Onsdag!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!!

Her var det morgen kl 0715 og jeg kan vel ikke klage på det[;)] Mina kom opp i senga mi og vi koste litt[:)] Så stod vi opp og nå spiser vi frokost, før det bærer av sted til barnehagen.

Neste uke skal Mina begynne med svømming og fått dette innvilget igjennom fagsenteret/PPT i bydelen[:)] Så da er det støttepedagogen som følger henne, da dette er i barnehagetiden. Hun hadde dette tilbudet også i Halden, det første barnehageåret. Kjempe tilbud synes jeg!![:)]

I går kveld bakte jeg horn med ost og skinke. Så det ligger en i matboksen til Mina og håper den faller i smak, for hun er så brødlei for tiden.

Jeg skal rydde og vaske idag. Ellers kommer en venninne på middag, så det blir koselig!! Marianne er en barndonsvenninne og vi har kjent hverandre siden vi var 5 og 6 år. ( 1 års forskjell mellom oss)

Hva skal dere idag da??[;)]

God Morgen [:)]

Jeg våknet av to barn som satt på rommet sitt å holdt på å le seg i hjel ca halv åtte, det er koselig start på dagen [:D] Nå sitter de å ser på Super og spiser frokost [:)] Faktisk veldig huskaldt her i dag, tror kanskje høsten er på vei altså - men jeg liker høsten også jeg, så det går veldig fint [:D] Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag, mulig jeg tar med meg barna å besøker ei venninne. I morgen skal de tilbake til pappa'n sin allerede, synes ukene går så vanvittig fort for tiden, lurer på hvor all tiden blir av [:o][:)]

Så god matpakke Mina får med seg da [:D] Og svømming er jo et KJEMPE bra tilbud, det er flott [:)][:)]

Ha en flott flott da alle supre damer [:D]

Mårnings!

her er det en trøtt morgen. mari sliter med tenner og skrek og var urolig helt til 02.30 i natt. Litt hardt å stå opp 06.30 synes jeg. Men jeg kom meg da opp.

I dag skal både jeg og Mari til legen. Vi må sjekke ut magen til Mari, for hun sliter veldig med hard mage til tross for masse tiltak. Og i tillegg går hun ikke skikkelig opp i vekt. Så da må vi henvises videre. kryss fingrene for at legen ikke krangler på dette. jeg skal på stoffskiftesjekk igjen...håper det nå funker litt mer normalt. Spent merker jeg

Ellers tror jeg blir en slapp dag. Vi er slitne etter natta, så orker ikke noen krumpspring i ettermiddag. i tillegg er det grått og kjedelig ute.

Så bra at Mina får svømming, Oslojente...det høres deilig ut.

God oppvåkning i dag da, råsa! Koselig med blide barn!

Er hjemme med barna i dag, var på kurs i oslo i går, tok nattoget ned, og kveldstoget hjem, så var ikke hjemme før tolv i går kveld. Sliten ja[&:] Men koselig å være sammen med gullungene igjen, utrolig hvor jeg savner de bare jeg er borte fra de bittelitt... (nå føltes det jo lengre for meg siden jeg var borte natta og da)

Vi skal på biblioteket og butikken etterpå, ellers skal vi bare ta det med ro håper jeg[:D]

God formiddag.

Sovet sånn passe i natt, har hatt Marcus oppå ryggen i natt. Marcus er levert i bhg, jeg har fri i dag og masse planer, skal snart spise og dra i banken og ta ut penger.

Dundrende huepine i dag.

Morn morn.
Nå skulle jeg egentlig vært på vei til skolen for å gå på forelesning, men jeg kjenner ingen plasser at jeg klarer å sitte en hel dag igjen. Bekkenet krangler over å måtte sitte på de dårlige benkene så lenge, gårdagen ble avsluttet med migrene og jeg begynner å bli forkjøla[:@][:'(][:@] Typisk når dagene fram til vi reiser til Kreta er fullpakket! Dessuten var han forelesern utrolig dyktig, selv det kjedelige stoffet ble interessant!

Planen er derfor å sette seg ned å lese videre på pensum, rydde ferdig på badet og kjøkkenet (heldigvis bare småting igjen, som å tømme oppvaskmaskinen og fylle i og sånt) lage middag til de andre kommer hjem og så kommer mamma i ettermiddag med pakkene fra henne og søstra mi som snuppa skal få. Hun skal få de før vi drar på ferie så da blir det minifeiring i dag[:)] Så skal hun få gaven fra oss og (kamera) så jeg er litt spent på om hun fortsatt ønsker seg det eller ikke. Etter hun fikk et Hello Kitty "kamera" av nabojenta (sånn med små drops inni) er det visst glemt at hun ønsker seg kamera til bursdagen[8|]

Så bra at Mina får svømming, det er jo kjempetrening og ikke minst gøy![:D]

Da var det formiddag her allerede.....Det blåser og regner - og er skikkelig surt. For første gang på flere måneder er varmepumpa tatt i bruk - det er høst i lufta[&:]

Lite planer annet enn jobb - og i kveld er det korpsstart for guttungen, så da er både han og mannen ute av huset noen timer.

Merker at jeg er trøtt og venter vel på en viss "tante"[8D]

Jeg skal prøve noe nytt idag:  Å ta det med ro! [8D] Kanskje det blir fødsel av det?

Bertine og jeg tuslet til bhg, det er så deilig! Vi skravler og koser oss..[:)]

Jeg skal bare strikke og slappe av idag, og legge klærne til lillebror på plass i kommoden..

I ettermiddag kommer svigermor på besøk, det blir nok stas for lillesnupp tenker jeg! Og litt slitsomt og masete for meg, men jeg overlever vel..[8D][:D]

Middag idag blir wok med svinekjøtt..

Så er middagen fortært og jeg unner meg ti minutter på sofaen med en kaffekopp. Johanna sitter og ser snøhvit mens lillebror leker med klosser. Jeg er jo gressenke i dag - G ble operert i formiddag og blir over natten i Ålesund... så da ble det litt småstressende å være tilbake i jobb for første gang - så August hadde sin første hele dag i barnehagen mens jeg jobbet, og etter jobb ble det å løpe gjennom butikken for å handle mat før jeg dro og plukket opp ungene. Tenkte at jeg er glad ikke hver dag er sånn, men hadde det vært det - og blir de det - så får man rutiner på det som alt annet.

I kveld håper jeg ungene legger seg greit, så skal jeg innta stabilt sideleie på sofaen før jeg tar tidlig kvelden. De ringte meg i ettermiddag angående intervjuet mitt og ville fremskynde det fra tolv til halv ni i morgen, så jeg må tidlig ut av huset i morgen også. Det skal vel gå greit.

Hadde tidligvakt i dag også! Kjenner det tar på å ha flere av dem på rappen. Både små og store må vekkes, og når man ikke har sovet så mye natten da blir det ekstra tøft! Merker også at jeg tok med meg noe hjem fra institusjonen på mandag! Brygger på noe usj.. uggen i hals og kald i kroppen. Meeeen men! Det går seg til! Er jo snart helg![:D]

Vi har spist middag i bhg i dag så Solveig var ikke giret på middag da vi kom hjem. Kjøpte bare noe til mannen som han kan ha senere.

Ellers må jeg si at jeg STORtrives på jobb!!! Knallkjekt![:D]

I dag var det 3. tidligvakta på 3 dager.. Det syns jeg er litt tungt.. Så jeg er av de som syns det er helt greit å jobbe turnus.. [:)] Deilig med en ettermiddagsvakt innimellom!
Ellers så har vi gjort lite.. Bakte bananmuffins til kvelds, og de falt i smak gitt.. [:D] Tror ungene spiste 3 hver.. Så da blir det nok litt bananmuffins i nista i morgen.. [8D] Ungene her og er brødleie.. Skal prøve meg på müslimuffins en annen kveld..

ORIGINAL: Almyrida81

I dag var det 3. tidligvakta på 3 dager.. Det syns jeg er litt tungt.. Så jeg er av de som syns det er helt greit å jobbe turnus.. [:)] Deilig med en ettermiddagsvakt innimellom!
Ellers så har vi gjort lite.. Bakte bananmuffins til kvelds, og de falt i smak gitt.. [:D] Tror ungene spiste 3 hver.. Så da blir det nok litt bananmuffins i nista i morgen.. [8D] Ungene her og er brødleie.. Skal prøve meg på müslimuffins en annen kveld..

oppskrift?[:D]

Back
Topp