Olive76
Forumet er livet
Og hurra! jeg er ferdig og klar til siste bit utadrettet virksomhet i forhold til jobb. 25.12 har jeg siste gudstjeneste i denne omgang. mengler bare litt huskelister og sånt til prot og eventuelle vikarer (stillingen har vært utlyst og ikke en eneste søker har meldt seg[&:] kjekt å ha permisjon da....)
Så nå mangler jeg bare det herhjemme før det blir jul. men min søster kommer idag og skal bli satt i sving. Blir deilig å få litt hjelp.
Ellers er det masse tull med Malte. Han vet ikke hva han vil og våkner og hyyyyyler om natta mens resten av oss ligger og hoster lungene våre opp omtrent. Men bortsett fra det begynner det å bli bedre. Snart gerdig med pencillin meg og Malte så nå skal vi bli bra!
Men senkede skuldre er en veldig bra ting og det har jeg nå!
Så nå mangler jeg bare det herhjemme før det blir jul. men min søster kommer idag og skal bli satt i sving. Blir deilig å få litt hjelp.
Ellers er det masse tull med Malte. Han vet ikke hva han vil og våkner og hyyyyyler om natta mens resten av oss ligger og hoster lungene våre opp omtrent. Men bortsett fra det begynner det å bli bedre. Snart gerdig med pencillin meg og Malte så nå skal vi bli bra!
Men senkede skuldre er en veldig bra ting og det har jeg nå!