Onsdag

Olive76

Forumet er livet
Her burde tåken ligge tungt, men føler meg faktisk ganske klar i hodet. Det går nok bare ikke at være ute av drift når man har 3 unger i huset!

Felix sov de første 3 timer av natten i egen seng! Revolusjonerende ettersom han synes (og det er helt greit for meg) at hen helst vil sove hos meg.

Kl 2 sto det plutselig en ganske trist Gustav ved siden av meg. Han krøp opp i fotenden av sengen og hadde drømt. Kort tid etterpå kom Malte. men 3 unger i sengen går ikke, så da ble de fulgt tilbake.

Gustav fortalte da vi spiste frokost om drømmene. En baby som ble født men som ikke levde og en mor som hadde 3 barn der den minste mistet benene, døde og ble kastet i søppla. Så jeg tor nok underbevisstheten til Gustav jobber ganske mye med familieforøgelsen. Stakkar.

Og så har vi sendt mormor/hushjelpen tilbake til DK. Veldig greit at hun stillte opp, men også deilig å få huset for seg selv igjen.

Å være 3-barnsmor er helt greit det. Synes familien fungerer fint. De to største slår kanskje litt mer på hverandre, men de er snille med Felix. Så det anbefales!

For en skummel drøm, ikke rart han trengte litt mamma-kos! Det er nok mye som skjer i hodene til disse små når de får søsken, vi har vært igjennom en runde med drømmer og rare tanker hos Johanna også... og det skal vi ikke igjennom flere ganger [:D]

Her startet dagen med helsestasjon for August sin del.. vi svippet Johanna opp i barnehagen først, og det ble en akrobatisk øvelse da døra hennes på bilen hadde frøset igjen... kom både inn og ut til slutt, via setet mitt. August har vokst seg større siden sist, nå er han 10,7 kilo tung. Han husket kanskje sist han var der - da fikk han to sprøyter, for så fort vi kom inn døra så frøys han fullstendig - rørte seg ikke, lagde ikke en lyd, og da han kom opp på armen min bare klamret han seg fast for harde livet. Han tinte opp litt inne hos helsesøster, men han snakket ikke noe, og ville helst ikke se så mye på henne heller.

I kveld er det jobb igjen - så jeg skal ta det litt med ro på sofaen nå på dagen, selv om sola skinner fra skyfri himmel ute.. hadde det vært litt varmere hadde jeg tatt med meg kaffen på verandan, men her var det 8 minus da vi sto opp i dag, og det har ikke blitt mye varmere siden da. Etter kveldens vakt har jeg fri i tre uker, så jeg skal nok få svingt meg - både i huset og ute i sola [:D]

Huff da var jo skumel drøm kan skjøne senga til mamma og pappa var trygg da. Godt å høre at du trives som 3 barnsmor.
Grubler selv mye om vi skal ha 1 til eller ikke om dagen.

Her blir det en stille og rolig dag, ryggen og bekknet mitt har slått seg helt vrang. Så sitte er ikke noe særlig godt.Men må prøve å få unna 2 regnskap jeg har liggenes.
Ellers så skal chr ha med seg venn hjem etter barehagen i dag. Gleder seg kjempe masse.

Ønsker alle en strålende dag

Back
Topp