onsdag

Monsoon

Elsker forumet
Da er det onsdag igjen, og vi har fri helt til mandag.... (ikke jeg da, har tatt på meg jobb på søndagen)

Alt er rimelig greit her, utenom at Alannah er sytete uten sidestykke (gjør meg gal...)

Skal til stjørdal for å bruke 100 % fornøyd garantien til g-sport, kjøpte meg sånne reebook in-tone eller hva det nå var de het, og føttene dovner bort i de, så jeg er maks 30 % fornøyd :P

Ellers skal Raphael til frisøren, og vi skal nok kose oss med noe godt å spise:)

Ha en flott dag:)
 
Vi skal til Selbu idag. Skal vel treffes med Monsoon og gjengen i løpet av langhelgen. Ellers er vi sørpeforkjølet og pottetette de fleste av oss. Festlig.
 
God formiddag på denne første sommerdagen!

Her er barna vel avlevert i barnehagen, jeg har handlet mat så vi ikke sulter nå som butikken skal ha stengt en dag (blunker), og så skal jeg straks i bursdaglag - ei dame nedi gata som jeg begynte å snakke med når vi møttes ute, og det ser ut som om vi kan bli gode venner... og i dag fyller sønnen hennes ett år. Hun er fra Jamaica, så jeg er litt spent hva slags bursdagsfest det blir

I kveld er det jobb, men så er det to uker med ferie på meg (vel, ikke ferie egentlig da, det er bare en friperiode i turnusen). Passer bra, med langhelg nå, og forhåpentligvis kan vi snart begynne å pakke sammen her i huset og begynne flyttingen... jeg begyner å bli litt utålmodig nå altså
 
I dag er det sommerfest i barnehagen. Regner med at minste mann blir ganske så trøtt for festen er fra 17-19 og hun legger seg vanligvis kl 18, men men hun koser seg nok og glemmer å være trøtt;)

Ellers er det rydding som står på programmet for i morgen kommer svigers på besøk og de skal være til søndag.

 
Heisann jenter.
Har akkurat kommet meg hjem etter en dag på eidsvoll jobbe der i dag.
Skal snart hente chr i barnehagen, tenkt oss en tur på småbruket og grill pølser.
I kveld er det kakepynting , har laget skumkake til datteren til vennina mi som skal dåpes i morgen, gleder oss kjempe masse. Skal være fadder oxo.
 
Tjoho!



Jeg har jobbet i hagen nå ikveld, satt ut flere gulrøtter og en god del brokkoliplanter.. Plantet litt blomster i potter også, blir så koselig.. :)



Imorgen skal vi på Tusenfryd sammen med Trillemor og familien, det blir både gøy og koselig! :)

 
Back
Topp