Onsdag sa du??????

Bruker763eli

Forumet er livet
Ja - tia flyr jammen fort.

Starten på dagen gikk veldig bra - vi nådde første frokosten i barnehagen (de har grøt fra 8 til 9) og nådde skolen akkurat idet det ringte inn[:)]

Deretter har det vært tannlegebesøk - og han var søren meg ikke noe snill[>:][8D] For han sa nemlig: "dette ser jammen ikke bra ut.....for meg....for her var det jo ingenting å gjøre"[:D] Fikk hjertestans et lite øyeblikk - men så smilte jeg jo selvfølgelig etterpå - tåler en spøk[:D]

Nå er det straks jobb - helt til halv 5 - men det er veldig kjekt å jobbe når man trives så bra blant barn og kollegaer[:)] I kveld blir det foreldremøte i barnehagen.

Hektisk dag med andre ord - men kanskje like greit, for denne dagen er ganske spesiell i og med at det er ett år siden vi tok farvel med min kjære far[&o] Det er så utrolig rart at det er et heeeelt år siden - det føles som om det var igår. Begynner jeg å tenke på alle følelsene og sorgen vi opplevde iløpet av de 12 intense dagene han lå på sykehuset begynner jeg å stortute - så det kan være like greit å ha mye å henge fingrene i.

Ha en fin onsdag, alle sammen[:)]

Sende deg EN STOR KLEM Elimor 

Ja idag er det Sanderprinsen sin bursdag.
Vi skal feire med morfar og konen og tante og onkel, midt oppi feiringen skal jeg på veiing på GR, er såååå spent.

Nå er det tid for å gjøre klar til bursdagsfest [;)][:D]

Ha en nydelig dag alle sammen [:)]

Jeg og er hjemme i dag.. Legen min sykemeldte meg i går.. Var utrolig deilig å få snakket med henne og få luftet alle tankene mine..! Var oppe på jobb og å snakket lenge med sjefen, og hun var helt fantastisk å snakke med.. Jeg er virkelig takknemlig for å ha en så fantastisk sjef!

I dag skal jeg virkelig slappe aaav.. Jeg har ikke tenkt å gjøre NOE i huset, og skal bare kose meg.. Jeg skal kjenne på at jeg gleder meg masse til ungene kommer hjem og at vi skal finne på noe sammen i ettermiddag..

Merker at ting er litt lettere bare med å ha fått luftet meg og fått forståelse fra sjefen og legen min.. Jeg sitter nå her med littegrann dårlig samvittighet ifh til jobb, for det er sinnsykt tungt der nå, men jeg orka ikke late som alt var ok lenger..

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg og er hjemme i dag.. Legen min sykemeldte meg i går.. Var utrolig deilig å få snakket med henne og få luftet alle tankene mine..! Var oppe på jobb og å snakket lenge med sjefen, og hun var helt fantastisk å snakke med.. Jeg er virkelig takknemlig for å ha en så fantastisk sjef!

I dag skal jeg virkelig slappe aaav.. Jeg har ikke tenkt å gjøre NOE i huset, og skal bare kose meg.. Jeg skal kjenne på at jeg gleder meg masse til ungene kommer hjem og at vi skal finne på noe sammen i ettermiddag..

Merker at ting er litt lettere bare med å ha fått luftet meg og fått forståelse fra sjefen og legen min.. Jeg sitter nå her med littegrann dårlig samvittighet ifh til jobb, for det er sinnsykt tungt der nå, men jeg orka ikke late som alt var ok lenger..

Du er heldig som har en slik sjef og godt at legen tok deg på alvor tenker jeg!! Slapp av og kos deg!! Klem

Klemmer sendes både Elimor og Almyrida. Elimor, klart dette er en tøff dag for deg, det kommer det nok alltid til å være - men kanskje blir det litt lettere for hvert år? Og Almyrida - jeg vet så godt hvordan det er å ha dårlig samvittighet for å være sykmeldt, men husk at jobben din har bedre av at du er hjemme og henter deg inn en liten stund, mens de har en vikar med overskudd, og så kan du komme raskere og sterkere tilbake. Konsentrer deg om deg selv og familien din du nå, så går jobben av seg selv

Jeg har vært på jobb i dag jeg også - det er travelt og gøy og spennende.. og slitsomt. I dag er JOhanna og G på dukketeater og ser Ali Baba og de 40 røverne, så vi måtte være ferdig med middag innen kvart over fem om de skulle rekke forestillingen, og når man kommer seg fra jobb ti over fire og må hente i barnehagen, lage middag, og spise så blir det litt stress. Nå har August og jeg vært og handlet middag til i morgen, og en panne med kyllingkjøttboller står og steker - så er de klare til å varmes opp i morgen ettermiddag. Nå merker jeg at jeg er glad jeg ikke skal jobbe 100% permanent!

I kveld blir det sløving på sofaen - det har jeg behov for

Onsdag ja.. puh som tiden flyr!!!

Det er travelt om dagene. Ungene har mange timer på sykehus og ortoptist. Mye å holde styr på [8D] men men håper det blir ei stund til neste gang.

vi fikk svar på ph-registreringen til Aslak! den var negativ.. som da er positiv? burde vert.. legen tror at han har reflux. Så nå går han på gaviscon etter hvert måltid. jepp.. den herlige gugga! Noen som kjenner til den? Hvis det ikke har blitt bedring på to uker, skal han inn og svelge slangen for å se hvor mye spiserøret er skadet. Forhåpentligvis så er det ikke så gale. Han so i egen seng i natt, og det er en stund siden sist.

Solveig skal til Tromsø i helgen sammen med mormor! De skal besøke søsteren min som har flyttet dit med familien sin. Må si at jeg er misunnelig jaaa... Solveig gleder seg masse! [:D]

Back
Topp