Onsdag og vi skravler!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Denne uken synes jeg har vært ganske så langt, og så er vi bare på onsdag idag[:-] Jaja, jeg skal på skolen idag. Har et prosjekt som heter "Arena for utforskning". Så idag kommer barna som skal få utforske arenaen som gruppen min har laget[;)]

Jeg og Mina spiser frokost, så er det på badet og gjøre oss klar. Før vi går til bhg og jeg til skolen etterpå..

Vi skulle egentlig fått pappa og kjæresten hans på middag, men de har slitt med omgangssyke og er visst ikke 100% frisk. Så da utsetter vi det til de er friske, for jeg orker ikke mer sykdom enn jeg MÅ[&:] Det var synd, for hun skal lære meg å strikke genser. Jeg har kjøpt inn alt jeg trenger og var VELDIG keen på å få starte[;)] Men får håpe det ikke er så lenge til de kommer da.

Hva skal dere gjøre idag??[:)] Må si jeg misunder dere litt som er i perm assa[8D]

Har endelig en fridag, og skal kose meg med barna hjemme[:D] Raphael holder endelig på å slutte med bleie , så det er glede i heimen [:D] (vi har holdt på siden i sommer, men har nok gjort ting galt tydeligvis) Nå er det premiering på høyt nivå [:)] Blir rattkjelke og søppelbil når det er helt slutt, rattkjelke skulle han jo få uansett da[8D]

jaja, ellers får vi se hva vi finner på, om det blir kafetur eller om vi bare slenger inne....

Ha en fin dag alle sammen[:D]

Jeg er snart på farten og sitter her med frokosten. Først skal jeg i bekkengruppe, deretter skal jeg til soneterapi. Det blir spennende. Når jeg kommer hjem må jeg få tatt en grundig rydding av huset for det ser ut som om mannen er hjemme alene her. [:'(] I dag er det håp om at det ikke blir regn her.[:)]

God morgen.

Marcus i bhg, han sov te halv åtte i dag og, han trenger å sove litt når han kan.

Ingen planer i dag, bare slappe av og lade opp te helga. Gleder meg te fredag, da skal jeg te Oslo og treffe venninda mi og shoppe noen små ting på IKEA, også skal sambo og jeg på hytte tur med Norsk Folkehjelp, det blir koselig, gleder meg.

Nå er ungene levert i barnehagen, og jeg sitter her og trykker litt på dataen.. Har spist knekkebrød til frokost.. De jeg lagde her i helga.. NAAAAAAM!!! Må lage nye i dag gitt.. De var faktisk de beste knekkebrødene jeg noengang har smakt! Har liksom spist egg og bacom eller egg og kjøttpålegg i flere uker nå, så det var NAIS!
Har nå bare 1,5 kg igjen før jeg har nådd minus 10 kg.. Er så deilig og så motiverende! [:)]

I dag skal jeg ingenting.. Ikke på jobb, ikke vaske hus, ikke rydde.. [:D] Men må vel sette på litt klær, og legge sammen og sånne småting da..

Eller jo, jeg skal dra med meg sambo ut på TUR! Nå er snøen borte, så det er ingen unnskyldning.. [:D]

Jeg startet dagen med å farge håret mitt jeg - det ble fint synes jeg - deilig med rødt hår igjen!

Har nettopp løpt håpefullt ut i posten for å se om pakka mi hadde kommet i dag, men nei, ikke i dag heller... nå må den da komme snart? [&o]

Har ingen planer for dagen, men det er kjempefint vær, så jeg tror jeg må ut på tur... nyte solen og snøsmeltingen - Jippiii, det er VÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!  [:D]

I dag har jeg vert på jobb en hel dag! MISTENKER sterkt at det var begynnende brystbetendelse som lagde rot og tull her. Sluttet å amme for halvannen uke siden og på mandag merket jeg at det var bittelitt andtydning til ømt bryst.. så i går så måtte jeg massere ut en melkeklump med lysegul melk... så jepp. .i dag var jeg straks MYE bedre!!

eneste er at jeg har nesten mistet stemmen!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiik det er jo tragisk!!! Blæ!

Ellers har Solveig fått årets joggesko! Hun var kjempefornøyd!![:D][:D][:D]

auda, brystbetennelse høres ikke bra ut Actrine - håper det går over nå da! Har *bank i bordet* aldri opplevd det selv

SuperBerta; jeg mailet med hun på bittebror i forrige uke, for jeg sleit med paypal og sendte en forespørsel til dem om det gikk an å betale på andre måter. Hun sa at ordren ville bli sendt på fredag da... men om den er sendt som b-post eller pakkepost kan det jo fort ta noen dager - til Volda tar det noen ganger evig lang tid med pakker, for først skal de innom sorteringssentralen i Oslo, og så skal de sorteres i Ålesund igjen før de kommer hit

Nå er barna mine lagt - har hatt en strålende dag ute i solen, og knerten sovnet før han hadde fått forsynt seg med pupp nummer to, så han var nok trøtt. Håper ikke det betyr at han våkner igjen om et par timer, men han spiste en del grøt så det går nok bra. Tenk at han er seks måneder i morgen . I dag fikk jeg festet på kamera både at han snudde seg fra rygg til mage og at han krøyp litt på gulvet - morsomt med alt som skjer nå!

Og JOhanna har lært seg å hinke - ja, hun påstår det selv i alle fall, men det er vel strengt tatt ett hopp med ene foten, før hun løper med begge bena igjen

Jeg klarte nok å fikse det FØR det slo skikkelig ut!

Ps.. Solveig har også lært seg å hinke! noen ganger får hun det til også[8D][:D]

Idag har jeg vært på jobb i bhg siden 06.20!!!!!!! [8|]
Vi hadde påskefrokost, og den skulle da vare fra 07.00 til
08.30. Men det var bare 2 foreldre som "hadde tid til" å sitte
ned å spise med ungene sine...

Ellers har vi vært på avslutning på barneidretten i ettermiddag.
Og det var ikke lenge vi hadde vært der før en eller annen klarte å
hoppe på beinet til Linnea så ho ikke klarte å gå [&:][:(]
Men det ga seg heldigvis litt etterhvert...iallefall da "Laffen og Kikka"
kom på scenen [;)] Til og med vi voksne lo [8D]

Nå er det go' stolen, is og noen opptak av seriene våre på boksen.

Ha en flott kveld, mine venner [:D]

Back
Topp