Onsdag-torsdag (terminkrig status)

MTDC

Forumet er livet
VIP
26004 innlegg kl 12 på onsdag.. Tror vi skal prøve å få til minst 1000 innlegg for å komme på topp tre i dag.. Hvem er med? :)

Jeg skal ihvertfall gjøre mitt i dag for å bidra, men bør vel ha med meg minst en person til så det teller med.. Monologer er så kjedelige;)

Hjelpes, det hørtes mye ut! Men vi får bare henge i om det skal bli håp om premie;)

Da må det kjøres på.. Jeg skal gjøre mitt, men kroppen krever litt søvn sånn snarest. så er jeg klàr =)

Hjelpes, det hørtes mye ut! Men vi får bare henge i om det skal bli håp om premie;)
Med tanke på at topp 2 har hatt over 1000 innlegg de dagene det har holdt med 100, må vi nok greie det;) Men om dere vil kan jeg legge ut oppdateringer etterhvert som vi når hver hele 100 eller noe? Så ser vi hvor fort vi får fremgang og kanskje blir vi så giret at vi greier enda flere:)

Da må det kjøres på.. Jeg skal gjøre mitt, men kroppen krever litt søvn sånn snarest. så er jeg klàr =)
Du skal få lov til å sove litt;) Jeg kan skravle for oss begge noen timer;) Sov godt :)

ja, og så teller det visst ikke at en person skriver flere ganger i samme innlegg
I know;) Litt kjedelig, men så lenge vi er flere som skravler så teller jo alle innlegg:)

26 nye innlegg kl 13, må nok skrive mer om man skal nå 1000 innlegg;)

Vi må jo minst firedoble antall innlegg i døgnet, sikkert mer også. Gjetter på at vi må mye høyere enn 1000 innlegg..

Vi må jo minst firedoble antall innlegg i døgnet, sikkert mer også. Gjetter på at vi må mye høyere enn 1000 innlegg..
Ja, det ser dårlig ut dette.. Greier de 100, men toget for å nå topp tre har nok gått...

Men i en skravletråd svarer en jo flere ganger. Teller bare et innlegg fra hver bruker da? For det blir jo rart... Misforstod jeg?

Men i en skravletråd svarer en jo flere ganger. Teller bare et innlegg fra hver bruker da? For det blir jo rart... Misforstod jeg?
Da misforstod du;) Er to på rad som ikke teller.. Du kan ikke skrive 5 innlegg på rad også teller alle;) Litt usikker på hvordan det blir kontrollert, men er sikkert like greit å følge reglene;)

Ok. Tenkte at det ble litt vanskelig hvertfall. Men vi har jo foreløpig mange fler enn vi pleie da, så litt jobb har vi hvertfall gjort =)

Ok. Tenkte at det ble litt vanskelig hvertfall. Men vi har jo foreløpig mange fler enn vi pleie da, så litt jobb har vi hvertfall gjort =)
Helt klart=) Og kanskje har ikke de ekstra loddene så kjempemye å si heller, er jo alltids mulig at det er en av gruppene uten ekstralodd som stikker av med premien;)

Jepp. Er ikke så opptatt av premisser og sånn jeg, men kjekt med ekstra liv. Krigen motiverer hvertfall meg til å være mer aktiv, og det er vel det som er meningen bak.

Jepp. Er ikke så opptatt av premisser og sånn jeg, men kjekt med ekstra liv. Krigen motiverer hvertfall meg til å være mer aktiv, og det er vel det som er meningen bak.
Ja, det er veldig gøy med all aktiviteten som blir her inne under krigene:) Skulle bare ønske kravet var litt høyere enn 100 innlegg.. Det er jo overkommelig for alle.. Synes det burde ha vært et antall som er mulig, men som man må legge litt ekstra innsats til for å få til.. Men samtidig ikke så høyt at det bare er de 2-3 gruppene med kjempemye aktivitet som har sjanse til å vinne...

Premisser faktisk. Premier mente jeg...

100 var mye lavere enn 500 ja, men greit nok. Hvertfall mange som er med da. Vi er jo litt i risikogruppen nå. Mange som ikke er tilgjengelig og sånn. Er jo fødsler hele tiden.. (Neida, er ikke misunnelig =))

100 var mye lavere enn 500 ja, men greit nok. Hvertfall mange som er med da. Vi er jo litt i risikogruppen nå. Mange som ikke er tilgjengelig og sånn. Er jo fødsler hele tiden.. (Neida, er ikke misunnelig =))

Haha, samme her. Ikke noe misunnelig på de som får føde... Blæh, jeg vil også!

Det skjønte jeg faktisk;) Jeg synes kanskje 300 hadde vært bedre, men kjekt å ha muligheten til å vinne uansett da;) Merker det er MYE mindre aktivitet her enn på februargruppen.. Jeg henger litt begge steder siden jeg har menstermin i januar og ULtermin i februar;)

Back
Topp