Onsdag!

smash

Forumet er livet
VIP
Hei jenter!
Har dere en fin onsdag?
Jeg har vasket i dag, og skal sette meg ned med hekletøyet! Sliter fortsatt med oppskrifter, så skal prøve å hekle noe utifra hue..
Seinere skal jeg og jentene til mamma og pappa å spise middag, også skal jeg scrappe litt i kveld.
Gubben kommer seint hjem, så kvelden er min[:D]

Her har jeg gjort litt husarbeid og snuppa har fått lunsj. Nå ligger hu og skravler på gulvet med lekene sine. Har scrappet ferdig min 2 gavepose, så får vi se om det blir noe scrapping ikveld. Har både kortkrigen og scraphaugen jeg MÅ scrappe til.. og helst begynne før helga siden jeg skal reise bort en tur.

Har gjort endel husarbeid i dag,og sitter og tenker litt på oppgaven til scrappehaugen..[8D]
Ellers så er lille gutt 1 år i dag så skal slappe av og kose oss i dag[:D]

GinaC84: Gratulerer så mye med en 1 åring i huset i dag...

Her har jeg faktisk (på tide) ryddet litt i en haug som har ligget på sofahjørnet et stund...Haugen var nå høyere enn meg når jeg satt der[:-] Og så har jeg ryddet i luer, votter og sko...Kanskje på tide det også, spes når Casper utbryter når han kommer inn: "OJ, hva har du gjort mamma??!!"[8|][8D] Så nå kan vi gå i gangen uten å tryne....[8D]Spent på hvor lenge det er ryddig der nå ja...[8D]

Tenkte å få prøvd å skrappe litt i dag...Men er utrolig trøtt for tiden...Plutselig trøtt igjen gitt...[&o]

Har hatt en suuuper onsdag [:)] Vært på mor-barn trening, også har jeg laga seibiff til middag. Nå har jeg scrappa en liten stund, fiksa kvelds til begge ungene, og nå er det avslapping med hekletøyet[;)]

Back
Topp