Onsdag!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Og man er hjemme med syke barn.. Eller det vil si Maren har hatt feber de to siste nettene, og da er jo storebror også syk må vite.. "EG OG ER SJUUUUK!" Jaja.. Været er så dårlig at han blir hjemme han og.. Hehe.. I morgen skal han få gå, mens jeg og Maren er hjemme.. Da skal jeg på sein, så regner med jeg kommer meg av gårde på jobb da..! Håper bare ikke hun har feber i morgen tidlig nå da.. At vi er ferdige.. Men hun var dårligere i dag enn i går morges.. Så vi får nå se.. På dagen er hun i helt fin form!

Ellers så er det DRITTVÆR! Regner og regner og regner.. BAH! Er SÅ drittlei!!! Frister å drite i hele Norgesferien og hive seg på et fly til varmere strøk.. Men det er de pengene da.. *sukk*
 
Her har det vært veldig varmt. Mannen og jeg brukte da godværsdagen på IKEA i lag med en eksemplarisk Felix. Og nå er det ingen unnskyldninger for ikke å få orden på rotet. Nå er det hyller på plass i lange baner.
Det er også et projekt på gang med rom til de to store nede. Oppe har de et bittelite rom og derfor er det allt for mye leker på stuen og nede har vi 3 tomme rom.....
 
Back
Topp