Onsdag

Magda Green

Elsker forumet
Og det er strålende vær ute![:)]

For første gang på lenge var det et lite smil om munnen til tøtta når vi leverte i barnehagen,

og nå ligger minsten og leker på gulvet mens mamma tar en kaffekopp.

Deilig med denne roen, særlig siden morgenene begynner så smått i 5-tiden for tiden [:@][:@][:@]

Som vanlig er det litt rydding på gang, før vi skal plukke opp både storesøster og pappan i ettermiddag.

Alt bra med DEG!??!!![:D]

Er det noe gøy å se på tv ikveld da?

God morgen!!

Storesøster var glad for å komme i bhg hun også![:D] Fikk ha med seg jogurt i dag og la den stolt på plass i kjøleskapet!![8D]
Min mormor kommer på besøk, vi skal sy litt.[;)] Ellers rydde litt og kose oss. Skulle jo definitivt trilla en lengre tur i fint vær, men har man planer...[;)]

Go morn!!

Her har jeg enn innmari gangsperre på vei etter styrketrening i går..  trilla meg en 20 min tur etter levering men d kjennes ikke ut som d hjelper.

Ådne løp hele veien til barnehagen[:)] og jeg rakk så vidt å stjele en kos før han løp for å leke.

Skal en tur til byen i dag med søstern min, skal plukke henne opp om 20 min. Gleder meg til lunsj på kafe [;)]

Heine er endelig i bedre form og har sovet godt i natt - bare to amminger! Den siste uka har han vært våken hver time, minst, fra klokka 12 for han har vært så tett...

Potetball til middag i dag!

SOVET GODT [:D]

La meg etter pupping 22, så sov til 02 på gjesterommet - gikk da inn å puppa lillebille, så inn på gjesterommet igjen og sov til 07.45 da James kom inn men lillebille[:D] JAAAAAAAA.. Hørte til og med ikke at James gav flaska rundt 04 på natta, eller at hun våkna ofte.. hun er og så tett i nesa, så våkner en del og hiver og kaster på hodet... MÅ se etter sånn nesesuger sak i dag! Så Jeg var oppe med begge jentene, kosa meg lenge hjemme med Emma før vi gikk i barnehagen, kom så seint så alle var på vei ut - turdag i dag [:D]

Og jeg kjenner antibiotika´n funker så jeg er så glad! Forsatt ser jeg ut og føler meg osm en kryssning av en potetsekk og en vissen potteplante (elsker det uttrykket TauZa haha) [:D]

God dag!!
Formen er litt bedre i dag, men sofaen er min beste venn i dag og [:D]
Mini er i barnehagen nå, må nok hente han før 3 i dag og.
ingen planer i kveld. bare sleppe av å ikke gjøre en dritt!

Idag skal vi Haukeland og prate med en hals spessialist om Felix. Diskurere når mandlene hans skal ut. Så det kan bli spennende.
Ellers skal jeg spise ett tonn med smertestillende til.
5 pk paracet, og 2 pk voltaren har jeg tatt så langt[&o]

Er ikke helt i form... lite influensa-tilbakefall kjennest det ut som, men er nok bare det at kroppen ikke var fit for fight etter å ha vært greit nedkjørt til å skulle begynne for fullt med praksis og en gjeng særdeles bråkete elever som man må heve stemmen til det ytterste for å kunne bli hørt (snakket ikke så høyt da, men med hes stemme måtte jeg rope for å ha et normalt lydnivå [:'(])...

Helt ødelagt i halsen i dag og i hodet, pluss anspent i skuldre og rygg... Så nå har jeg nytt en laaang morgen i senga, lagt litt på sofaen og slappa av, og skal om noen få timer hente kidsa i bhg [:)] Så skal vi bare kose oss... lese bøker, spille spill...

Når ungene er lagt skal jeg se Ekstreme samlere på TVN [:)] Liker program om rare/sære tilfeller [:D]

Massevis med godbedringstøv til dere jenter!!![:)] misunner ingen av dere og håper virkelig å slippe sykdom selv (den influensaen har rammet de fleste rundt oss ganske hart men jeg holder fingrene krysset[8D]).

Vi har vært på trening sammen, meg og "kjæresten"[8D], sitter nå på hver sin pc og spiser mat[8D]. Etterpå skal jeg lage lasagne til middag og så henter vi Alis tidlig i bhg sånn at vi får sett kamp hele familien[:)]. Blir kos det.

Så blir det middag etter kamp og så leggetid for snupps og skolearbeid på mor[:)]. Tv vet jeg ikke hva er fornoe lenger[8D].

Håper alle får en virkelig flott dag[:D]

Back
Topp