Onsdag

lenemor

Forumet er livet
Her startet dagen ti på halv seks - det er merkelig hvor mye lettere det er å stå opp når klokka heter noe med seks enn noe med fem... kvart over fem er jo morgenen enda.

I dag skal jeg ut og handle bryllupsdagsgave til G, og så skal jeg nyte siste dagen med mamma - hun reiser i kveld. Har vært koselig å ha besøk av henne en uke

Ellers ingen planer for dagen - håper det blir fint vær så vi får være ute.

Hva gjør dere i dag da?

Gratulerer med bryllupsdagen, Lenemor [:D] Håper  dere får en flott dag [:D]

Her startet dagen litt før seks, men vi lå og koste litt før vi stod opp da... (løfter Alannah over til oss, og Raphael ligger på mystisk vis mellom oss når vi våkner [8D])

I dag skal Raphael reise sammen med mormor til Karmøy... og være der alene en uke [&:] Kommer til å savne han supermye, er ikke vant til å være uten han [:)] Men han kommer jo til å kose seg, og vi kan kose med Alannah...

Jaja, ha en fin dag[:D]

I nat var det plutselig en Gustav i sengen. Men han fikk nå ligge der. Malte sov hele natten uten en lyd og da jeg kom inn til ham i morges sto han og danset i senga. Glad og blid.

Så her går det ganske bra altså. (men natt-pupp avvenningen tok 2 uker med skrik og skrål og veldig sure miner, så vi har virkelig fortjent netter som denne)

Gratulerer med bryllupsdag Lenemor!

Ja, klokka 6 er ei fin tid å våkne på NOTT[X(] Her var det noen som ropte "MOR" og dro meg utav søvnen. Lå å tulla en times tid men så var det opp. Storesøster har "vett" til å sove lenger og storebror er på overnatting. Frokosten er fortært og nå er det en rolig dag som venter. Er ikke helt toppers i kroppen kjenner jeg.

Har null planer for dagen - blir bare litt smårydding her og der og ellers avslapping tenker jeg.

Ha en fin dag - og kos deg på bryllupsdagen, lenemor![:)]

Jeg skal prøve å begynne å virke etterhvert tenkte jeg..... [8D]
Jeg sov så utrolig godt da Linnea kom inn å vekte meg da
klokka var nesten 8 idag. Og da ho var kjørt i bhg og jeg hadde
fortært frokosten min, da duppet jeg av i stolen her [&:][;)]
Så nå må jeg snart komme i gang. Jeg skal støvsuge og vaske
tøy iallefall. Det er sand all over her [:'(]
Og idag er det deilig gjøre-reint-vær: overskyet og deilig temp [:D]

Og etter at jeg har hentet Linnea i bhg, ja da skal vi på kino og
se "Shrek 4" [:D] Vi skal dit med søss og typen som låner begge nevøene
våre fra andre søss. Dette har vi gleda oss til og snakka om lenge, så
det skal bli morro [:D]

Her var det morgen kl 6.30! Men det går greit for Aslak har sovet i egen seng i natt! Han ble skylt ganske godt i nese og ører i går så han har hatt en grei nok natt.

Vi har vert på Oljemuseet i dag! knallkjekt! Nå er det slapp off på sofaen for store og små!

Aslak virker febersyk.. så det er spørs om vi ikke må hente ut Ery-max likevel!

Back
Topp