Onsdag

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Igår var Mina hjemme fra bhg, siden hun var litt små pjusk og hadde høyere kroppstemperatur enn vanlig (37,5) Hadde en ålreit hjemme dag, men merker at Mina synes det var litt kjedelig. Fin på ettermiddag og sånn, så håpet på å sende henne i bhg. Men hun sover fremdeles og vi har ikke sjangs til å være i bhg til 0900. Jeg har ikke hjerte til å vekke henne, så hun får bli hjemme i dag også.

Får vel bake litt[:)]

Her leker malte med en kopp cheerios og har spist 3-4 stykker. Veldig sparsomt matinntak for tida. Ellers går det i bleiebytte. en feberen glimrer med sitt fravær enn så lenge.
Tror faktisk gutten har influensa ettersom vi har vært igjennom både hoste, snørr, feber med skikkelige frostrier og litt oppkast og diarré. Men satser på vi er på slutten nå. Jeg trenger litt til noen dager for meg selv også så jeg kan få hvilt meg litt som det er meningen. Men det blir nok ikke før neste uke...

Vi rekker nok kanskje bhg til kl 10..[8D] Hvis jeg løper med snuppa på rattkjelken, så klarer vi det..[:D]

Mannen er hjemme den neste mnd, og det er veldig deilig! Da kan vi få gjort litt med huset også, mangler litt down-lights, henge opp bilder etc..[;)]

I ettermiddag er det nok hallidrett for snuppa..

Ha en fin dag alle sammen![:)]

God morgen[:)]

Jeg har vært med jenta mi på "Lysfest" i barnehagen[:)] Vi fikk havregrøt til frokost og koste oss en liten time - men det var litt rart at mor var med INN i barnheagen. Hun ble ganske klengete - men tror hun syns det var litt kos at jeg var med litt. Det gikk ganske greit å si hadet - prøver å gjøre det raskt og greit. Har en fast rutine med at hun MÅ stå å vinke iherdig med begge hendene - og jeg må gjøre det samme[:D]

Nå sitter jeg inne i det fine været - her er det øs pøs. Syns det kan være like greit at det tar med seg all isen som har ligget og gjordt det skikkelig glatt, men jeg får en skikkelig høststemning nå[&:]

Jobben venter om noen timer og så er det kveld[:)]

Lysfest høres koselig ut Elimor - ikke like koselig med spysyken ..H.. - håper du slipper unna og kommer deg på husmorferien din nå!

Her har jeg to syke barn hjemme i dag - August er feberfri, bæsjer normalt, men høres ut som om han har kols, mens storesøster har feber og er slapp... hun sitter og ser film og er egentlig ganske grei å ha syk hjemme - verre med han som bare springer rundt og sliter seg ut og sutrer fordi han er sliten.. men nå sover han i vogna si og jeg får fem minutter for meg selv.. kanskje en time til og med!

Har vært på 15-mnd kontroll med August i dag, og han har vokst 5 cm siden sist, men ikke lagt på seg fullt en kilo - han er rett under 10 kilo fremdeles, men jeg mistenker at han har vært over... men fem dager nesten uten mat gjør sitt (han har normalt en god liten kulemage som nå er forsvunnet helt)

Heisann jenter!
Her har det vert en stressfri dag for min del da jeg har hatt fri.. [:D] Fikk levert ungene i barnehagen på holka, og fikk handla litt i tillegg.. Er litt av en omstilling mtp handling når vi nå plutselig ikke har bil.. [8D] Kan ikke ta så mye i gangen.. Hehe..
Endelig fått snakka litt med sambo på Skype i dag, så det var koselig for ungene å få se pappa igjen.. De spør fælt etter han, og Maren skjønner nok ikke så mye.. Sindre nekta jo feks å gå hjem fra barnehagen i går uten at pappa kom også.. [8D] Men fikk han med til slutt.. Hehe..

Back
Topp