onsdag, tralalalala...

Trillemor82

Forumet er livet
det er onsdag.. og begge jentene her er hjemme! hipp hurra! for en god timing! nå når sovingen er som dårligst! men............. nå har de gått på selvstyr en times tid.. mens jegs ov.. og etter det tok jeg sannelig en dusj også...

m har en skikkelig hes stemme.. kunne sikkert vært i bhg.. men hun hoster noe stygt også... og j vil jeg bare holde hjemme nå for å kanskje bli kvitt den dritten som har satt seg i kroppen hennes.. er jo andre runde med antibiotika bare i november.
¨nå skal vi snart komme oss på butikken.. så får vi tida til å gå litt... kjenner at jeg ikke har mest energi til å finne på ting med dem.. men vi må også en tur på posten.. ligger en bokpakke der.. så kanskje vi kan kose oss med en ny bok.. hadde egentlig tenkt at det skulle være en adventspakke.. men... nå tror jeg heller vi skal satse på at vi bruker den i dag!

hva skal dere i dag da damer?

Hei og hopp i dag har jeg vært på sk hos jm
Alt var bra bortsett fra en slitten mamma og utslag på ket på urinprøven. Likte ikke helt det.
Noen andre som har hatt det her inne?
I dag blir det en slapp dag på sofaen,

Onsdag og off to kor om et øyeblikk. Jobber og det går ganske bra. Men kom hjem til en smådprimert mann som lengter tilbake til Danmark og var lei seg for at ungene snakker norsk. Vet ikke helt hva jeg skal si. For jeg tror ikke noe på det. Tror han småkjeder seg hjemme og så er vintermørket ikke bra for ham. Hadde vært kjekt om jeg kunne smuglet litt lykkepiller i ham..... Ikke lenge til vi får danmarksbesøk og to- fre neste uke skal han på kurs i Oslo. Da blir det litt luft, faglig påfyll og dernest besøk fra dl og jul. Da bør det bli bedre!

Sånn har jeg det innimellom også, Olive, selv om jeg egentlig ikke vil flytte tilbake til Oslo kan jeg lengte meg syk, savne familie, venner, de travle gatene, bråket, kinoene, teatrene, butikene, og alt det som hører byen til... det går over igjen!

Det er forresten torsdag her nå - jeg kom meg ikke inn her i går... HÅper ungene dine er bedre trillemor, så du kan ha huset for deg selv litt - du trenger hvilen!

Tror jeg kanskje hadde noe grums i en av mine urinprøver, men leverte en ny og den var helt fin...

Back
Topp