Godt jeg går MASSE på trilletur gitt og går ned som jeg vil, for nå består frokosten min av Cola, Hjemmelaga pizza fra i går, noen få bit Crispo og muuligens chips til dessert [&:] JAIKS [8D] *kose seg*
Så skal Prinsessen og hennes Emma hente mi Emma i barnehagen i dag, de leker så fint sammen nå, virkelig herlig å se! Så Prinsessen var så utrolig snill (igjen) og lurte på om ikke Emma vil komme til dem etter barnehagen, leke og å spise middag der. Perfekt! Kjempe gøy for jentene og til stor hjelp for meg da Isabelle pupper mye den perioden og er litt "grinete" da [:)] Gode venner er DIAMANT verdt - kan ikke si det nok [:D]
SÅ er det Barselgruppe i dag for første gang - så det blir jo stas [:D]
Dere da???????
HA EN FLOTTERS DAG JENTER [:D]
Så skal Prinsessen og hennes Emma hente mi Emma i barnehagen i dag, de leker så fint sammen nå, virkelig herlig å se! Så Prinsessen var så utrolig snill (igjen) og lurte på om ikke Emma vil komme til dem etter barnehagen, leke og å spise middag der. Perfekt! Kjempe gøy for jentene og til stor hjelp for meg da Isabelle pupper mye den perioden og er litt "grinete" da [:)] Gode venner er DIAMANT verdt - kan ikke si det nok [:D]
SÅ er det Barselgruppe i dag for første gang - så det blir jo stas [:D]
Dere da???????
HA EN FLOTTERS DAG JENTER [:D]
). Lurer på hva jeg skal finne på for noe lurt???