Onsdag!

SuperBerta

Glad i forumet
Ja, hva skal dere idag da?  [:D]

Jeg skal straks dusje og gå ned i restauranten for å spise frokost.. Mamma kommer en tur på besøk før vi sjekker ut og reiser hjem kl 12. Da skal vi en liten tur innom Ikea for å kjøpe en lenestol til å amme i, jeg liker best å sitte merker jeg.. Bra jeg tok med meg bæresjalet![;)] Jeg prøvde det igår, og Rasmus sovnet på et par minutter..[:D]

Vi skal hente Bertine i bhg sammen med lillebror etterpå, det blir nok STAS![:)]

Det skal bli godt å komme hjem..[:)]

Ha en strålende dag alle sammen![:)]

Vettu.. Det eneste ordet jeg så når jeg åpna tråden var STAS, og jeg trodde det sto SATS.. [8|] Lurte på om du var tenkt på treningssenteret på vei hjem.. [:D] Hahaha.. Men jeg regner med tu skal ta det litt med ro en liten stund fremover nå.. [8D][:D]

Her er ungene levert, og jeg skal snart til å lage en kake til nok et selskap i dag.. Må vel svinge kosten over gulvet en runde.. Skulle ha malt det forbaska taket på soverommet og så vi kom i gang der, men men.. Får ta det etter gjestene er gått da..

Blir sikkert deilig å komme hjem, Superberta! [:)] Storesøster syns nok det er stor stas.. [:D]

Kan tenke meg det blir stas å komme hjem med lillebror i dag superberta.

I dag så blir det pakking , drar til Tyrkia i morgen, gleder meg kjempe masse.
Skal bli deilig å komme seg litt bort å få tatt livet litt med ro.
Christian gleder seg vedlig til å fly.
Ellers så skjer det nok ikke så mye om dag. Er 100% sykemledt pga sene betenelse i høyre armen så tar det ganske med ro om dagen.

Ønsker alle en strålende onsdag :-)

ORIGINAL: Almyrida81

Vettu.. Det eneste ordet jeg så når jeg åpna tråden var STAS, og jeg trodde det sto SATS.. [8|] Lurte på om du var tenkt på treningssenteret på vei hjem.. [:D] Hahaha.. Men jeg regner med tu skal ta det litt med ro en liten stund fremover nå.. [8D][:D]

Her er ungene levert, og jeg skal snart til å lage en kake til nok et selskap i dag.. Må vel svinge kosten over gulvet en runde.. Skulle ha malt det forbaska taket på soverommet og så vi kom i gang der, men men.. Får ta det etter gjestene er gått da..

Blir sikkert deilig å komme hjem, Superberta! [:)] Storesøster syns nok det er stor stas.. [:D]

HAHAHAHA!!! SÅÅ gal er jeg ikke.. men det blir nok ikke så veldig lenge før jeg skal prøve litt StramOpp, hvis formen er bra ihvertfall.. Må bare stramme opp bekkenbunnen litt først..[;)]

De måpte på Føden når jeg sa at jeg trente under et døgn før han ble født da..[8D]

Whæææææ.. Jeg skal ha min første kjøretime [:o][:o] nå kl 13.. Jeg grugleder meg, for jeg har vært livredd for å kjøre. Har utsatt det i mange år nå [X(]. Men nå som nr 2 er på vei, så må jeg bare. Gubben kan jo ikke drive å kjøre meg hit og dit hele tiden. Fyyy fader jeg er nervøs nå [:o][:D]

Så flink du har vært med treningen din, SuperBerta [;)][:D] Ikke værst!! Har lyst til å trene så langt det går. [:)]
Er det noen spesielle ting du ikke klarte når du ble "stor" over magen? Noen forslag til trening? Om det går greit å spørre?

Jeg driver å trener det der 30 ds.

ORIGINAL: *Flatula*

Whæææææ.. Jeg skal ha min første kjøretime [:o][:o] nå kl 13.. Jeg grugleder meg, for jeg har vært livredd for å kjøre. Har utsatt det i mange år nå [X(]. Men nå som nr 2 er på vei, så må jeg bare. Gubben kan jo ikke drive å kjøre meg hit og dit hele tiden. Fyyy fader jeg er nervøs nå [:o][:D]

Så flink du har vært med treningen din, SuperBerta [;)][:D] Ikke værst!! Har lyst til å trene så langt det går. [:)]
Er det noen spesielle ting du ikke klarte når du ble "stor" over magen? Noen forslag til trening? Om det går greit å spørre?

Jeg driver å trener det der 30 ds.

Dette går bra Flatula - jeg satt jo med angst og gråt før min første kjøretime i januar i fjor, og nå har jeg hatt lappen i over ett år og kan ikke forstå hvordan jeg klarte meg uten. Hadde oppkjøring tre måneder før August ble født, og stresset nesten på meg rier, men det gikk som en drøm!

Jeg har vært på jobb i dag, men dro hjem litt tidligere for å få gjort litt i huset før vi skal haste videre - ene kusina til ungene fyller fem år i dag, så vi skal rett dit etter barnehage/jobb.. det er en god halvtime å kjøre, så det blir ikke lange visitten der borte før ungene må hjem og i seng, men vi må nesten ta en tur

Det ble sikkert kjempestas Superberta!

Jeg begynte sent i dag. Rakk å handle og klippe meg før jeg begynte! [:D]
Aslak har en dårlig periode nå om dagen. Kjempeslitsomt! Solveig sov lenge i dag, helt til kl 8! Tenkte det var godt for henne å våkne av seg selv. Begge ble plassert i badekaret i morges! Det er så greit at de bader om morgenen![:D]

Nå tenkte jeg å ta meg en skikkelig slapp off[:D]

Ååå...så HERLIG, Superberta  [:)][:)][:D]
Må være kooos med liten baby igjen!

Dagen i dag har gått med til forelesning og lesning på lesesalen.
Ellers har kvelden vært ganske kos, med barne TV-kos, og lesing av bøker.

Da snuppa skulle legge seg, lurte jeg med en rosa negllakk (som hun har hatt sååå
lyst på) inn på rommet hennes, så da ble det negllakkering i sengen [:)] 
Var et stk.happy snuppe da, ja! Hun fortjente det, for hun har vært veldig god og snill i det
siste, hørt på mammaen sin, ryddet rommet når hun har fått beskjed osv... (måtte det bare vare, hehe)

Jeg sløver i sofaen, og mannen er ute å jobber med et eller annet sammen med broren. Vi har hatt naboene over på kakerester i ettermiddag så ungene kunne leke. Hvis man ser bort i fra at HS er verdens dårligste til å dele leker og hunden fortsatte ulekonserten sin i håp om å få litt medlidenhet av besøket vårt så merker vi ikke at det er 4 unger som leker på lekerommet. DEILIG! og veldig koselig. Er så fornøyd med at vi har blitt kjent med dem altså, ungene er jo jevngamle og leker supert ilag![:D]

Nå kjenner jeg at jeg er mettet på kaker for en stund.. Heldigvis er ikke neste bursdag vi skal i før lørdag[:o][8D]

Her er vi og inne i en god periode med snuppa, hun er veldig flink om dagen (bare mammaen som er litt krevende innimellom) så jeg håper det varer litt til. Spesielt siden HS virkelig vet å tøye grenser og vise frem temperamentet sitt om dagen[&:]

I morgen får vi utlevert hjemmeeksamen[:o] så jeg skal se tv resten av kvelden[:D]

Back
Topp