Onsdag--

sandra 22

Gift med forumet
God morgen...

Mikael er hjemme i dag,for han hadde visst veldig mange bæsjebleier i bhg i går.. Å siden vi skal reise på tur på lørdag,så er det greit å ha han hjemme så det ikke kommer noe sykdom i hus..

I dag skal vi ingen ting,bare suse litt i rundt i huset å vaske klær å pakke å de tinga der..

Ha en fin dag alle sammen[;)]

God morgen! [:)]

Ja, da var det onsdag. Ida sover enda, jeg og Tobias sitter oppe. Skal ta dem med på trening kl 9, det er styrkedag for meg. Etterpå blir det butikken, før hjem og slappe av.
I ettermiddag skal vi i kirka, haha. Ida fikk invitasjon i posten nemlig, alle 4/5-åringene skulle få komme i kirka og se film, spise pølse med brød og voksne skulle drikke kaffe. Så siden vi har så innmari mye å gjøre om dagen (not), så tar vi turen.
I kveld kommer sambo hjem, en dag tidligere enn vanlig. Han må nemlig være på kontoret i Trheim i morgen, så da blir det sånn. Greit for meg!

Ha en fin dag dere! [:)]

jeg er hjemme i dag, har så vondt i magen, vet ikke hva det er bare vondt i magen.
Phillip er hjemme også, vi skal bli sendt på sykehus men vet ikke når, barnelegen skal ringe meg først å gi beskjed at vi kan komme så starter vi ditt. han har vært syk 3 uker, mistenker han har fått kyssesyke men legen er ikke sikker og dem skulle ta blod prøve i går å se om han har kyssesyke men dem fikk ikke til å ta blod prøve og han som hva så flink. samboern er også syk han har vært syk 4 uker, han skal til legen seinere og be legen ta kyssesyke prøve på han, kanskje han har også det.

Ferdig på trening. Ble ikke styrke i salen, hev oss med på en runde Functional moves istedet. Er jo styrke det også da. Med oss, så mener jeg forresten meg og mora til bestevenninna til Ida i bhg. Hun har nemlig begynt å trene på 3T nå, så da trener vi endel sammen! [:)]
Tobias har forresten blitt grassalt trassete, omtrent over natta! Jeg blir tullete! Han har blitt angrepet av offentlighetstrass han da, stikk motsatt av Ida. Han er en engel her hjemme, eneste er at han kaller meg en slemming innimellom. Men ute blandt folk, så kaster han seg ned eller løper av gårde, hyler som en griiiiis og er helt villmann. Jeg måtte bruke muskelkraft og kvinnelist for å få på han klærne i barnepassen, og da vi gikk HYLA han fordi han måtte ha på seg lue i -10 grader og sur vind. Enn det da, jeg er bra slem som presser på han ei lue!! Toppers at ene håndleddet mitt blir bare mer og mer vondt for hver dag som går da, trassen gir meg betennelse, rett og slett. I morgen må jeg huske å kjøpe meg en støttebandasje, tror jeg.

God bedring i heimen PhillipOgLeah!

Back
Topp