Onsdag!!

lenemor

Forumet er livet
Og jeg sitter og fryser - jammen kaldt her i dag, gradestokken har krøpet fem-seks grader nedover på minusen fra i går, og det er helt klart ute... vakkert men farlig. Jeg fikk nettopp telefon fra jobb om at medleverturnusen vår er godkjent - jippi - den begynner ikke å løpe før fredag da, og jeg skulle jo egentlig (etter den turnusen) på jobb i morgen, så jeg får lov å komme og ta en tidligvakt i stedet for en kveldsvakt. Greit det, da blir det stort sett kontorarbeid, men etter en måned vekke er det nok å sette seg inn i, og så rekker jeg å treffe gutta et par timer før jeg går av vakt igjen [:D]

Nå er forresten husbygginga vår igang på skikkelig - jeg skal ta og legge ut litt bilder på fjesboka nå... i dag kommer takstolene, så vi får ta en tur ut i ettermiddag og se hvor høyt huset egentlig blir.. kjempespennende.

I dag har jeg ambisjoner om å begynne å vaske litt kjøkken, sånn at det er klart til julegardiner og sånt på søndag... og så skal jeg få ryddet litt på gjesterommet. Merker at jeg har så lyst å begynne å pakke bort ting til flytting, men det er jo helt meningsløst... kan ikke sette ting i kjelleren og risikere at det blir rått og ødelagt, og jeg orker ikke å drive og lempe ting opp på loftet med stige heller...

Ja, og så skal jeg på møte på jobb i ettermiddag - det gleder jeg meg til!

Her har vi rolig morgen, akkurat slafset i oss havregrøt hele gjengen[8D] Raphael , en kompis av Raphael og jeg var på Gråtass i går, det var veldig koselig[:D]

Her er det også veldig kaldt, og vi må ordne oss til å dra ut straks, Alannah skal ha 2-årskontroll, og så skal vi på biblioteket etterpå. Og så blir det vel kafe tenker jeg, Raphael begynner å melde behov for å dra på kafe på onsdager, gjorde han sist vi var ute og rekte [8D] (folkehøgskolen jeg jobba på før har kafe på onsdager og fredager som arbeidstrening)

Jaja, begynne å hive seg rundt ser jeg[8D]

Ha en flott dag[:D]

Ja da har jeg begynt på ferie.. Hehe.. Har ferie til helga nå.. Så holder på å fyre i ovnen, men jeg kan bare ikke fyre, så jeg holder på enda.. [8|] Jeg skylder på dårlig ved, men det er nok kanskje meg og min fyrekunnskap det står på.. Hahaha..
Skal få lempa litt ting på loftet og i kjelleren i dag, sånn at alt er klart til å straks flytte inn på rommet.. Og så til å male gangen.. [:D]

God dag!

Barnehagen skulle på teaterforestilling på skolen idag, så Bertine har nok kost seg med Hakkebakkeskogen..

Rasmus og jeg har sovet, han sover enda da, flinke gutten min! [:)] Nå koser jeg meg med lunsj og en gammel film jeg tok opp for noen dager siden.. Kjærlighetsdrama fra 1800-tallet..[8D]

Jeg har egentlig ingen planer idag, kanskje finne fram mer av vintertøyet, og bort med sommerklær.. på tide eller?[:D]

Så er det hallidrett for snuppa i ettermiddag..

God dag!! [:)]

Her var det opp kvart på syv [X(] Trym var ikke så lett å vekke i dag [:D]. Vil sove videre jo [8D].

Har vært i møte med jobbkonsulenten min i dag, skal ut i praksis igjen. Blir spennende å se. [:)]

Ellers så slapper jeg av litt før vi skal hente pusen vår ho veterinæren, vært der siden i går. Hun har fått diabetes. [&o] Også har hun i tillegg UVI, betennelse i tannkjøttet og en del andre ting. Off.. Stakkars lille frøkena vår [&o][:(]

Skal egentlig på besøk i dag, til en gutt som gikk på avdeligen (både liten og stor avd.) til Trym (og foreldrene så klart [:)]), de flytta i august/september. Får se hva som skjer om vi melder avbud.

God dag. Jeg er hjemme fra jobb i dag, lille gullet er syk denne uka. Feber og litt slapp.

Back
Topp