Onsdag!

lenemor

Forumet er livet
God formiddag, kjære damer!

Her er det stille og kaldt i huset - ungene er i barnehagen og mannen er på jobb. Jeg har vært en tur i butikken og nå koser jeg meg med en kopp kaffe mens jeg prøver å få litt varme i føttene som er iskalde - jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å flytte til et hus med gulvvarme!

I dag skal jeg en tur og se på dører til nyehuset, og så er det personalmøte på jobb fra to til fire, hjem og få "matet" familien før styremøte i barnehagen klokka fem... snakk om teit tidspunkt! [:'(]

Etter møtet tror jeg at jeg skal snike meg en tur ut til huset for å kikke - det skjer så mye der nå! Var der ute to ganger i går, siste gangen var klokka fire, og så tok G en tur ut i seks-tiden for å fotografere litt, og da hadde de jammen vært og jobbet der i mellomtiden. Nå er badet nede (gulvet) og yttergangen flislagt, det er lagt membran på vaskerommet og de har begynt med membran på badet oppe.

Hva gjør dere i dag da?

Så spennende med nyhuset altså[:D]

Har fri i dag, kom hjem klokka tolv i går etter tur-retur oslo med tog. Så sliten i dag. Vi har fri i dag, men det er veldig kaldt både inne og ute, så vi blir bare inne... (satser på det blir varmere etter litt fyring)
Veldig dumt det, ahdde planer å teste ski i dag, men ikke gøy når det er så kaldt. Ellers har jeg gått opp 0,5 kg, og det er jeg ikke fornøyd med nei[&:] (men kommer ikke som en bombe, ikke tid til å trene siste uka, og når jeg er stressa klarer jeg ikke spise sunt og motstå fristelser[&:][:)]) Så får se om jeg klarer å dra på trim i kveld, ellers blir det vel 30 days shred kanskje.

jaja

Ha en fin dag alle[:D]

God dag!

Mannen og Rasmus sover, imens Bertine og jeg sitter her.. Hun har fri idag, og vi skal en tur på Ikea alle sammen. Også skal jeg en tur innom Stoff og Stil, de har vel gult stoff til Pippis forklekjole.. [:)]

Vi skal kanskje innom noen gamle naboer, en av bestekompisene til Bertine fra barselgruppa.. Det blir koselig isåfall! Blir altfor lenge mellom hver gang dessverre..
Hvis vi ikke skal på besøk, så rekker vi nok hjem til hallidretten kl 17..

Ha en fin dag![:D]

god dag![:)]

i dag kom vi oss i bhg litt tidligere enn vi pleier når jeg har fri.. jeg skulle rekke foreldresamtale med julie, så den var jo grei å få med seg.. [:)] fikk bare skryt da, så det var hyggelig.[:)] også begynner hun å vise intr for å gå på do også i bhg, så det hadde vært deilig om vi fikk hun bleiefri innen sommeren... [:)][:)] hadde ikke gjort noe å slippe det liksom..

etterpå skal storesøs og jeg til legen. hun skal sjekke magen sin, så ville hun tilbake i bhg, så da blir det enda mer alenetid for meg.. deilig egentlig... selv om jeg merker at det kunne vært godt å jobbe litt igjen.. men må finne en jobb jeg trives i.. så foreløpig er jeg ringevikar i en bhg.. og jeg håper de snart ringer.. hadde vært koselig å se de igjen.. både barna og de voksne.. [:)]

ha en herlig dag alle sammen!

God onsdag.
I dag er heldivis kvalme forsvinnet. Så har kost med med frokost og litt tv nå.
Ellers så er det å jobbe.
Christian gleder seg kjempe masse til i kveld han skal på Karius og Baktus med mormor og morfar :-)
Jeg og k kose oss hjemme.

Vi er hjemme i dag også vi .. Jeg og William! Og det begynner å bli veldig kjedelig, og lange dager .. Er ikke så mye å finne på når man må holde seg borte fra steder hvor han kan smitte folk. Også er han jo helt frisk, så det blir jo ekstra kjedelig, for han vil jo helst i barnehagen, eller besøke bekjente osv. Men så kan han ikke det, og det er ikke så lett å skjønne. Men nå får man vel håpe at det begynner å komme noen skorper snart, og at de tørker inn [:)]

Ha en super dag, alle sammen!

og nå ringte bhg jeg har vært vikar i, så da skal jeg få jobbe der på torsdag og fredag!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] wiii... dtete blir koselig! jeg savner de veldig masse!![:)]

Hei hei[:D]

I dag har jeg vært på jobb, og etter jobb fikk jeg tid til å trene litt. Trenger virkelig å begynne å trene for fullt igjen nå om det skal være håp om å komme seg inn i bikini til sommeren[&:]
Ellers skal jeg hoppe i dusjen nå før jeg henter Jørgen. I dag er det allidrett for han og det gleder han seg til. Senere skal jeg på trinnkontaktmøte på skolen til jentene. Så etter det tenker jeg sofaen roper etter meg[:D][:D][:D]

Ha en super dag alle sammen!

Så var jeg tilbake i "godsofaen". Har vært en småstressende ettermiddag, med dørhandling, så rett i personalmøte på jobb, kom meg derfra ti over fire, i barnehagen og hentet unger, så rett hjem og lage ferdig middag. Når vi hadde spist måtte det ryddes i en fei, for jeg skulle i styremøte i barnehagen klokka fem. Det var ferdig nå litt over sju, og jeg fikk ta over legging av August, for G skulle ut i huset. Snart skal Johanna legges også, og så er det "fri" resten av kvelden.

God kveld! Her og har det vert en fullproppa dag.. Først jobb til halv fire, så hjem å hive noe lite i trynet, så rett på møte arrangert av sykepleeierfurbundet.. Var et spennende møte da i det minste! En utrolig flink dame som hadde foredrag om turnus og rettigheter osv.. Høres kjedelig ut, men var veldig interessant og ikke minst er det viktig å sette seg inn i regler og lover for hva man har rettigheter på! [:)]
Nå har jeg nettopp sett Grey's Anatomy smo jeg ikke fikk sett i helga.. [:D] Og jeg gleder meg til å gå å legge meg.. *gjeeeesp*

Back
Topp