Onsdag:)

line02

Glad i forumet
Ja jenter, hva skal dere i dag???

Her tenkte jeg og dra til helsestasjonen og veie og måle mini:)
ellers blir det nok bare Kos hjemme i dag,prøve og få gjort litt husarbeid osv:)

Ha en strålende dag jenter:)

vi skal på 6 ukerskontroll[:)]
først skal jeg til lege og så skal Emil til helsesøster og lege.
spent på hvor mye han har lagt på seg[:D]
åsså har jeg blitt forkjøla[:'(]

ha en strålende dag[:D]

Jeg og Casper skal til byen på shopping i dag![:D]
Lillegutt har blitt så snørrete så jeg må handle nesesuger...og sikkert mye annet dilldall![8D]
Ellers blir det bare kos her hjemme...litt husarbeid her og der..[:-]

Ønsker alle en herlig onsdag![:D]

God morgen :D

Idag skal jeg på seksukerskontroll hos fastlegen min.. Spent på å høre hvilken prevansjon hun anbefaler.. [8D] Håper det er noe som virker fort..hihi!
Så skal hele famlien på ut på lunsj sammen med et vennepar og deres lille turbodatter (16 mnd).. Blir kjempekoselig!
Håper alle får en fin dag [:)][:)]

VI har også 6-ukerskontroll i dag. Gleder meg til å se hvor mye prinsen har vokst. Hadde jo helt bakoversveis da vi var på veiing og måling for to uker siden. Da hadde han vokst 5 cm på under fire uker. Hadde glemt at de vokser så utrolig fort denne første tiden.

Ellers skal vi bare kose oss og trille en tur i solskinnet. Herlig vintervær her nordpå i dag [:D]

Ha en super dag da jenter [:D][:D][:D]

I dag skal vi ingen ting, sambo måtte ta stasjonsvogna i dag, så vi sitter igjen med en to-seter cab[&o]
Så vi får sitte inne i dag vi....[:'(]

I dag blir det vel og trille en tur:),passe på og benytte det fine været. Har akkurat satt noen knekkebrød i ovnen og satt over en vask..Lillemor sover og jeg skal snart se på i gode og onde dager:) hehe :)

Vi skal ut å gå tur opp til ei venninne også skal vi gå videre til ei annen venninne og spise lunsj[:)]

Har så masse venninner som er i mammaperm

Har storebror hjemme som fortsatt har feber.... Blir nok legen imorra,han har fått timen min som jeg hadde!! Får besøk av to venninner etterpå da[;)] Så blir det bare å være inne her også i dette flotte været[:'(] sambo har jobbet natta så han sover nok en stund til,og så skal vi spise middag så skal han dra på skolen og er ikke hjemme før i 21.30 tiden ikveld... kjedelig!!!!

Nå er det morgenstund med mating, ene hånda på pc'n, og frokost..
Skal på babykino om litt å se Black Swan [:D][:)]

Så er det bursdag i kveld til tanteungen som blir 13 i dag [:D]

Jeg skal ha barselstreff her hjemme, idag ble det servering av bakte poteter med diverse tilbehør. (Kjenner jeg gleder meg til lunsj idag)

I dag har jeg mamma på besøk, hun lager vafler og jeg slapper av [;)] kommer også en del folk som skal se på leiligheten vi leier ut. Takker ikke nei til ekstra inntekt [:)]

Ha en god onsdag alle sammen! Kos dere og nyyyt dagen med mini [:D]

I dag skal jeg gjøre alt og ingenting!
Litt husarbeid må gjøres!
Ellers bare kose meg[:D]!

Ha en god onsdag jenter[:D]!

Back
Topp