Onsdag

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Idag skal jeg til frisøren[:)] LYKKE!!!! Jeg føler meg helt jævelig på håret for å si det mildt. En frisørtime er luksus etter jeg ble mamma gitt[8D] Er så lett å nedprioritere seg selv. Jeg skal farge håret og klippe en god del[:)]

Så Mina blir hentet av bestefar og hunden Mikkel i bhg[;)] Håper det blir stas. Så kommer jeg hjem etterpå, men i hvertfall før legging[:)]

Ha en fin dag jenter[;)]

God Morgen [:)]

William var opp litt over 6, og vi prøvde iherdig begge to å få han til å bare ligge å slappe av LITT til .. Men det er jo helt umulig [&o] Egentlig skulle de jo vært i barnehagen i dag da, men hun der styrern i den barnehagen skal jo virkelig ikke være lett å få tak i. Er å banker på kontoret og ringer HVEEER dag. Og det har jeg gjort i over to uker. Først var hun syk, så på ferie .. i går var hun i møte da får man håpe det er mulig å få tak i henne i dag da [8|] For det er faktisk ikke morsomt å gå hjemme med barna hver dag, når jeg betaler for barnehage til de [:-]

Oslojente : Kos deg i dag, og nyt frisørtimen [:)]

Her i huset er det den nye bilen som er i hovedfokus. Malte er helt overbevist om at det er en brannbil (det er en sølvgrå Touran - den ligner IKKE på en brannbil). Jeg tenkte at jeg skulle levere unger i barnehagen i ny-bilen (som er MIN bil), men nei det ville mannen veldig gjerne og han ville også gjerne kjøre på jobb i nybilen så han kunne vise den frem (eller offisiel historie er at han skulle levere ungene og DE ville kjøre i nybilen). Så det er visst stas for alle med ny bil. Har heldigvis mannens A6 til disposijon idag. Har enda ikke hatt æren av å kjøre min nye bil faktisk.

Ellers var det jo bilhentetur på meg og mannen igår. Det er veldig lenge siden vi har vært på tur alene, så det var helt rart, men også litt deilig. Ble litt IKEA handel også. Ny gyngestol. Hurra.

Ellers sender jeg mormor på besøk hos sin søster idag. Så får jeg huset litt for meg selv. Blir godt det!

God morgen - her ser det ut som om solen skal komme på visitt i dag, kanskje jeg skal få pusset resten av vinduene (fikk tatt alle innvendig i går, men bare tre-fire stykker ute... så begynte det å regne).

Skal på jobb i kveld, men først skal jeg nyte morgenen med barna, snart skal vi kle på oss og tusle opp i barnehagen - det er turdag for Johanna så hun kan ikke komme så sent

God dag!

Bertine er i bhg, Rasmus sover og mannen kommer vel snart hjem etter bhglevering.. Jeg fikk sove litt ekstra idag, det var deilig..

Nå venter jeg på at Rasmus skal våkne, så er planen å trille en tur så han får sove litt til.. Han sover så lite på dagtid, men er jo så trøtt stakkars..

Ellers er det ikke store planer idag, litt småtteri her og der som skal fikses og rydding og sånne kjedelige greier..

I ettermiddag er det hallidrett, det er lenge siden sist, så det blir gøy![:)]

Ha en strålende dag alle sammen![:D]

her startet dagen kvart på seks![:o] Vi har vært på hs på ettårskontroll, en liten tur på byen, innom garnbutikken, Og da sovna Lukas... sov bare en halv time, så nå vil han jo ikke sove mer[&:]. Håper han har tenkt å sove snart, for det blir ikke mye gjort når han skal bæres hele tida...

Nathalie sover hos mamma i dag, så får hente henne i ettermiddag.

Hadde planer om å bake litt å vaske hus i dag, men ser dårlig ut for de planene. Lukas fikk sprøyter i dag, noe jeg ikke var forberedt på, så da må vel alle ettermiddagsplaner legges på hylla, i tilfelle han reagerer på vaksinen. Å sover han ikke mer snart, blir det garantert en grinete ettermiddag...

Back
Topp