Onsdag

Fru+2

Forumet er livet
Ja var var man kommet til onsdag , denne uka kommer til å gå fort.
I dag er jeg og chr hjemme. Han er ikke helt i from tror han reagere på pollen. Håper formen er bedre til i morgen. Da skal vi til øyenlegen. Blir spennnde å se om de finnen noe. Han ble henvist til øyenlege av helsestasjoen siden han ikke ville ha lapp over øye på 4 års kontrollen.
Hmm lurer på hva vi skal ha til middag i dag? Noen forlag.

Vi skal ha pasta og kjøttsaus - Toro-style. Får altså til å lage selv, men uten kjøkken gidder jeg ikke. Vi har midlertidig kjøkken i en av stuene. Er uaktuelt å kutte løk der. Komfyren står dog i kjøkkenet enda, så maten lages der.

Ellers har jeg ventet på handverkere og gått en god tur. Felix sover i vognen. Hurra. Er lenge siden han har gjort det. Blitt fangbarn i påsken han.

Bertine gledet seg til å få komme i bhg idag, men måtte furte litt når jeg dro allikevel.. Jeg ringte ned senere, og da var alt greit..

Rasmus og jeg har vært på Spenst, idag ble det først 45 min spinning, og 30 min StramOpp etterpå, jeg fikk ikke fullført, for da gråt Rasmus så fælt sa de.. Så vi dro hjem og fikk i oss lunsj, da ble livet bedre for en liten kropp! Nå sover godgutten, og mor sitter og slapper av.. Deilig!

Om en times tid rusler vi til bhg for å hente storesøster..

Og sånn går no dagan..

Nå er vi akkurat ferdig med middagen og nå skal vi snart avgårde på allidrett med Jørgen. Han har fått på seg treningsklær og er klaremoticon  Etterpå tenker jeg vi er ute og nyter det herlige været.

Jeg hadde senvakt i går, og mens jeg var på jobb fikk jeg plutselig vite at jeg skulle på kurs i Ålesund i dag... greit nok det, jeg var meldt på sammen med en kollega, så jeg skulle slippe å kjøre helt ut dit alene.. ikke like moro var det at vi måtte reise hjemmefra kvart på sju i morges, og jeg var på jobb til halv elleve i går. I dag er jeg passe trøtt kan man si

Har hatt en super ettermiddag med ungene ute i sola, og framfor barne-tv. Nå er August i seng, og Johanna skal straks legge seg, så er det sofasliting for meg resten av kvelden.. i morgen er en ny dag, kanskje jeg får vasket gulv?

Hæ??? er det blitt onsdag allerede? denne uka går fort..

Jeg har vert på planleggingsdag. Vi har hatt to dager på rad! Kjekt for oss ansatte men ikke å praktisk for oss foreldre å ha to planleggingsdagene tett opptil påsken.. men men!

Bilen har tatt en liten pause.. eller håndtaket til bilen...som er noe vesentlig! hehe

Back
Topp