Onsdag!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

I dag bråvåkna jeg halv 7, da var det en stykk sur Ida som ropte fra senga at hun hadde funnet et eller annet lekesaker i senga si. Javel, trenger da ikke vekke hele nabolaget for det? [8|] Hun er fremdeles sur, jeg er sikker på at hun har en stor mørk sky som henger over hodet hennes hvor enn hun går i dag. Hun har vært såååå sur i det siste, trassete og knurrete, og rett og slett grusom! Trodde det skulle bli bedre når de ble 4 år jeg, men det har egentlig bare blitt verre...
Skal på trening snart, det blir godt med litt meg-tid, selv om jeg har veldig vondt i ryggen, samt er stokk ativ og støl i alt av magemuskler. Etterpå skal vi i banken, er sånn barnas uke, så de får tømt sparegrisene sine og får premie for det.
Senere i dag skal vi bare slappe av hjemme, og det blir veeeeeeldig godt!!

Ha en fin dag dere! [:)]

Skrållan: trøst deg med det at Heidi ikke er et hakk bedre....Vi kranger mye for tiden for hun er et skikkelig trasstroll..

I dag toppa det seg med frokost for hun fikk resten av kakemannen sin fra i går men den manglet hodet siden hun spiste det i går kveld men det nekta hun på og skreik og sa at hun ikke ville ha den[8|] men en hel en..Prøvde da og gi henne en hel og den halle til Vilde men rolig nå mamma IKKE PRØV deg ...Skikkelig sinna...Jeg deler aldri med meg holdning...

Litt slitsom siden jeg har hangla i form siden i går morges...Går rundt og er småuggen..Nei ikke gravid men kvalm...Asj jeg vil bli helt go i magen min..Klarte ikke å trene i går lå bare i senga etter jeg hadde levert ungene i bh.

I dag er Vilde hjemme for vi skal på SUS hudavd i dag...for å sjekke opp alle fødselsmerkene hennes...

Nei får vel stelle meg litt før vi stikke til byn. skal være der inne til 12....

Og til helgen skal vi ha barneselskap med unger i fra bh..Heidi gleder seg maks...Men jeg kjenner jeg blir litt nervøs..For vi får 8 unger på 4 år og 2 jenter på 1.5 år....

Blir jo litt så det blir nok travelt men kjekt når det står på vil jeg tro[:)]

nei nå må jeg stikke

Litt godt å høre det er flere som har sinte dramaqueens i hus. Tror jenter er verre på det der enn gutter jeg også. Hun er jo stor og sterk også, udyret, så jeg er ofte svett og utslitt etter å ha kjempa på henne klær eller hva det nå er vi krangler om. Tobias begynner å bli litt trassete han også, men han er veldig lett å avlede enda, også er han jo gutt... tror ikke han blir så ille som Ida er/har vært, håper i allefall ikke det.

Hurra for kaninen suki!! [:D][:D]

Var godt å trene. Da vi gikk derifra klarte så klart Tobias å finne den eneste vannpytten i kommunen, og den var stor altså. Og oppi den tryna så klart gutten, så lang han var. Deler av ansiktet havna neddi også. Kliss klass våt! Må vaske klærne hans, lua og vottene etterpå.
Flinke barn i banken, også er de rike, hehe. Nå sover Tobias, og Ida leker med Barbie.

Ida skulle forresten ha på seg skjørt da vi kom hjem. Hun har 5-6 stk i skapet, og prøvde det ene etter det andre. Ingen gikk på, haha. Var ikke lengden det gikk på, hun fikk dem ikke igjen rundt magen. Lagt på seg litt, ser det ut som. Så nå ønsker hun seg nye skjørt til jul! [:)]

her lager begge drama, men merker godt at thomas ikke har funnet på alt selv for å si det sånn[8|] maria er helt fjortiss til tider og jeg sliter skikkelig med tolmodigheten..

begynte på jobb denne uka og det merkes, ikke helt utkjørt enda, men stor forskjell på det og det å være hjemme ja. skal på kurs i morgen og fredag, godt med avveksling.

i går var jeg på foreldremøte, i dag turn m/ maria, i morgen skal thomas i bursdag kl 17(og jeg jobber til 16), fredag skal vi på innkjøp til bursdag lørdag og søndag skal jeg har barseltreff. glad det ikke er sånn hver uke, da blir jeg kaputt. mannen er nærmere utbrent og 50% sykmeldt så han må få hvile han å.

men hurra for kanin-funn[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Gjett 3 ganger hvilken film vi ser på da...

biler?

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Skrållan

Gjett 3 ganger hvilken film vi ser på da...

biler?

DING DING DING! Du vant!

Et mega trasstroll i hus her og, og en hormonell og gravid mamma med tusen prosjekter. Hurra for en fantastisk kombinasjon!! Tar meg i å krangle med en fireåring, enda det gidder jeg i utgangspunktet IKKE. Alt MÅ kverruleres på selv om alt er slik han vil ha det, så kverrulerer vi kun for å kverrulere[X(] I morges gjaldt det at han ikke ville ha på sokker. Jeg gav han beskjed om at han gjernek kan droppe sokkene og gå barbeint i bhg, men da er det ikke lov å klage på at man er kald eller fryser på føttene. Og han tok på sokker gitt[:D]

Ellers har jeg jobbet med overtid, shoppet meg nye støvletter (igjen[:o]), hentet babycallen vi har bestillt, tatt sol, trent bodypump, og nå endelig spist middag. Gubben er hos kompis, og Nicholas sover hos mamma fordi det er planleggingsdag i bhg i morgen og da slipper han morgenstresset med meg. Jeg skal til legen for glukosetest i morgen tidlig, og gleder meg ikke.

Back
Topp