ONSDAG!!!!

KathMor

Forumet er livet
Godt jeg går MASSE på trilletur gitt og går ned som jeg vil, for nå består frokosten min av Cola, Hjemmelaga pizza fra i går, noen få bit Crispo og muuligens chips til dessert [&:] JAIKS [8D] *kose seg*

Så skal Prinsessen og hennes Emma hente mi Emma i barnehagen i dag, de leker så fint sammen nå, virkelig herlig å se! Så Prinsessen var så utrolig snill (igjen) og lurte på om ikke Emma vil komme til dem etter barnehagen, leke og å spise middag der. Perfekt! Kjempe gøy for jentene og til stor hjelp for meg da Isabelle pupper mye den perioden og er litt "grinete" da [:)] Gode venner er DIAMANT verdt - kan ikke si det nok [:D]

SÅ er det Barselgruppe i dag for første gang - så det blir jo stas [:D]

Dere da???????

HA EN FLOTTERS DAG JENTER [:D]

[:D][:D] At du greier å få ned det der som frokost er et stort mysterium for meg[&:] Hjelpes! Så koselig at Prinsessen stiller opp sånn! Det er sikkert veldig koselig for henne også, da, så det føles sikkert ikke som et stort offer, men det er jo til kjempehjelp for deg! Helt gull for alle, vil jeg tro[:)] Og kos deg masse på barseltreff!

I dag skal jeg fortsette å skrive på rettslæreoppgaven min (jus er gørra[:'(]). Etter at Stian kommer hjem fra dugnad i barnehagen skal vi kooooose oss (han har vært i Aberdeen noen dager, og det er SÅ godt å få ham hjem igjen). Lurer på hva jeg skal finne på for noe lurt???

i dag er d salg på butikkene her.... omlag 30% på nesten alle butikkene... så i dag skal jeg ned å få gjort litt julegave shopping...[:D] deilig....
skal møte en gjeng venninner kl 20.00 å gå ut å spise.... så shoppe... [:D] er opent til 24.00 i kveld...[:D]

så skal jeg og Marcus skal i varmebassenget å kose oss i ettermiddag m 2 venninner...så d blir digg for kropp å sjel... [:)] 

jeh...litt husrydding å sånn nå... skulle malt og....men bekkenet tåler ikke d om dagen...[:)]

Medusa: Ja du er vel dårlig enda? Jeg hadde kasta opp av dette her sånn når jeg var der du er for å si det sånn [8D] Godt det er noe jeg ikke savner med å være gravid [:D]

Beibibooms: For en deilig da da! Kos deg masse!! Shopping og middag med venninner høres luksus ut! OG varmebasseng da gitt! Savner stor svømmehall/badeland i nærheten her.. Litt vanskelig å få det til nå uansett da.. Men Emma ELSKER å bade, hun er en liten havfrue - like gøy under som over vann [8D]

ÅÅÅÅÅ så snill hun er Kathmor[:D] Når kommer James igjen??
Jeg har akkurat kommet hjem fra svangerskapskontroll og alt var bare bra. Den beste lyden i hele verden er å høre lillie hjertet slå

Så nå skal jeg bare slappe av og kose meg[:D]

deilig å ha fått ei sånn venninne gjennom babyverden da[:)] hørtes jo helt knall ut[:D]

Eirik dro på nordsjøen i dag tidlig. så nå er det 2 uker alene med ei veldig trassig 2åring... så hipphurra[8|][8D]
driver å studerer og venter på å hente emma i bhg..
så blir det mat og litt kos før det er kvelds, og mer lesing på meg[:-]

Her er jeg ferdig med lesing og skole, og alt som heter økonomi og regnskap for denne dagen! [:)] 

Så nå skal jeg igang med middagen, før jeg skal hente to skjønne Emma'er i barnehagen! Er så koselig å kunne ha Emma til Kathmor her noen ganger, de leker plutselig så veldig godt sammen! [:D][:D] Så ser frem til en aktiv ettermiddag [;)]

Håper alle får en flott onsdags ettermiddag og kveld! [:D]

Hei på dere!!

Her slapper vi av i dag. Vaska litt klær og sortert alle jenteklærne etter storesnuppa i skuffene til lillesnuppa eneste.. Skal si det går mye klær nå...[&:] Koselig å se igjen alt etter storesøster!![:)]
Søstra mi var innom en tur, mannen er ute og jobber litt..

Nå våkner lillesnuppa til her. Litt pupping, så kan vi hente storesnuppa i barnehagen![;)]

Skal teste vogna en tur senere i dag, spent på om lillesnuppa liker å ligge i den[;)]

Back
Topp