Onsdag

Olive76

Forumet er livet
Og hurra! jeg er ferdig og klar til siste bit utadrettet virksomhet i forhold til jobb. 25.12 har jeg siste gudstjeneste i denne omgang. mengler bare litt huskelister og sånt til prot og eventuelle vikarer (stillingen har vært utlyst og ikke en eneste søker har meldt seg[&:] kjekt å ha permisjon da....)
Så nå mangler jeg bare det herhjemme før det blir jul. men min søster kommer idag og skal bli satt i sving. Blir deilig å få litt hjelp.

Ellers er det masse tull med Malte. Han vet ikke hva han vil og våkner og hyyyyyler om natta mens resten av oss ligger og hoster lungene våre opp omtrent. Men bortsett fra det begynner det å bli bedre. Snart gerdig med pencillin meg og Malte så nå skal vi bli bra!

Men senkede skuldre er en veldig bra ting og det har jeg nå!

Har tatt sånn ca juleferie (skal ikke jobbe før 1 juledag nå da) selv om ejg skal på julelunsj senere i dag...
Ungene er hjemme og det er harmoni og kaos sånn annahvert 10.min [8D]

Får se om jeg får motivert de til å være med meg på stjørdal, men litt tiltak, siden det er -20 her. Har ikke fått tak i julemat, så skulle absolutt vært en tur (vi spiser skinkestek)

Ellers er det bading i ettermiddag, det blir kjekt[:)]

ha en fin dag alle[:D]

God bedring til alle Olive [:)]

God morgen!

Nå er Rasmus lagt, Bertine og T på vei til nissefest i bhg, og jeg skal sitte en liten stund før jeg setter igang med litt vasking og pakking av julegaver..

Etterpå tar jeg nok bussen til sentrum, for å slippe å dra med han lille i bilen, han sover så dårlig når det blir så mye styr.. Vi skal til fysioterapeuten på helsestasjonen, for å sjekke nakken til Rasmus, han hyler til innimellom, men jeg aner ikke hvorfor..[8|]

Nå nærmer det seg jul her altså! Igår pyntet vi treet, det ble jo så koselig![:)]

God morgen

Mina er frøken VIL-IKKE for tiden. Flere som har barn som ikke vil for tiden?[8D][>:] Synes det er litt slitsomt til tider jeg. Igår under middagen måtte jeg ta time-out på henne 2 ganger, men ser at det fungerer da i hvertfall. Til slutt ble hun så smørblid.. Hei mamma og gliste.. Ehhh snakk om smisking sier jeg[:-]

I ettermiddag skal vi ha minijulekveld sammen med pappaen min+ samboeren hans og broren min. Bror skal være julenisse for Mina, så det blir spennende[:D] De skal overekke gavene til Mina. Tenker det blir stas jeg[:)]

God bedring Olive, godt du får litt hjelp i huset i alle fall[:)]

her er det bare litt som gjenstår før vi kan pynte og starte julen, men pyntingen blir ikke før i morgen uansett, for det er tradisjon[:D]
I dag skal ungene til hver sin bestemor mens mannen og jeg gjør ferdig mathandlingen og får delt ut noen gaver i all hast. Og så skal vi til mamma alle sammen og hilse på nyvalpen hun hentet i går[:D][:D]

må vel stryke juleduker i kveld så slipper jeg det i morgen, men er egentlig overraskende "ferdig" inni hodet mitt i alle fall så jeg stresser vel som en gal i morgen når jeg innser at jeg har masse som gjenstår[8D]

kos dere så masse i kveld oslojente, blir nok stas med nisse[:)]

er går dagen mot kveld - og det skal bli litt godt kjenner jeg... natten til i dag ble tilbragt på sofaen med en kokvarm lillebror, og da vi var kommet litt utpå dagen i dag og han fremdeles hadde 40 i feber dro vi en tur til legen for å sjekke formen - over ett døgn med 40 er litt mye synes jeg. Fått beskjed om å fortsette med febernedsettende og ta det med ro...

Ellers har vi vært på shopping, jeg har vært på møte i jobben, vi har vært på kafè og hatt juleverksted (marsipanfigurer). August ligger og sover på brystet til faren sin nå, så jeg får ti minutter på sofaen. Gleder oss til barne-tv, så er det kveldsmat og i seng... og da får jeg komme meg ut i butikken og handle det siste vi trenger til jul.... jeg klarer ikke å gjøre noe med to unger hjemme jeg, selv om mamma er her

Jeg er så glad denne dagen er over jeg, for nå er det bare kosen igjen [:D]...mer eller mindre iallefall.
Linnea har vært i bhg idag sånn at vi kunne ta siste resten av julegaveshopping og handling.
Ferdige ble vi og...trodde vi [&:] Glemte å kjøpe skistaver til Linnea, og så glemte vi jaggu å kjøpe
en julegave [8|] Men det ordner mannen imårra [:D] Han skal først på søpla så han får tømt bilen.
Der må han nemlig ha plass til juletreet [;)] Har ALDRI kjøpt juletre før, men sånn ble det da i år.
Og mens han ordner det, så skal jeg og Linnea kose oss hjemme. Mulig vi skal lage Sarah Bernard,
men det er ikke helt sikkert. Vi skal iallefall lage boller og kakao [:)] Og så skal vi pakke inn gaver.
Må pynte treet og i løpet av dagen, for klokka 4 skal vi i bursdag. Linneas oldemor, mor til min stafar, har bursdag. Har flere sånne
 "dumme" dager hos oss; har en nevø som blir 7 år neste torsdag og nemlig [8D]

Ellers håper jeg bare at Linnea sover av seg det tullet ho har i kroppen for tida [&o] Ho hoster så fort
ho legger seg på kvelden, og det stopper ikke! Natt til idag så var vi våkne hele natta alle 3 mer eller
mindre. Sov mellom 1 og 2 timer jeg [:'(] Men i bhg skulle ho! De hadde nemlig kino på folkehøyskolen
idag. Det hadde gått veldig bra, og ho hadde hatt en fin dag heldigvis [:)]
Men det fortsatte på samme måte idag [&o] Ho hadde en anelse feber, så ho fikk ei stikkpille mellom 22 og 22.30, og endelig sovna ho etter ei stund! Ho hosta lenge, men har vært stille lange nå. Sover i vår seng, så jeg får ta ho si i natt. Kjenner nok det i mårra ja [8|] Men hva gjør man ikke for de søte små [;)]

Back
Topp