Onsdag!

lenemor

Forumet er livet
Vi er halvveis gjennom uka, og enda vet vi ikke om vi får reise på ferie til helgen... merker at det stresser meg bittelitt - normalt ville jeg ha pakket halvferdig på dette tidspunktet, men nå tør jeg ikke å "jinxe" hele greia

Har trent, men August drev og satt seg fast under vogga og i dørkarmen, og så måtte jeg dra han løs noen ganger før jeg hentet frem babygymmen så det ble noen avbrytelser.

I dag er det strålende vær ute, så jeg skal huske å smøre meg med solkrem - det gjorde jeg ikke i går, og det kunne man se. Jeg skal få vasket badene i dag også - og det skal jeg gjøre med treningstøyet på, for sist gjorde jeg det med vanlige klær, og jeg bruker den vanish-sprayen med klor i, så nå har jeg fått bleket flekk på en bukse og tre flekker på en genser [:'(]

Først er det bleieskift, grøt og ut i vogna med lillebror - og litt frokost på meg

Her er jeg så vidt innom jobben. Skal på prostekaffe kl 9 og så skal jeg krangle meg til 10% rabatt på MBT-skoene jeg kjøpte for en uke siden som nå selges med rabatt[:@]

Og så skal jeg hjem og passe Malte som hadde feber og sånn krupp-aktig bjeffe-hoste i natt og så kan mannen få dra på jobb. Jepp. Syke-barn stafetten går sin gang![8D]

Nåja. Skal også ha konfirmanter i kveld. Så blir bra med jobb på meg idag uansett.

Da var ungene avlevert i barnehagen, og jeg har spist frokost.. Tenker å dra med meg sambo til fjells i dag..! Men vet bare ikke hvilken tur vi skal ta.. [8D] Om man skal ta den lange turen eller den litt kortere.. Jeje.. Han får få spise litt først.. [:D]

Ellers så er det jobb kl 14..
Og i går hadde vi jo forhandlingsturnusmøte.. Vi ønsker oss en turnus, så må man forhandle om vaktene da.. Og da endte det opp med at vi som har små barn måtte gå på 17.mai.. Jeg skal nå gå kveld da, men de som ikke kunne gå den dagen, MÅTTE være hjemme med barna.. Ehm.. De er 18 år liksom.. WHAT? Haha.. [:D] Men men.. Ikke bare det, men jeg skal jobbe hele helga på forhånd, plus shelga før der igjen.. Ønsketurnus-my-ass.. Det er alltid vi samme som bytter vakter.. Blæh! Tror jeg skal ta det opp på møtet i dag..
Ikke bare det, men vi får jo besøk av foreldra til sambo.. Jeje.. Sånn er det jo med ugunstige arbeidstider.. [:D] Godt betalt i det minste.. [8D]

Her er Mina levert i bhg og jeg venter på at eggene min skal bli ferdig, så blir det frokost på meg[;)] Her snør det + sol, så det skifter veldig.. [&:]

Mina er blitt forkjøla IGJEN, men det begynner jeg vel å bli vandt til[:-] Det går 3 uker mellom hver runde BLÆ[&o] Men hun var i hvertfall i form, så i bhg med henne[8D] Natta gikk overraskende bra trosalt til mye snørr. Godt var det[:)]

Her er det bachelorskriving som står for tur..

ORIGINAL: Almyrida81

Da var ungene avlevert i barnehagen, og jeg har spist frokost.. Tenker å dra med meg sambo til fjells i dag..! Men vet bare ikke hvilken tur vi skal ta.. [8D] Om man skal ta den lange turen eller den litt kortere.. Jeje.. Han får få spise litt først.. [:D]

Ellers så er det jobb kl 14..
Og i går hadde vi jo forhandlingsturnusmøte.. Vi ønsker oss en turnus, så må man forhandle om vaktene da.. Og da endte det opp med at vi som har små barn måtte gå på 17.mai.. Jeg skal nå gå kveld da, men de som ikke kunne gå den dagen, MÅTTE være hjemme med barna.. Ehm.. De er 18 år liksom.. WHAT? Haha.. [:D] Men men.. Ikke bare det, men jeg skal jobbe hele helga på forhånd, plus shelga før der igjen.. Ønsketurnus-my-ass.. Det er alltid vi samme som bytter vakter.. Blæh! Tror jeg skal ta det opp på møtet i dag..
Ikke bare det, men vi får jo besøk av foreldra til sambo.. Jeje.. Sånn er det jo med ugunstige arbeidstider.. [:D] Godt betalt i det minste.. [8D]

Synes det hørtes rart ut jeg at mødre med barn på 18 år IKKE kunne jobbe dagen[8|]??!! Det er ønsketurnus- my ass ja[:@] Håper det ordner seg for deg. Stå på og si i fra!! Heier på deg[;)]

god morgen.. eller god formiddag er jo mer riktig betegnelse nå..

jeg har omsider klart å komme meg inn på forumet... det krangler veldig for tida.. men jeg tror det er pcen min som synger på siste verset.. kanskje jeg må ha ny??[8D][:D]

nå har jeg akkurat spist litt frokost, og skal snart gå i gang med å vaske vinduene her.. har kjøpt meg vindussystemet til
når morten kommer hjem tror jeg han skal trene, men jeg skal skvise inn en sykkeltur selv etterpå.. sykkelen min er så herlig å sykle på.. så må nok det..må trene opp kondisen til jeg skal bli med en venninne rundt omkring på sykling.. tror hun har ganske god kondis.. for hun tar slike 3milsturer.. jeg blir knekt bare jeg hører lengden foreløpig[:D]

I dag skal jeg hente de fantastiske barna mine i barnehagen, så skal de være hos meg en uke, og det blir fantastiiisk! Har savnet de så utrolig mye i helgen, og etter helga - helt utrolig! Men kost meg veldig likevel da [:D] Vet at Leah gleder seg stort til at jeg kommer å henter dem, så det er ingenting som er bedre enn det [:D]

Er tilbake fra fjelltur sammen med kjæresten min.. Og det var kjempekoselig! Litt slitsomt var det jo selvfølgelig, men det betyr at det er god trim! [:D]

God kveld.
Marcus og jeg har vært på farta i hele dag, vi har vært i Oslo med ei venninne og kost oss og shoppet litt, ble ikke så mye shopping på meg siden jeg ikke hadde så mye penger med meg.
Marcus sovnet fort i kveld, sliten gutt. Jeg er helt ferdig, skal ta tidlig kvelden trur jeg

Puh, nok en dag er straks over. I morgen er det møte med fagorganisasjonen min vedrørende arbeidssituasjonen min, det kan bli spennende.... Nå sitter jeg og sløver foran tv, og skriver litt på pakkelista vår innimellom. Bare tre dager til vi kanskje drar...

Vi har besøkt en venninne av mamma! Hun hadde invitert ungene på mating av koppelam!! Aslak var i himmelen og Solveig storkoste seg!!

Vi har hatt fisk til middag i dag!! Ellers så håper jeg at natten blir rolig.. men det er vel å håpe for mye [8D]

Back
Topp