Onsdag

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Sovet lite i natt, Marcus har vært litt urolig, våknet halv åtte i dag.

I dag skal vi te Sverige å handle litt med mamma, eneste dagen vi kan handle er i dag.

Ha en fin dag jenter.

Har vært oppe og mata et par ganger i natt, men det er greit - verre med den snorkinga i nabosenga altså [8D]

I dag skal vi ut og gjøre den siste påskehandelen, og så skal vi innom studio til venninnen min og ta passbilder av ungene så jeg kan dra og søke om pass til dem neste uke. Etter shoppingen drar vi og leverer Johanna hos søsteren til G - der skal hun overnatte hos kusinen sin til i morgen. Kusinen er ett år eldre, og de har det så gøy sammen - men jeg er redd svigerinnen min får en jobb i kveld/natt med de to fnisefrøknene altså.

I kveld skal vi gjøre ingenting - nyte at vi har halvveis barnefri - August sovner jo i åttetiden så vi får nok kost oss med både ost og kjeks og litt vin tenker jeg

God onsdag:-)
Sitter å jobber og k er snart ferdig med kjøkkenet våres jippi, var på Ikea å kjøpte benkeplater i går
Chr er på påskeferie hos Bestemoren sin, skal hente han i kveld.Så da blir det nok live i heimen igjen.
Ellers ingen store planer i dagen , enn å handle inn litt mat.

Lenemor. kos dere i kveld, ost og vin hørtes godt ut.
Superberta: god ferie, kos dere masse.
Anjalef: kos deg med shoping i sverige

hei hei!!

i dag har vi fri, og skal bare kose oss.. skal nok ut i regnet litt og sykle litt tenker jeg, malin har fått helt dilla..

nå skal vi kose oss med ciabatta til lunsj, mens m er på butikken.. Malin sov uten bleie i natt, uten uhell.. herlig altså!! [:)] [:)] så skal jeg få ryddet litt i klær etc oppe her.. julie vokser så fort.. såå må finne frem neste klesstørrelse og parkere 74 for godt.. [:)] 

ORIGINAL: Trillemor82

hei hei!!

i dag har vi fri, og skal bare kose oss.. skal nok ut i regnet litt og sykle litt tenker jeg, malin har fått helt dilla..

nå skal vi kose oss med ciabatta til lunsj, mens m er på butikken.. Malin sov uten bleie i natt, uten uhell.. herlig altså!! [:)] [:)] så skal jeg få ryddet litt i klær etc oppe her.. julie vokser så fort.. såå må finne frem neste klesstørrelse og parkere 74 for godt.. [:)] 

Flinke Malin - snart er dere helt ferdige med bleier på henne!!

Og Julie vokser, men vi tar dere snart igjen - jeg byttet ut alt 62 med 68 i går... får se hvor lenge det varer

Hallo damer

vi er i trondheim hos pappa, men vi har huset for oss selv, for både han og dama hans er på jobb i fjellet. Dette har vært en utrolig slitsom dag. Den begynte bra der Frida og jeg spiste og lekte. Så våknet Maja og vi ga henne et bad i kjøkkenvasken og ga henne en flaske melk etterpå. Så begynte kaoset. Vi skulle handle på obsen var planen. Frida og jeg skulle gå inn mens Maja og mannen skulle fylle bensin før de kom etter. Vi kom inn og det var stappfullt med folk, så fullt at jeg bestemte meg for at å handle der giddet jeg ikke. Vi stilte oss opp for å vente på mannen for å dra på en mindre butikk. Vel, vi fant ikke hverandre og jeg har veldig vondt i bekkenet nå som tr er på besøk. Jeg fikk dem til å rope han opp i informasjonen to ganger, til å ringe han tre ganger. Vi så han en gang og løp etter han, men borte var har. Det tok over en time før vi fant hverandre!! Da var Frida og jeg kjempe lei oss og alle fryktelig slitne. Vi har fortsatt ikke handlet... Vi bare dro hjem. Mannen skal handle senere. Jeg tror vi skal besøke broren min og dama senere.

God påske alle sammen!

God kveld.

Hatt en koselig shopping med mamma og Marcus, ble litt mye mas på begge to (sliten i huet i kveld ja), det var stappa med folk på Nordby senteret, vi handlet det vi skulle ha der, så te neste butikk, hvor Marcus ble blå på leppene og henda sine, også i neste hvor mamma skulle ha godteri og røyk, Marcus maste om det ene og det andre.

Og for å toppe det hele så sovnet han i bilen på veien hjem, så han sovet altfor sent i kveld.

Nå skal jeg slappe av litt alene før jeg tar kvelden.

Back
Topp