Onsdag

Fru+2

Forumet er livet
Da var det onsdag ukene flyr avsted.
Da har chr 1 uke igjen i barnehagen før vi tar ferie.
Han gleder seg veldig til ferie spør hver dag om det er ferie nå.
I dag skal vi på sommeravslutning i barnehage, barna har laget skuspill gleder meg til å se.
Kommer helt sikkert til å grine,litt mye hormoner ute å går om dagen.
Formen min er så der, veldig kvalm men heldigvis litt beder på kvelden.
Tenk om 1 uke skal jeg på min første svangerskapskontroll. Håper litt på om jeg får høre hjertelyd men tror vel det er litt tidlig.

Ønsker alle en strålende dag
 
I dag har vi hatt sjørøverfest på avdelingen min! Knallkjekt
Aslak har fått fotsone i dag. Har hatt noe virusgreier. Men satser på at han er i barnehagen morgen!

 
Her har det også vært sommerfest, og jeg satt som vanlig og tørket tårer under "korsangen" Johanna var med på, og enda mer når det var utdeling av permer til de som "går ut" av barnehagen nå i sommer... tenk, neste sommer er det vår tur!

G er som vanlig inne i huset, jeg har nettopp lagt Johanna, og vurderer å pakke noen kasser... har vært i kontakt med ISS i dag for å få avtalt nedvask av nyehuset, håper de tar kontakt i morgen med pristilbud, og at de har anledning å vaske til neste uke - har de det kan vi nemlig begynne å flytte om ei uke!!!!
 
Ja, lenemor.. Jeg kjenner jeg nesten får litt angst når jeg tenker på at Sindre skal på skolen til neste høst..! Her blir de "skulekamerat" siste året i barnehagen, og han gleder seg stort til å bli det til høsten.. Endelig skal han og få bli skulekamerat..! :-P

Ellers.. Det er onsdag, og det betyr Fødeavdelingen på tvnorge.. Ungene er lagt og nå skal mor slappe av..! Skal på sein i morgen, så da tar vi opprydningen i morgen før jobb.. Så tar vi fri i kveld.. :-P Blir vel tidlig kveld siden vi var oppe kl 5.30 i dag.. 
 
Back
Topp