Onsdag...

sandra 22

Gift med forumet
Hei Hei.....

Hva driver dere med i dag?

Jeg har baket en kake til i morgen,for da fyller min herlige mann år[:D]
Ellers står kjøttsuppegryta på ovnen å puttrer,mmm gleder meg til middag[:)]

i kveld blir det avslapping på høyt nivå,kroppen er sliten etter dagens gjøremål...

ha en fin kveld alle sammen..

Tittei!

I natt våkna Amalie og var utrøstelig.. virker som hun sliter med en del mareritt etter operasjonen[&o]
Fikk komme å sove mellom meg og sambo, da ble alt bra! Hun sov faktisk frem til 8[:D]

Vaskemaskinmannen kom i dag og så på maskina og trommelen. Prøvde fikse maskina, men fiksa han det ene så døde noe annet... så det er 3 gangen med elektronikkfeil så vi får ny maskin. Flaks med tanke på at den er kjøpt for 4 år og 11 mnder siden[8D][:D]
Trommelen må inn da, den må bytte et strammehjul i motoren ellerno[&:]

Vi var ute å gikk en tur til butikken i dag, deilig vær ute! Men den isen er ikke bra for bekkenet mitt kjenner jeg. Gleder meg til våren, snøsmelting og kostebiler![:D]

Nå slukna en overtrøtt-nei-jeg-skal-ikke-sove-duppen-Amalie på mammaen sin mens pappaen steker hjemmelaget karbonader og lager potet/gulerotmos[:)]

Flaks med ny vaskemaskin Destiny! [;)] og har dere is dere da? Det har ikke vi! [:D][:D] Jeg har tatt i bruk joggesko og sykkel! [:D][:D]

God ettermiddag! [:)]

Dro på styrketrening i morrest, mens ungene lekte i barnepassen. Etterpå dro vi på fin-butikken vår, som Ida kaller den: http://www.facebook.com/pages/KRIZ-ME-ZANZ/121559634547452 Der kjøpte Ida seg litt pynt, som vi har plassert på stua så ikke Tobben knuser det [:D][:D] win-win for MEG! [:D]
Ellers har jeg vaska masse klær i dag, samt fikla på håndarbeidet mitt. Også har jeg laga verdens beste middag! Herregud, jeg forsynte meg 2 ganger, og det gjør jeg aldri, så jeg er stappmett!! Denne, noen som har smakt?:
http://www.prior.no/produktnytt/prior-kyllingfilet-taco-article28499-13381.html
Nå skal jeg visst spille DyreLotto med Tobbelobbelobb, hehe!

Det er litt is igjen her ja, ytterst i gangfeltene og periodevis på hele feltet[&:]
Gleder meg til is og snø er booorte!

Har ikke prøvd den kyllingen nei, hvordan laget du den?

Jeg stekte den i ovnen, også serverte jeg fullkornsris og salat til. Det enkle er ofte det beste [;)]

Leeeeeenge siden jeg har vært på bv[&:]
så regner ikke med at jeg er husket her inne...men vil si at i dag har jeg vært å badet med minstemann i huset på 6 mnd,og tantegutten min på samme alder,så har vi hatt hyggelig middagsgjester...å så gikk dagen rett i dass med å åpne strømregninga...som var på 11 000,- kronasjer....DRITT[:'(]

ORIGINAL: shiavata

Leeeeeenge siden jeg har vært på bv[&:]
så regner ikke med at jeg er husket her inne...men vil si at i dag har jeg vært å badet med minstemann i huset på 6 mnd,og tantegutten min på samme alder,så har vi hatt hyggelig middagsgjester...å så gikk dagen rett i dass med å åpne strømregninga...som var på 11 000,- kronasjer....DRITT[:'(]

Å fy flate,stakkar dere med en regning på 11 000 kr..Det var kjedelig..

Back
Topp