Onsdag!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter!!!

Her er det SOL og blå himmel[:D][:D] Mina valgte kjole idag med en gang hun så at det var sol ute[;)]

Morgningen startet litt tidelig synes nå jeg da, men men.. Hun kom inn litt over 0600, men driver å bæsjer ofte morgen[&:] Men viser tydelig hver morgen at hun har bæsja i bleia si, men jeg har skjønt at hun prøver å "lure" meg litt. For det er ikke alltid at hun har bæsja. Jeg bruker å få ligge litt, mens hun leker. Men har vel skjønt at at jeg står opp om hun har bæsja[8D] Lille luringen[;)]

Nå skal vi på vei til barnehagen..

Ellers blir det lesing til RLE eksamen.. og det er såååååå kjedelig[:'(]

Ha en fin dag[:)]

Lure Mina - de vet hvordan de skal få oss opp ja! Her står Johanna opp 5-20 minutter etter at hun har lagt seg om kvelden hun, for å bæsje altså.... hun har nok forstått at det får hun ikke kjeft for - for ingen andre grunner for å stå opp etter leggetid er akseptert

Jeg fikk forresten sove lenge i dag - August våkna ikke før halv sju!!! Da var jeg så i ørska at jeg måtte se på mobilen hvilken dag det var, jeg kunne ikk ehuske om det var helg eller uke [&:]

Nå er mann og datter reist, August ligger på gulvet og spiller maracas, så jeg skal vel ut og smøre meg ei skive. Knallvær her i dag også, så vi må vel finne på noe ute - jeg tror jeg skal ned på posten og sende en pakke itl mamma'n min, og de tusjene til hun på generell. Og så har jeg en bok som venter på meg på biblioteket som jeg gleder meg veldig til å lese (ikke like fristende med RLE forstår jeg)

Johanna er også ganske lur må jeg si[:D] Har en venninne som også har en datter som bæsjer etter leggetid[;)]
Tror faktisk det skal MYE til å bli mer kjedelig enn RLE assa[8D][:-]
Så deilig at August sov til halv 7. Du måtte være rimelig i ørska siden du ikke viste hvilken dag eller uke det var[8D]. Godt med søvn og det er IKKE oppskytt!!

Solveig har hatt første natt i bare truse uten bleie!! Hun var kjempestolt i dag morges! Måtte ringe faren og fortelle det.. han visste om det da.. men han var jo ikke hjemme da hun stod opp [8D][:D] De ansatte i butikken fikk også vite om den store bragden!

Selv er jeg imponert.. hun gikk fra å ha bleier fulle av tiss om morgenen til å ikke tisse i det hele tatt.

Til middag skal vi ha kyllingfilet med smøreost og bacon, det blir ris og brokkoli ved siden av

I dag var jeg oppe kl 5 for å kjøre en kamerat til Gardermoen, da han skal i begravelse i Finnmark - så nav også vært hos ei venninne!! Snart skal jeg hjem til min kjære mor på middag [8D][:D]

God dag, damer! Her har dagen gått fort. Mari vekket meg i nitiden, og så koste vi oss litt med frokost og lek. Og når hun sov så så jeg på en del jeg hadde tatt opp på Get-boksen. Deretter gikk vi med en nabo og sønnen hennes ned til kaféen nede ved butikken, og der spiste vi lunsj. Det var koselig. Og så fikk vi en gåtur og litt luft.

Nå venter jeg på at Maja skal komme hjem fra barnehagen. En nabo tar henne med. Og så skal vi spise middag og stelle litt alene her. M jobber og så skal han rett på trening. Så det er bare oss jentene her!

Ønsker dere en fin onsdag, alle sammen

Klem

Back
Topp