Onsdag!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Like trøtt og mer lei i dag enn i går. Kvelden i går starta kjempebra, Ida sovna fort uten å hoste. Det tok hun igjen, under Grey's... endte jo så klart med at hun hosta til hun kasta opp igjen da, tredje gangen bare i går liksom... Skal innrømme at mora var så dausliten og lei i går kveld at hun gråt litt. La meg rett etter Grey's, men har sovet veldig dårlig, og våkna 4.30, av hoste på barnerommet. Halv 7 ropte Tobias, da hadde han tissa ut senga si IGJEN (har skjedd hver dag denne uka!), så da var det bare å rydde opp i det. Igjen.
Stikker på trening kl 9, styrke for meg selv. Skal ringe legen kl 9 også, prøve å få hosteguri inn I DAG, for det her gidder jeg ikke lengre!!! Kl 12 skal Ida på meget treg 4-årskontroll, det blir jo spennende.
Ellers tenker jeg å kanskje høre med svigermor om hun har fri i morgen, og har lyst til å ha hosteguri og tisselars på overnatting, sånn at jeg kan sove litt selv... krysser fingrene for at det ordner seg.

Ha en fin dag dere!

Huff Skrållan.. Høres ut som du har hendene fulle. Håper du kan få litt hjelp så du kan få slappa av!!! Sender en god klem og ønske om god bedring!! .. Jeg skal utforske oslo i dag[:)]Men først pet- scan på radium hospitalet. Spennende å se hva bildene viser... Ha en god dag jenter[:)]

ORIGINAL: AB

Huff Skrållan.. Høres ut som du har hendene fulle. Håper du kan få litt hjelp så du kan få slappa av!!! Sender en god klem og ønske om god bedring!! .. Jeg skal utforske oslo i dag[:)]Men først pet- scan på radium hospitalet. Spennende å se hva bildene viser... Ha en god dag jenter[:)]

Ja, håper jeg får litt hjelp i dag jeg også, hehe. Tusen takk skal du ha!
Masse lykke til i dag, gi oss oppdatering så snart du får det til! Klem [:)]

MammaTilLillesnuppene: Så lenge svigermor har fri i morgen, så får de sove over, så krysser fingrene for det! Og til legen MÅ hun, ellers plasserer jeg ungen på venterommet deres hele dagen, så kan de få høre på hosten hennes selv og tørke opp spyet [8D]

Uff god bedring skrållan,jeg vet åssen du har det....Krev att du skal inn hos legen,herregud dere kan jo ikke gå sånn i evigheter!!!!

AB: Lykke til i dag..

God morgen (ikke akkurat en god en her heller,men.....)
MIkael ville ikke sove i går,han gråt i mange timer sånn hysterisk gråt..jeg å mannen skjønnte ikke hva som var galt? vi prøvde å spørre han,men da var det vondt over alt tydeligvis..
Så fikk gitt han paracet å dentinox å da ble det stilt,er nok tenner på vei + voksesmerter..så da sov han inne hos oss til kl.02.00 i natt men da måtte jeg ha han på sitt eget rom for jeg får ikke sove med en apekatt i senga[:o]

Nå kjennes hode mitt ut som det skal sprenges,så sånn endte det opp[&o]
Vi som egentlig skulle prøve oss på kjøpesenter i dag,men det måtte vi avlyse[:'(]

Uffda[&o] Skjønner godt du er sliten Skrållan, skulle gjerne ha avlastet deg litt!!!
Ikke for å være pestimist, men jeg hadde det som Ida.. i fra august - desember.. de trodde det var kikhoste (noe som bør sjekkes fordi om hun er vaksinert ifølge min jordmor), men det visste seg å mest sannsynlig være et virus.. flere på jobben min som har hatt det også.
Prøvde astmamedisin jeg også, men det provoserte bare så jeg hosta til jeg spydde igjen[:'(]

Ellers så sov Amalie til 08 i dag!![:D] Gubben begynte ikke på jobb før 10 så det passet meg ypperlig!
Har begynt med runde 2 av farg rosa ull til lillebror-vennlige farger (med konditorfarge)[:)]
Spennende å se hvordan det blir!

Skal ringe Ikea i dag å høre om de har fått inn den kommoden jeg skal ha til lillebror så jeg får mulighet til å rydde på plass en del utstyr, vanskelig når man ikke har plass til det.. var innom i går, men da hadde de bare en igjen - som var skadet[&o] De sa de skulle få inn en pall i dag, men på nettsiden står det fredag. Må ringe ned å spørre trur jeg!

Ellers er bekkenet mitt ille om dagen, har så sinnsykt vondt!! Må innrømme jeg ser frem til fødsel med skrekk blandet fryd.. blir store forandringer, men gud så godt det skal bli å få tilbake kroppen sin!

Ha en fin dag damer!

Lykke til AB![:)]

MammaTilSmåsnuppene: Kos deg på shopping[:)]

sandra 22: Håper dagen blir bedre enn natten![:)]

Hjemme igjen! Leverte ungene i barnepassen kl 9, før jeg hev meg over telefonen til legen. Rakk å varme opp og starte treningsøkta, pluss tømme kontantkortet mitt, fylle det igjen for så å ringe enda en gang før jeg fikk svar 9.23! [8|] Hipp hurra for ting som fungerer altså!! Innen da var så klart alle dagens timer hos legen bortbestilt, så hun kommer ikke inn i dag... dama sa at da måtte jeg ringe legevakta når det åpner kl 15.30, men det er visst stor pågang der også, så ikke sikkert hun kommer inn i dag. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal gidde å ringe, eller om jeg skal vente til i morgen, og prøve fastlegen igjen kl 9... Jeg kan vente 1 dag, 1 dag fra eller til gjør jo ikke såååå mye, pluss at da slipper jeg å dra med meg begge ungene bort til sykehuset i ettermiddag/kveld... må tenke litt på det.
Uansett, jeg fullførte styrkeøkta mi kjempefort, ble litt slurvetrening i dag dessverre, før jeg tok med meg ungene og løp hjem til dusjen. Dusja på rekordtid, før vi løp nedover til byen igjen, og møtte svigermor på cafe før kontrollen til Ida! [:)] Svigermor tok med seg Tobias hjem til oss mens Ida kontrollerte seg. HS var superfornøyd med alt! [:D] Stor fin jente som ligger litt foran i grovmotorikk og språk, det eneste var at hun ikke telte skikkelig da hun kom over 10, da endte det på tjueti istedet for 30, haha! Hun er forresten 19,7 kg og 108,7 cm (jeg målte henne til 110 da men...).
Tok med meg Ida på lekebutikken etterpå, kjøpte puslespill til henne og Tobias. Hun legger det nå, så jeg skal lure meg til en dupp... [;)]

Suser i hodet mitt enda altså, er da ikke normalt å være "influensasyk" i over en uke? Dårlig timing, i såfall!

Destiny: Haha, det er jo jeg som skulle avlasta DEG! Men jeg har tenkt at det kan være noe virusgreier jeg også, tenkte å få legen til å sjekke om hun kan ha halsbetennelse (det hadde jo forklart hvorfor hun spiser så lite også, er ikke sikkert det bare er sultestreik hun driver med...) eller mulig allergi. Ei jeg snakka med på 3T (skravlekjærringer på 3T Levanger nemlig, and I love it! [:D]) har en sønn som hosta til han spydde, og han var allergisk mot ettellerannet. Hun hoster i allefall ikke så mye enda i dag, men dagen er jo forsåvidt ung...

Litt bedre ettermiddag og kveld i dag, så langt i allefall. Kosa oss med de nye puslespillene, selv om Ida sitt var en prøvelse for både mor og datter! [8D] 5+ står det på eska, men herregud som vi sleit, haha! Nå er ungene lagt, Ida har hosta fint lite i dag, og ingen oppkast så langt - bank i bordet! Kom på noe lurt for å få henne til å spise kveldsmat også, nemlig ostesmørbrød. Hun spiste en halv skive, og det er faktisk mye mer enn hun har spist til kveldsmat på ukesvis, så jeg er fornøyd. Tobias spiste 2,5 skiver ostesmørbrød, men han er jo bare et matvrak da, hehe.
Jeg tror det blir kun Jordmødrene på meg i kveld, så finner jeg senga jeg også. Meget tidlig, men det trengs.
Snakka forresten med Ida i kveld, og vi fant ut at de skal få fri fra bhg i morgen. Skal heller legge all guts til for å få henne inn hos legen, og slappe av her hjemme resten av dagen. Dessuten går det spysjuke i bhg for tiden, lite lysten på å dra det i hus... hysterisk I know, men siden jeg har mulighet til å ha dem hjemme i morgen, så gjør jeg nettopp det [;)]

Back
Topp