Onsdag

ajasto

Forelsket i forumet
Hjelp så fort tiden går. Det er jo allerede onsdag. Vi skal på shopping i dag. Storeguttene skal kjøpe seg ting for gavekort som dem fikk i julegave. Kristoffer skulle vært to dager i barnehagen men han får være hjemme siden han har vært syk siden første juledag. Han er jo frisk nå men litt slapp og spiser utrolig lite. Så han skal få være sammen med mormor mens vi tar oss ei lita runde.
Han har forresten makket i hele natt og hostet og var utrolig hissig. Ikke vet jeg hvorfor, men det kunne han ikke svare på selv heller [8D].
Har mine tvil på at vi rekker alt vi skal i dag men men. Litt er bedre enn ingenting.. Jeg må bytte ei bukse jeg kjøpte til mannen også. Han fikk to av samme sort med meg. For han har så lite bukse. Når han prøvde dem så var den ene stor og den andre altfor liten. Tro det eller ei. Så da må jeg få byttet den ene. Rart at det skal være samme bukse men to nummer forskjell på dem liksom. [8|]

Hva driver dere på med da damer?

Dette med klesstørrelser blir jeg aldri klok på ajasto, og det du beskriver sier jo hvor håpløst det virkelig er! Og når det gjelder å være sinna - det blir vi vel alle når vi ikke er helt i form - håper han kommer seg snart nå da!

..H.. - det høres herlig ut, kos dere hjemme, og ha en helt fantastisk tur til London. Jeg har satt igang planlegging for husmortur/jentetur jeg også, men det blir nok først til høsten - tre gamle venninner på østlandet som jeg kanskje får lurt med meg, og om det blir oppstart av flyruter fra Ålesund til London i vår som planlagt så kanskje det er dit turen vår blir?

Her er barna levert i barnehagen, og jeg holder på med litt vasking - det er så mye klær som skal vaskes, og diverse rydding og vasking elers i huset også. Skal på møte på jobben i dag, og så får vi besøk av en kompis av G i ettermiddag, som kommer med samboer og nyfødt baby (vel, hun ble født i september). De bor i Oslo til vanlig, men nå er de her på besøk hos hans familie

God formiddag [:)]

Jeg har fått sovet leeenge i dag, og det var helt herlig [:D] Om en times tid skal vi dra å besøke Farmoren til sambo, i Oslo .. Også skal han levere barna sine i ettermiddag! Og det er blir litt deilig med rolig tid nå [8D]

Ha en super dag, skjønne damer!

Ja, her har det vert en rolig dag igjen.. Jeg våkna og var dritkvalm, men det kom seg utover dagen, så kom meg opp og fikk ordna litt på kjøkkenet før de ringte fra barnehagen hvor de hadde en utrøstelig lita Maren.. Hun bare grein etter hun sto opp, og hun slutta ikke før lenge etter vi henta henne.. [8|] Hun fikk nesespray og paracet og var i full fart igjen.. Hun peker selv på øret når vi spør hvor hun har vondt, så det er vel en ørebetennelse på gang.. Men hun er feberfri enda da.. [:)] Så vi får bare se..! Holder bare ungene hjemme i morgen, så får vi kose oss i tiden før sambo drar til Danmark.. [:)]

ORIGINAL: ..H..

lenemor: london er definitivt værdt og ta turen til ( om du ikke har vært der før da). har vært der flere ganger, og koser meg like mye hver gang[:D] denne gangen så dropper vi sightseeingtur med buss og madame taussaud og slikt da, for det har vi sett mange ganger før. så tar heller turen til camden marked og portobello marked i nothing hill, cafeeturer og bare kos[:D] skal få med oss "changing the guard" ved buckingham da, for det har vi ikke sett tidligere, så det er vist anbefalt og få med seg. så blir det musicaltur med "we will rock you" og muligens "thriller" da... og seff masse shopping [:D] januarsalget i london er jo bare helt suuuuupert[;)] så gleder oss masse til det nå ja. fikk reisa i julegave jeg og den inkluderte barnepass, så skal dra med gooo samvittighet nå ja[:D]

har blitt noen london-turer, blant annet bodde jeg 8 måneder rett utenfor London som 18-åring, men det er noen år siden jeg var der sist, det var første feriedestinasjonen til G og meg, i 2003 tror jeg

Back
Topp