onsdag

Olive76

Forumet er livet
og jeg gremmes over at man har ødelagt våres nye kjøkken ved å sette vinyl (vinyl!!!?) på veggen ved komfyren. Når de har kjøpt skikkelig kjøkken kunne huseier da spendert sånne se-ut-som-fliser-plater i det minste istedet for gammel viny til 25 kr!
 
Det er jeg helt enig i Olive - når man først skal gjøre en slik jobb kan man gjøre det skikkelig!!

Jeg sitter og lurer på hva jeg skal ta meg til i dag - jeg er dødssliten etter mye jobbing, og jeg skal på jobb igjen i kveld, så jeg har mest lyst å legge meg og sove, men så skal det pakkes og ryddes og ordnes litt her... jeg har oppdaget at kofferten vår blir litt i minste laget så jeg må se om jeg må finne på noe lurt (har en sånn kabinkoffert) eller om vi bare skal klare oss med den. Gleder meg veldig til å reise i morgen - særlig fordi jeg har fått avtalt med to gamle venninner at jeg skal på besøk til dem med en gang vi lander - de bor nemlig rett ved flyplassen. Helt perfekt - gleder meg til å se dem igjen, og itl å vise frem ungene selvsagt - ingen av dem har hilst på August før

Nei, jeg setter meg og ser en episode med BUffy mens jeg tenker jeg ;-D
 
Vi har hjemmedag i dag, Alannah ser på Dora og Raphael leker.  Vet ikke om vi har store planer, om vi skulle ha noen blir det vel bare en tur på biblioteket og evt på kafe'.  Skal Male på klær etterpå om ungene har lyst da, en liten plan. emoticon  (liker ikke disse smiley'sene forresten, og så tar det jo så lang tid)
Svømming i ettermiddag, og så kommer mamma i kveld, så må vel rydde litt. (svigers dro på mandag, så håper vi ikke har rukket å rote så mye da)

Ha en fin dag alle:)
 
Jeg er enig, Olive!

Mina er tilbake i bhg etter å ha vært 2 dager hjemme med hoste og litt feber. Hun gledet seg veldig, for onsdager er det svømming. Siste gangen nå før sommerferien, så de skulle gå på cafe og greier.. Det er stas synes Mina. Hadde alt bestemt at hun skulle kjøpe bolle og eplejuice for pengene sine hehe.. Må smile av henne..

Idag skal jeg fint gjøre lite, for jeg er så trøtt etter lite søvn i det siste. Skal straks legge meg litt.

Blir koselig å se deg igjen, Lenemor på fredag:) Gleder meg til å hilse på Johanna og August.
 
God formiddag!
Sitter her og ser på The Simpsons, den episoden hvor det er nordmenn med.. :-D
Leverte ungene i barnehagen i dag, men Maren ville ikke..! I går gikk nemlig brannalarmen flere ganger.. Og det var superskummelt.. "Heeeeem!" ropte hun da vi kom i barnehagen.. Uffda.. Men når den ene ansatte kom og tok henne med, så gikk det fint.. Håper bare ikke at den går igjen i dag da..

Jeg kjenner at jeg misliker babyverden sterkt for tiden! Jeg skriver innlegg på innlegg, og så forsvinner de..! Jeg går innpå tråder og da er innleggene mine borte.. Tydelig at noen ikke vil ha meg her..
 
Olive: Venyl????? hørtes veldig rart ut spør du meg!

Jeg er hjemme med Solveig i dag. Hun hadde 39,6 i feber i går.. og fortsatt feber i dag! Trist for hun var invitert i bursdag i dag. Men kan ikke gjøre noe med det. Det ser ut til at hun får gått i barnehagen i morgen.

Så plenene våre er å se på tv tenker jeg!
 
Det er veldig så mye forkjølelse og feber det er blant barna fortiden, begge her er i barnehagen i dag men var ganske tette i morges.

Ellers er jeg bare hjemme i dag da jeg ennå er sykemeldt etter sagaen om blindtarmen. Prøvde meg et par timer på shopping på Kvadrat kjøpesenter i går og smellen for det har jeg virkelig fått i dag.

Men men jeg fikk i alle fall handlet litt sommerklær til barna, nå er det bare 2 uker til vi reiser til Mallorca og vi gleder oss og krysser fingrene for at jeg er friskmeldt til det!



Ha en fin dag alle sammen:)

 
Min misnøye over vinylen var tilsynelatende tatt til etterretning. Uten videre kom snekkeren med tre typer se-ut-som-fliser-plater jeg kunne velge i. Blir en brun blank farge da. Pyh. Mitt kjøkken slipper å se ut som et gammelt bad!
 
Det hørtes virkelig rart ut, Olive.

Idag har jeg gjort reint hele dagen emoticon  Utrolig kjedelig, men nå er det iallefall reint her.
Nå står middagen i ovnen, og mannen er på vei hjem fra jobb. Ble sein middag idag, men Linnea har fått litt å tygge på i mellomtida bare. Ble kjøttkaker-på-topp idag. YAMMI!!!

Ha en fin kveld alle sammen emoticon  
 
Godt det ordner seg med kjøkkenet, Olive, noen må ha sovet litt under byggemøtet??

Og Nøste, hva er kjøttkaker-på-topp egentlig?
 
Back
Topp