Onsdag!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen damer!!

Her var det morgning kl 0600 i følge Mina, men hun lekte litt så jeg fikk ligge litt til[;)] Så stod vi opp og spiste frokost. Nå ser Mina Post mann Pat på tv og er veldig engasjert[:)]

Nå skal vi straks på vei til barnehagen. Her er det SOL og blå himmel[:D]

Kl 1030 kommer det en dame her fra Bv for å hente litt arve klær som Mina har brukt[:)] Har en stor søppelsekk full og bra at det kommer til nytte hos noen andre[:)] Spesielt når de slet litt økonomisk[:)] Da er det litt ekstra koselig å gi det fra seg synes jeg!!

Idag må jeg få vasket og ryddet litt, siden det er fri i morgen + planleggingsdag på fredag og så er det helg. Får besøk av mamma til lørdagen[:)]

Ha en fin dag[:)]

God morgen!

Her har jeg og snuppa en etterlengtet fridag. Det ordnet seg slik at jeg jobbet hel dag igår og fri idag - noe som passer utmerket i og med at barnehagen er stengt idag. Vi skal kose oss idag - gå på cafe med mormor og nyte at lønna endelig har kommet inn på kontoen[:D]

Formen er ikke helt på topp - dårlig søvn de siste dagene og uggen i kropp og hals, men nå satser jeg på at jeg kommer meg på disse dagene. Nå er det jo fri til tirsdag heldigvis.

Som sagt så skal vi bare kose oss idag - og så muligens klarer jeg å komme meg tidlig i seng for å ta igjen litt søvn.

Ha en flotters dag, alle sammen[:)]

Onsdag.. og tenk dere! Det er 17 mai i dag!!!![:D][:D][:D] 
Bhg til Solveig skal ha pl.dag på fredag.. så i dag skulle de ha feiring av 17 mai i barnehagen! Hun var så stolt da hun gikk i dag. Kjempefornøyd med å endelig få ta med seg flagget! [:D]

Jeg og Aslak har ryddet på vaskerommet. DET trengtes! Nå har han et prosjekt her.. det innebærer gåbilen! MEGET hendig sak forstår dere! Man kan kjøre på den.. bil er jo knall! OG ikke minst så kan man stå på den for å rekke opp til ting som f.eks vedovnen og TV`en![8D] Travelt ja![:D]

Senerer i dag skal jeg gå tur med Aslak og trene! Tror ikke jeg skal sove så mye i dag. Jeg og Solveig skal på kvadrat for å kjøpe bursdagsgave til pappa. Han har bursdag på fredag!

Ellers lurer jeg på om dere kan anbefale meg en GOD håndkrem!!! Har så sykt tørre hender.. og føler ikke at jeg har funnet den perfekte kremen enda![&:]

Hei på dere.
Så snill du er da oslojente. Kjekt at klærna kommer til nytte.
Elimor så trasig da. Får håpe du får slappet av litt nå når det er fridager. Ikke godt å gå og være redusert. Dere får kose dere på fridagen.
Jeg skal lese litt nå. Har nettopp kjørt Kristoffer i barnehagen. Dem skulle øve seg på å gå i tog i dag. Han hadde ikke noe særlig lyst da men ba meg om å gå hjem likevel[:D]
Blir ikke enig med meg selv om hva vi skal ha til middag i dag. Får finne noe lettvint. Jobb i kveld og så er det fri dag i morra. Hurra. Det ser jeg frem til. Kanskje jeg kan få plantet de stakkars stemors blomstrene som ligger ut i garasja å venta på meg. Hadde gjort seg med litt mer enn 4 grader også. I dag er det sol og fint men ser det kommer noen veldig veldig mørke skyer og det har begynt å blåse.
Ha en super fin dag damer.

ORIGINAL: Actrine

Onsdag.. og tenk dere! Det er 17 mai i dag!!!![:D][:D][:D] 
Bhg til Solveig skal ha pl.dag på fredag.. så i dag skulle de ha feiring av 17 mai i barnehagen! Hun var så stolt da hun gikk i dag. Kjempefornøyd med å endelig få ta med seg flagget! [:D]

Jeg og Aslak har ryddet på vaskerommet. DET trengtes! Nå har han et prosjekt her.. det innebærer gåbilen! MEGET hendig sak forstår dere! Man kan kjøre på den.. bil er jo knall! OG ikke minst så kan man stå på den for å rekke opp til ting som f.eks vedovnen og TV`en![8D] Travelt ja![:D]

Senerer i dag skal jeg gå tur med Aslak og trene! Tror ikke jeg skal sove så mye i dag. Jeg og Solveig skal på kvadrat for å kjøpe bursdagsgave til pappa. Han har bursdag på fredag!

Ellers lurer jeg på om dere kan anbefale meg en GOD håndkrem!!! Har så sykt tørre hender.. og føler ikke at jeg har funnet den perfekte kremen enda![&:]

Har du prøvd Decubal sine kremer? Jeg har falt helt for den serien. Å jeg har problem hud delux. Men de virker faktisk på meg.[:)]

Da har jeg vært på dagens tur i skogen.. HERLIG start på dagen! Nå skal jeg i dusjen og så spise frokost og så betale regninger.. [8D] Åsså skal jeg tilbake til ho vokse-dama i dag og ta runde nr 2.. SPENT! Jeg syns det har komt SÅ lite hår tilbake på leggene at det er helt utrooolig.. Deilig!
Ellers så skinner sola i vinduskarmen og det er varmt og deilig! 14 grader jo! [:D] Så skal man jo selvfølgelig på jobb i kveld da.. Men men.. Fri på fredag da.. Og i morgen er det jo 133% ekstra betaling siden det er helligdag.. [:D]

Så praktisk at det er noen som fikser hårete legger for deg almyrida!! [:D]

Decobal.. er det den med rødt på??? Må se etter den! [:D]-*

god morgen!

nå er vi oppe her, og har levert malin i bhg.. der skal de egentlig ha 17maifeiring på fredag.. men.. så ringte mamma i går, og lurte på om hun kunne ha henne noen dager.. så da blir det langhelg på snuppa fra og med i morgen i stedet.. deilig det![:)] iallfall for oss![:D]og tror nok malin også syns det blir helt topp å være med mormor.. [:D]

pønsker litt på hva vi kan ha til middag i dag.. kommer meg ikke i fryseren for det ligger fullt av tunge ting oppå den.. [:@] han hobbysnekkeren jeg har i hus har liksom brukt fryseren som avlastningsbord..[8D]

men nå har jeg fått i meg en skive med roastbeef.. og julie spiser litt lunsj.... så tror jeg faktisk hun skal få legge seg å sove litt snart, for hun er sykt trøtt.. ane rikke når hun våknet i dag, for malin stod der inne og lekte i 7 tida... så mulig julie våknet lenge før det.. aner ikke![:)]trøtt er hun iallfall![:)]

ellers skal vi ikke stort i dag.. vaske litt mere klær.. skifte på sengene... tok malin sin i går.. så nå gjenstår resten av huset.. og kanskje jeg klarer å lure med meg naboen for å trene etterpå..

actrine: av håndkremer er jeg fan av et tretrinnsett til mary kay.. og aco sin krem.. apoteket.. [:)]husker ikke hva mer den heter[:)]

Jippi - jeg har pc igjen - min geniale mann har klart å reparere den etter en hel ettermiddag med sukking, trykking, stønning, av og på med maskina, telefonkonferanse med kompis i Oslo og mer trykking... og alt er der, alt virker, og jeg er superlykkelig (så for meg tusenlappene fly for å fikse dette)

Nå skulle jeg ønske han klarte å fikse alarmsystemet vårt også, for plutselig gikk alarmen - igjen... og nok en gang sier den at det brenner i kjelleren vår [:@]. Nå har vi hatt G4S her ørten ganger for å se på sensoren, den har blitt skiftet ut, og sist skiftet de ut hele hovedkortet i selve alarmsentralen også... men nå "brenner" det altså igjen.

I dag skal vi en tur ned i Volda og ordne noen småting - bytte skoene til Johanna som jeg ikke rakk i går, kjøpe litt blomster til å ha på trappa, litt mat til resten av uka (det jeg ikke fikk handlet i går), og så har jeg ingen planer for resten av dagen...

Back
Topp