at jeg har en i veska! :)

Godt jentene har kost seg i dag.. er jo stas å være med hjem! :) vi låner gjerne bertine en dag vi og.. om det er ok?  skal bare se når det passer.. og når det passer dere så klart.... skjer så mye med jobb for m for tida... :s

der ble visst svaret sendt litt fort tror jeg..

Nå er begge i seng her.. de var stupslitne etter en noe tøff natt... :) sååå da er det kvelden i sofaen for min del.. har ikke planer om å gjøre noe som helst fornuftig!! :)
Mannen skulle egentlig spille fotball i dag.. men det ble ikke noe av.. så da er han hjemme.. selv om jeg syns det er deilig at han er borte.. så er det i grunn ok å ha han hjemme også.. har ikke hatt så mye kvelder sammen i det siste pga jobben hans...
Så da blir det vel jobb/pc for han sin del.. og tv for min del...

kanskje jeg skal driste meg til å ta en stratois også.. jeg vet at jeg har en i veska! :)

Godt jentene har kost seg i dag.. er jo stas å være med hjem! :) vi låner gjerne bertine en dag vi og.. om det er ok?  skal bare se når det passer.. og når det passer dere så klart.... men det er ikke sikkert det blir pannekaker da altså :D

Back
Topp